Gisteren ook voor het eerst van LSD mogen genieten. Was wel threshold dosis van ongeveer 25/30 mics. Kwartje van een zegel die getest was op 110. Twee vrienden van me namen ook. In de kamer waren ook andere huisgenoten aanwezig en daar wat vrienden van die wat blowde of een biertje dronken. De sfeer was erg gemoedelijk dus van het vele aantal mensen heb ik geen last gehad.
De trip was erg zachtjes natuurlijk. Een erg prettige relaxte high. Lichtjes werden wat feller, ik had een lichte mindfuck, was af en toe aan het dagdromen en had standaard grappige opmerkingen en grapjes zoals ook bij truffels/2cb. De non trippers konden makkelijk meekomen in de sfeer door een jointje en eerdere ervaringen. Het was gewoon een erg relaxte avond.
Ik wil dit nog geen volwaardig trip noemen, maar daar was de avond ook niet na. Toch geeft het een goed gevoel dat dit kleine beginnetje al zo vertrouwd voelde. Ondertussen ook al afspraken om ergens in het vroege voorjaar echt dieper te duiken en kan niet wachten. Dan wel met minder mensen.