Bal0n zei:
Als ik jou was zou ik zeker wachten tot je 17e/18e. Maar je weet vast zelf ook wel dat je het sowieso gaat gebruiken, ookal zouden wij het hier afraden

.
Jij bent toch ook pas 17, en je neemt toch ook al meer dan een jaar, dacht ik? Op afraden staat voor mij geen leeftijd hoor.
Ik vind wat pillen slikken zowat het tofste dat er is, en dat is juist hetgene wat me het meeste stoort.
Ik heb spijt van m'n eerste pilletje, ook al besef ik wat voor prachtige tijden ik meegemaakt heb. Ik heb me vele malen het grootste fuifbeest van de discotheeks gevonden...
Maar ondertussen ben ik er al redelijk afhankelijk van geworden. Ik ben niet verslaafd, totaal niet ( maak ik mezelf toch elke keer wijs ). Maar uitgaan zonder pillen kan ik niet meer. Ik ga keer op keer voor 02.00u naar huis als ik een drugvrije avond probeer te hebben. Met pillen op ga ik gerust uit tot 09.00u smorgens, en af en toe durf ik nog naar een afterclub te gaan om de zondag op 't gemak nog een paar pillen bij te eten, of wat ghb te drinken.
Drugs controles my life !
Wees niet zo nieuwsgierig om te weten hoe het voelt, hou je sterk en raak het gewoon niet aan. Het is gewoon zo plezant dat er automatisch een 2e en een 3e keer komt. Voor je het weet doe je het wekelijks, en zoals ik soms dagelijks...