[poll]Aantal tripmates?

met hoeveel mensen trip je het liefst

• Solo

Stemmen: 9 14,5%
  • Met 2-3

Stemmen: 47 75,8%
  • Met 4(+)

Stemmen: 6 9,7%

• Totaal aantal stemmers
    62

Intoxication

Bewuste gebruiker
duidelijk:)

ben wel eens curieus naar, ik met 2 om de reden: bij solo mis ik iemand echt om mee te praten + teveel ontwikkeling v gedachtes, en met teveel zoals 4,brengt alleen verwarring met zich mee :)

Karhu

Wijs gebruiker
Jep, ook met 3. Zo heb je nog even momenten voor jezelf, als de andere een diepzinnig gesprek aan het voeren zijn, maar er is ook altijd iemand om mee te lullen en op onderzoek uit te gaan :rock: !

pascal828

Badass junkie
Sublimo zei:
Waar is de optie met zijn tweeën ? :grin:
Er staat ook met 2-3 personen.

Maar ik doe het liever met z'n tweeën. Of alleen kan ook, als ik wat dieper wil gaan. Maar dat kan ook met z'n tweeën. :wink: :mrgreen:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
pascal828 zei:
Sublimo zei:
Waar is de optie met zijn tweeën ? :grin:
Er staat ook met 2-3 personen.

Maar ik doe het liever met z'n tweeën. Of alleen kan ook, als ik wat dieper wil gaan. Maar dat kan ook met z'n tweeën. :wink: :mrgreen:

Met drie is totaal anders als met twee. :grin:

Eigenlijk kan hij de vraag gewoon beter stellen i.p.v. een poll.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb een vast en erg groepje met nog 2 mensen, met z'n 3'en dus. Daar komen mensen wel eens bij of we gaan op feestjes trippen, maar de vaste groep zijn ons 3'en.

berten

Belezen gebruiker
het varieert elke keer met hoeveel er getripped wordt, kvind tot max 5 personen gaat nog anders wordt het te druk, de trips variëren ook heel erg door het aantal medetrippers dus kan het geen kwaad om voor wat afwisseling te zorgen

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik trip meestal samen met Scopolamine. En een enkele keer ook gewoon lekker alleen.

Verder kan ik met meerdere mensen trippen, hoeveel mensen precies en wie hangt van zo veel dingen af.

Voor sommige mensen zou ik zelfs de tripsitter zijn als ze daar behoefte aan zouden hebben.

megatrippie

Belezen gebruiker
3 voor een intiem feestje. heel veel plezier maar geen seks dus.
2 voor een echt intiem feestje. alles delen en heerlijke seks.
1 voor een ontdekkingsreis naar je eigen ik. solo wegdrijven naar..................

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb op solo gedrukt, maar dat zegt niets over dat ik met anderen niet leuk vind, maar eerder vanwege mijn persoonlijke ervaringen, normale dosis dus voor mij als ik het gezellig met wat mensen doe, anders volg ik mezelf niet laat staan de andere mensen haha.
:wave:

Oom Klaas zei:
Alleen, of met 2 a 3 man.
Dus ik stem niet :P

Spelbreker! :P

5HTa

Experimenterende gebruiker
Met zn 3en vind ik echt perfect, iemand om mee te praten en je kan terugtrekken en het contact is niet de hele tijd tussen 2 wat ook wel rust kan geven. Met niet te veel mensen is de kans ook groter dat iedereen op dezelfde lijn blijft.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Zoveel mogelijk, zolang je ze allemaal goed kent en vertrouwt. Mijn beste trip was met een groep van 6 man. Erg leuk om met zn allen tegelijk te trippen. Iedereen heeft verschillende ideeën die allemaal op een andere manier interessant zijn en als je even geen zin meer hebt in andere mensen dan zonder je jezelf af zonder dat dit vervelend kan zijn voor anderen. Als je met zn tweeën bent, dan kan je jezelf niet even afzonderen zonder de ander alleen te laten en dat kan vervelend zijn. En als je alleen bent dan kan je iemand niet even opzoeken om daarmee in gesprek te gaan.

