Oom Klaas zei:Klinkt niet goed als ik erowid lees...
Ik waag me er niet aan.
@fliptrip:
Voelde je je gewoon goed, geen last van oververhitting ofzo?
Flip Trip zei:En wat ik nog zou willen weten, in welke vorm heb je PMA gekregen en wat heb je voor een dosis gepakt?
gozer dat is gewoon mdma wat jij neemt, het kan ook andere RCtjes betreffen.Koert123 zei:Nee, het was duidelijk geen mdma, dat had ik anders wel gemerkt. Dit was een andere ervaring.
Het waren pillen van 110mg. Van 2 pillen kun je natuurlijk al in coma raken, maar dat ligt bij ieder persoon anders, net als alle andere drugsoorten. Zoiezo kan ik altijd wat meer hebben dan andere, zo blijkbaar ook PMA. Maar aangezien dit, ondanks dat ik het goed kon hebben, toch wel een riskante drug is, ga ik er zeker geen gewoonte van maken. Eens in de zoveel tijd is wel weer eens leuk, maar ik hoef het zeker niet op weekelijkse of al helemaal niet op dagelijkse basis. Ik ben bang dat ik dan zeker wel binnen een jaar de pijp uit ben. Zo 2 dagen achter elkaar was wel te hendelen, maar ik doe uiteraard voorzichtig.
dus als jij 6x 110 mg PMA zou nemen zou je gegarandeerd de pijp uit zijn geweest.EROWID zegt: zei:There is very little available information about safe recreational dosages for PMA. Doses as low as 60 mg can cause significant and alarming increase in blood pressure, body temperature and pulse. The most concerning aspect of this is that if PMA is sold as ecstasy, some people will take multiple pills, increasing chances of a PMA overdose significantly.
Oom Klaas zei:Was de pil in totaal 110 mg, of de actieve stof,
als het de actieve stof was, hoe wist je dat?
Heb je een nummer voor ons om het te checken?
En als de pil in totaal 110 mg woog,
dan kon er ook per pil 1 mg PMA in hebben gezeten.
TrippleKX zei:Oom Klaas zei:Was de pil in totaal 110 mg, of de actieve stof,
Je hebt toch niets meer aan een testnummer. Want ze geven de informatie nog maar 1x weg.
Oom Klaas zei:TrippleKX zei:Oom Klaas zei:Was de pil in totaal 110 mg, of de actieve stof,
Je hebt toch niets meer aan een testnummer. Want ze geven de informatie nog maar 1x weg.
Serieus?
Dan is d'r bij mij dan wel een dubieuze fout gemaakt,
ik had zelf wat ingeleverd en 't testnummer gegeven aan een maat van me (na zelf al gebeld te hebben) zodat hij 't ook kon horen, en hij heeft 't ook kunnen horen.