proberen

lot

Badass junkie
hi, ik heb een probleem/vraag, ik ben 14 over 2 weken 15 *das vrij jong dus* ik wil XTC wel een keer proberen maar ik hoor/lees dat je ook helemaal bad kan gaan en dat het een slechte uitwerking heeft soms.
Maar wat moet ik nou doen, ik heb er al veel over gelezen, en als ik het dan zou doen hoe kom ik eraan?...
alvast dank voor een reactie.

Jeller

Badass junkie
Ik zou er nu nog niet aan beginnen als ik jou was.. wacht nog een jaartje of mss zelfs 2 best.. je kan er immers serieuze hersenschade en depressies aan overhouden..

maar natuurlijk kan één keer geen kwaad en als je van jezelf zeker weet dat je het sowieso maar één keer wil proberen dan kan je het nu wel al eens doen.. nu ja het kan wel zijn dat het je iets te val bevalt en dat je het nog een keer wil doen

pak gewoon een hele voor te beginnen, maar laat je pil mss toch best testen en neem 1-1.5 mg per lichaamsgewicht.. dus als je een pil van 60mg hebt en je weegt 60 is dat voldoende.. als je echt sterke pillen hebt kan je extreem hard gaan en voor de eerste keer is da nie zo leuk denk ik :)

ik ben geen voorstander voor halfjes want dan is de piek kleiner en ben je sowieso nog nieuwsgierig naar hoe een ganse voelt..

mss is dit een te grote preek voor jo, maar besef wel dat het een belangrijke stap is in je levne en dat je je bij xtc niet moet laten leiden door je gevoel maar met je hoofd als je nog eens wil gebruiken

Bal0n

Badass junkie
Als ik jou was zou ik zeker wachten tot je 17e/18e. Maar je weet vast zelf ook wel dat je het sowieso gaat gebruiken, ookal zouden wij het hier afraden :).

lot

Badass junkie
tnx.. jah ik denk dat ik idd wel een keer zal gebruiken mss voor 1x mss voor meerdere ik weet het allemaal nog niet want tsjah het is een belangrijke beslissing die ik zeker niet wil overhaasten.

mushiemadness

Belezen gebruiker
het zou zonde zijn je eerste xtc ervaring te verkloten
want de eerste keer komt nooit meer terug
ik zou beginnen met ee halfje , kan je e.v. nog bijnemen
let wel op de dag erna kun je redelijk kapot zijn
maar dit heeft niet iedreen , sommige mensen voelen zich juist beter
maar dat zijn er niet zo veel
als ge doen
have fun :wink: :wave:

Jeller

Badass junkie
dag erachter valt goed mee hoor.. zeker als je het thuis hebt gedaan..
je moet gewoon ziet dat je voldoende eet en drinkt er voor en erachter en tijdens ook als je nog enige eetlust hebt (wat ook bij de meesten nog meevalt)

maar de meesten kunnen wel de eerste keer niet slapen dacht ik waaronder ikzelf ook.. en da was minder leuk hoor dan word je zo en verveel je je dood.. ik moest de volgende dag zelf stageleiding geven bij de scouts maar viel nog goed mee uiteindelijk

moest ik jou zijn zou k nog wachten eigenlijk, je hebt nog tijd genoeg en als je nu zo'n weekendverslaving krijgt heb je er later toch alleen maar spijt en miserie mee :wave:

minn

Badass junkie
ik zou nog eventjes wachten lot..
je lichaam is er nog lange niet aan toe,
je bent geestelijk niet op een hoogtepunt,
k zou t pas preberen als je je geestelijk goed voelt,
en je lichaam wat ouder is :)

caatje

Badass junkie
hi lot, als je op t forum bij t xtc topic kijkt vind je heel wat verhalen. De goede en de slechte! Ook over the day after. :)

Bollie

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Als ik jou was zou ik zeker wachten tot je 17e/18e. Maar je weet vast zelf ook wel dat je het sowieso gaat gebruiken, ookal zouden wij het hier afraden :).
Jij bent toch ook pas 17, en je neemt toch ook al meer dan een jaar, dacht ik? Op afraden staat voor mij geen leeftijd hoor.
Ik vind wat pillen slikken zowat het tofste dat er is, en dat is juist hetgene wat me het meeste stoort.
Ik heb spijt van m'n eerste pilletje, ook al besef ik wat voor prachtige tijden ik meegemaakt heb. Ik heb me vele malen het grootste fuifbeest van de discotheeks gevonden...
Maar ondertussen ben ik er al redelijk afhankelijk van geworden. Ik ben niet verslaafd, totaal niet ( maak ik mezelf toch elke keer wijs ). Maar uitgaan zonder pillen kan ik niet meer. Ik ga keer op keer voor 02.00u naar huis als ik een drugvrije avond probeer te hebben. Met pillen op ga ik gerust uit tot 09.00u smorgens, en af en toe durf ik nog naar een afterclub te gaan om de zondag op 't gemak nog een paar pillen bij te eten, of wat ghb te drinken.

Drugs controles my life !
Wees niet zo nieuwsgierig om te weten hoe het voelt, hou je sterk en raak het gewoon niet aan. Het is gewoon zo plezant dat er automatisch een 2e en een 3e keer komt. Voor je het weet doe je het wekelijks, en zoals ik soms dagelijks...

Jeller

Badass junkie
Ik vond het ook heel leuk, maar ik heb er toch altijd vele tijd tussen gelaten, zo blijft het gezonder en elke keer speciaal..

wiet en drank is wat anders natuurlijk :sunglasses:

Bovenaan