MIA-1985

Wijs gebruiker
jcutter zei:
Oh, ik snap je interpretatie :beer:

Nee, ik zei: "+1", omdat ik het met CP zijn bericht eens was :)

Ja, zo las ik het ook :)

Maar dan heb je ook nog één +1 in de zin van optellen: dus een moeilijke manier om te vertellen dat je het met 2 zou willen doen. hehe.

TheFuckingDutchman

Gisteren ook voor het eerst van LSD mogen genieten. Was wel threshold dosis van ongeveer 25/30 mics. Kwartje van een zegel die getest was op 110. Twee vrienden van me namen ook. In de kamer waren ook andere huisgenoten aanwezig en daar wat vrienden van die wat blowde of een biertje dronken. De sfeer was erg gemoedelijk dus van het vele aantal mensen heb ik geen last gehad.

De trip was erg zachtjes natuurlijk. Een erg prettige relaxte high. Lichtjes werden wat feller, ik had een lichte mindfuck, was af en toe aan het dagdromen en had standaard grappige opmerkingen en grapjes zoals ook bij truffels/2cb. De non trippers konden makkelijk meekomen in de sfeer door een jointje en eerdere ervaringen. Het was gewoon een erg relaxte avond.

Ik wil dit nog geen volwaardig trip noemen, maar daar was de avond ook niet na. Toch geeft het een goed gevoel dat dit kleine beginnetje al zo vertrouwd voelde. Ondertussen ook al afspraken om ergens in het vroege voorjaar echt dieper te duiken en kan niet wachten. Dan wel met minder mensen. :)

DDeeJay

Belezen gebruiker
TheFuckingDutchman zei:
Gisteren ook voor het eerst van LSD mogen genieten. Was wel threshold dosis van ongeveer 25/30 mics. Kwartje van een zegel die getest was op 110. Twee vrienden van me namen ook. In de kamer waren ook andere huisgenoten aanwezig en daar wat vrienden van die wat blowde of een biertje dronken. De sfeer was erg gemoedelijk dus van het vele aantal mensen heb ik geen last gehad.

De trip was erg zachtjes natuurlijk. Een erg prettige relaxte high. Lichtjes werden wat feller, ik had een lichte mindfuck, was af en toe aan het dagdromen en had standaard grappige opmerkingen en grapjes zoals ook bij truffels/2cb. De non trippers konden makkelijk meekomen in de sfeer door een jointje en eerdere ervaringen. Het was gewoon een erg relaxte avond.

Ik wil dit nog geen volwaardig trip noemen, maar daar was de avond ook niet na. Toch geeft het een goed gevoel dat dit kleine beginnetje al zo vertrouwd voelde. Ondertussen ook al afspraken om ergens in het vroege voorjaar echt dieper te duiken en kan niet wachten. Dan wel met minder mensen. :)

hoelang heeft dit nu net geduurt?

ben ook vanplan het binnekort te proberen met een kleine dosis maar het is toch ook deels de dosis die de duur van de trip bepaalt niet?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
DDeeJay zei:
TheFuckingDutchman zei:

hoelang heeft dit nu net geduurt?

ben ook vanplan het binnekort te proberen met een kleine dosis maar het is toch ook deels de dosis die de duur van de trip bepaalt niet?

Op je eerste antwoord weet TheFuckingDutchman, maar op je tweede vraag lijkt mij ja, dat maakt wel degelijk invloed. Was van 150mics slechts uur of 12(inclusief afterglow om het zo te noemen) zoet en op 900ofzo al gauw het dubbele of langer , maar tijd gaat dan zoiezo raar doen :hearteyes:

Maar ja werkt bij iedereen net wat anders meestal.. En dit slechts mijn eigen mening/ervaring persoonlijk!

TheFuckingDutchman

Het duurde zo'n 6 tot 8 uur. Pas op de piek, rond een uur of 9 's avonds merkte ik dat het toch wel werkte en daarna zeker nog tot 3 uur wakker geweest en meer gedachtes gehad dan anders.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Bijna elke trip dat ik gedaan heb heb ik een groot deel alleen doorgebracht. Solo trip je echt veel harder. Dan is er ook zo'n donker LSD kantje aan, veel meer dan alleen een trip waar je plezier hebt. Met groep heb je dan weer plezier, maar gaat het toch veel minder diep dan alleen.

Bovenaan