plastest dokter

Dag mensen

Zaterdagavond heb ik op Eargasm open air een halve blotter acid genomen , tof tripje was dat. Maar nu ben ik daarnet naar de dokter geweest omdat ik me wat mottig voelde en gwn een attest nodig had voor school , begint die kerel daar ineens bloed te trekken en vraagt om in potje te pisse :confused:. Om te kijken of er 'iets te vinden' is als oorzaak vn mijn mottig voelen :confused:. Ik vond dit allemaal niet nodig natuurlijk maar bon liet die dokter maar zijn werk doen.
Buiten schoot het mij natuurlijk pas te binnen van die halve blotter lsd.
Nu is mijn vraag , zullen ze de lsd vinden ? of gebeurd dat alleen maar op aanvraag van ouders of door politie ? Nu heb ik wel het vermoeden dat hij door had dat ik IETS genomen had want hij vroeg er achter toen hij naar mijn ogen had gekeken maar dat heb ik ontkent. Daarom heb ik schrik dat hij een of ander algemene drugstest heeft die de lsd zal aangeven , of bestaat er niet zoiets als een algemene drugstest en heb je voor lsd op te sporen specifiek een lsdtest nodig ?

weet iemand hier wat van ?

alberthoffman

Belezen gebruiker
de dokter moet aangeven wat hij wil testen.
In de meeste gevallen is dat:
MDMA/SPEED
WEED

alle testen kosten geld en volgends mij moet hij wel aangeven waarop hij wil gaan testen.
LSD blijft volgends mij 2dagen in je urine te vinden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ook voor HIV moet je specifiek aanvraag doen .. je wordt echt niet zomaar op alles getest.

Ze zoeken specifiek naar bepaalde zaken in je bloed of urine zelden naar drugs.

Stonie

azgaza

Badass junkie
Ze testen niet zomaar voor alles nee, meestal alleen voor specefieke ziektes, en voor drugs ook vaak niet, en bovendien is LSD niet lang te vinden en wordt er vrijwel nooit op getest.

hb de resultaten vn de test gekregen , LSD hebben ze niet gevonden , maar cannabis wel , nu maakt mij dat wel niets uit , mijn ouders weten dit toch al , maar toch vreemd dat die dokter dat op voorhand niet heeft aangegeven dat hij hierop zou testen... :openmouth:

despeeser

Newbie
Grengijn de BOZE kabouter zei:
hb de resultaten vn de test gekregen , LSD hebben ze niet gevonden , maar cannabis wel , nu maakt mij dat wel niets uit , mijn ouders weten dit toch al , maar toch vreemd dat die dokter dat op voorhand niet heeft aangegeven dat hij hierop zou testen... :openmouth:

En hoelang voor de bloedtest heb jij voor het laatst weed gesmoord?

neti

Badass junkie
in nederland werkt dat vaak anders, althans bij mij. mijn uisarts geeft in overleg met mij aan waar op getest wordt, dat formulier neem ik mee naar het ziekenhuis, en daar wordt de naald in mn arm gejast

despeeser zei:
Grengijn de BOZE kabouter zei:

En hoelang voor de bloedtest heb jij voor het laatst weed gesmoord?

Het was geen bloedtest , maar het rare is gewoon dat hij hier geen aanvraag voor heeft gedaan want dat moest toch dacht ik.

Bovenaan