PMA

Koert123

Newbie
Hallo, ik heb gister voor het eerst PMA gebruikt en het werkte echt heftig. Voelde mij zo verfrissend en goed. Kan je deze drug nou zo vaak nemen als je wilt, of moet er een bepaalde tijd tussen zitten wil je het zelfde effect evenaren?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Oei PMA, ik zou daar heel voorzichtig mee zijn en het zeker niet vaker gebruiken als dat je mdma zou moeten gebruiken. Max 1 keer per 6 weken dus.

Ik heb het zelf een keer geslikt net een dag nadat de eerste in Nederland hieraan dood is gegaan. Die gast waar ze het in dit artikel over hebben.

Hij heeft, als ik het goed begrepen heb, maar 2 van die "supermantjes" gepakt. Ik had dus op zondag middag met een toenmalige "vriend" van mij 1 van die pilletjes gepakt. Toen we na 2 uur net aan het spacen waren, het was wel nog redelijk relaxed toen, maar niet zo relaxed als mdma, werd die gast waar ik mee was gebeld. Toen hij aan het bellen was wist ik meteen waar hij het over had, er was gisteren iemand aan diezelfde pillen gestorven, toen hij ophing vertelde hij mij dat ook. Een week later stond het dan nog in de krant, de rest van de "trip" was allebehalve relaxed.

Dus, ik zou zeggen ben er erg voorzichtig mee en lees je nog wat in. Erowid, Wikipedia.

En wat ik nog zou willen weten, in welke vorm heb je PMA gekregen en wat heb je voor een dosis gepakt?

Oom Klaas

Badass junkie
Klinkt niet goed als ik erowid lees...
Ik waag me er niet aan.

@fliptrip:
Voelde je je gewoon goed, geen last van oververhitting ofzo?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Klinkt niet goed als ik erowid lees...
Ik waag me er niet aan.

@fliptrip:
Voelde je je gewoon goed, geen last van oververhitting ofzo?

Volgens mij niet, het was als ik het goed heb een best mooie nazomerse dag, we zijn wat op de brommer rondgereden en hebben even in een coffeeshop gezeten. Volgens mij voelde ik me de hele tijd best redelijk, alleen extreme tintelingen over me kop, maar dat was best lekker. Hoofdzakelijk was alleen de para onangenaam van dat ik wist dat er iemand van diezelfde pillen was gestorven. En ik wist dat die gast die gestorven was er geen 10 had gegooid maar gewoon 2, wat toch een vrij normale hoeveelheid is.

Koert123

Newbie
Flip Trip zei:
En wat ik nog zou willen weten, in welke vorm heb je PMA gekregen en wat heb je voor een dosis gepakt?

Ik had het in de vorm van pillen. Ik had er eerst anderhalf ingenomen, toen anderhalf uur later nog een halve en later nog een paar. In totaal 6 stuks. Ik had me nog nooit zo goed gevoeld. Ik werd er lekker energiek van en had overal zin in en alles wat interessant. Heb echt de hele nacht door getript, dat was zeker wel vet. Ik ga het zoiezo niet te vaak doen, maar zeker wel voor herhaling vatbaar. Gister ook weer 4 stuks achterover gemikt. Ik weet het...2 dagen achter mekaar is misschien erg veel van het goede, maar ik vond het eergister zo ontzettend vet en ik dacht ''oh well, tis weekend, so what.." Maargoed, nu zet ik er voorlopig even een punt achter en ik zie wel wanneer ik het weer ga doen.

Koert123

Newbie
Nee, het was duidelijk geen mdma, dat had ik anders wel gemerkt. Dit was een andere ervaring.
Het waren pillen van 110mg. Van 2 pillen kun je natuurlijk al in coma raken, maar dat ligt bij ieder persoon anders, net als alle andere drugsoorten. Zoiezo kan ik altijd wat meer hebben dan andere, zo blijkbaar ook PMA. Maar aangezien dit, ondanks dat ik het goed kon hebben, toch wel een riskante drug is, ga ik er zeker geen gewoonte van maken. Eens in de zoveel tijd is wel weer eens leuk, maar ik hoef het zeker niet op weekelijkse of al helemaal niet op dagelijkse basis. Ik ben bang dat ik dan zeker wel binnen een jaar de pijp uit ben. Zo 2 dagen achter elkaar was wel te hendelen, maar ik doe uiteraard voorzichtig.

underworld

Wijs gebruiker
Koert123 zei:
Nee, het was duidelijk geen mdma, dat had ik anders wel gemerkt. Dit was een andere ervaring.
Het waren pillen van 110mg. Van 2 pillen kun je natuurlijk al in coma raken, maar dat ligt bij ieder persoon anders, net als alle andere drugsoorten. Zoiezo kan ik altijd wat meer hebben dan andere, zo blijkbaar ook PMA. Maar aangezien dit, ondanks dat ik het goed kon hebben, toch wel een riskante drug is, ga ik er zeker geen gewoonte van maken. Eens in de zoveel tijd is wel weer eens leuk, maar ik hoef het zeker niet op weekelijkse of al helemaal niet op dagelijkse basis. Ik ben bang dat ik dan zeker wel binnen een jaar de pijp uit ben. Zo 2 dagen achter elkaar was wel te hendelen, maar ik doe uiteraard voorzichtig.
gozer dat is gewoon mdma wat jij neemt, het kan ook andere RCtjes betreffen.
EROWID zegt: zei:
There is very little available information about safe recreational dosages for PMA. Doses as low as 60 mg can cause significant and alarming increase in blood pressure, body temperature and pulse. The most concerning aspect of this is that if PMA is sold as ecstasy, some people will take multiple pills, increasing chances of a PMA overdose significantly.
dus als jij 6x 110 mg PMA zou nemen zou je gegarandeerd de pijp uit zijn geweest.
kom maar op met de test resultaten..

Oom Klaas

Badass junkie
Was de pil in totaal 110 mg, of de actieve stof,

als het de actieve stof was, hoe wist je dat?
Heb je een nummer voor ons om het te checken?
En als de pil in totaal 110 mg woog,
dan kon er ook per pil 1 mg PMA in hebben gezeten.

TrippleKX

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:

Je hebt toch niets meer aan een testnummer. Want ze geven de informatie nog maar 1x weg.

Oom Klaas

Badass junkie
TrippleKX zei:
Oom Klaas zei:

Je hebt toch niets meer aan een testnummer. Want ze geven de informatie nog maar 1x weg.

Serieus?
Dan is d'r bij mij dan wel een dubieuze fout gemaakt,
ik had zelf wat ingeleverd en 't testnummer gegeven aan een maat van me (na zelf al gebeld te hebben) zodat hij 't ook kon horen, en hij heeft 't ook kunnen horen.

TrippleKX

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
TrippleKX zei:
Oom Klaas zei:

Serieus?
Dan is d'r bij mij dan wel een dubieuze fout gemaakt,
ik had zelf wat ingeleverd en 't testnummer gegeven aan een maat van me (na zelf al gebeld te hebben) zodat hij 't ook kon horen, en hij heeft 't ook kunnen horen.

Dat is al meer dan 2 maanden zo hoor.

Bovenaan