Pillen getest @ lab

Bollie

Bewuste gebruiker
Ben vorige week de pillen die m'n dealer deze maand verkoopt weer eens laten testen in het lab.

Witte loves----- 34 mg mdma
roze loves ----- 42 mg mdma
witte duifjes ---- 143 mg mdma
Roze doltijntjes ( kleintjes ) ----- 28 mg mdma.

Nu hadden we roze doltijntjes gekocht, en dat waren echt de vetste pillen die we hadden uit de hele reeks. Raar maar waar bevatte deze het minste mdma van de 4 soorten.
Maar er deze pil bevatte ook een kleine dosis GHB. Deze pillen waren wel iets groter dan de gemiddelde pillen.
(vele kennen dit onder vloeibare xtc, maar in die pil zat het dus in poedervorm ) MENSEN, OPLETTEN DUS !
Mix deze niet met alcohol of je zou wel eens in een coma kunnen belanden...

Kan jullie maar waarschuwen.
Dit wilt niet zegge, da je deze pille niet moeten eten e :tongueout:
Ze zijn goed, mega goed zelfs :tongueout:

cunt

Wijs gebruiker
ik dacht dat je de uitslag via de telefoon kreeg en geen uitslag op papier kreeg van de test ..? zoiets had marcel 1 keer gepost.

J0rrit

Badass junkie
wat vond je van de witte duifjes dan? had je niet t gevoel dat deze veel heftiger waren? bevat meer dan 4 ker zoveel mdma

belgiumpartycrasher

Experimenterende gebruiker
dallandra zei:
wel een beetje slappe pilletjes..

slappe pillen??
hoeveel neem jij er dan op? als je regelamtig gebruikt is 1 niet genoeg, dat klopt...
heb er gistren met maten eens getest... ik was toch heel goe in form zenne :)

grtzzz

Flashing Moments

Belezen gebruiker
dealers zeggen altijd dat er tussen de 100 en 200mg mdma in n pilletje zit,,
maar als je ze laat testen zit er vaak maar 60 mg in ofzo
maar vertrouw die testen ookniet 100% .. wij werden allemaal super wazig van zo'n pil.. volgens t lab zat er alleenmaar 50mg mdma in, terwijl die pil vager was dan een blauwe mitsu

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bollie zei:
Ben vorige week de pillen die m'n dealer deze maand verkoopt weer eens laten testen in het lab.

Nu hadden we roze doltijntjes gekocht, en dat waren echt de vetste pillen die we hadden uit de hele reeks. Raar maar waar bevatte deze het minste mdma van de 4 soorten.
Uiteindelijk kregen we het rapportje mee van onze test en daarop leesden we dat de roze dolfijntjes bovenop de mdma nog eens GHB bezat.
(vele kennen dit onder vloeibare xtc, maar in die pil zat het dus in poedervorm ) MENSEN, OPLETTEN DUS !

fataal
drugs van tegenwoordig is bijna nie meer te vertrouwen
die witte duifjes wil ik wel hebben :) :sunglasses:

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Bollie zei:

Uiteindelijk kregen we het rapportje mee van onze test en daarop leesden we dat de roze dolfijntjes bovenop de mdma nog eens GHB bezat.

fataal
die witte duifjes wil ik wel hebben :) :sunglasses:
moeha,die wij nu hebben zijn toch ook niet slecht hé schranzieschwanzie :grin: :rock: :rockband:

Psykaholik

Wijs gebruiker
fataal
die witte duifjes wil ik wel hebben :) :sunglasses:[/quote]moeha,die wij nu hebben zijn toch ook niet slecht hé schranzieschwanzie :grin: :rockband:[/quote]
neen da kunt ge wel zeggen jah :openmouth:

Mod-EDIT: gelieve zuinig te zijn met de smileys.

Intoxicated

Wijs gebruiker
ja dat is natuurlijk niks, maar de hoeveelheden die er in pillen zouden zitten zijn ook vaak overdreven. valt vaak hard tegen

spacekonijn

Badass junkie
inderdaad , doe de mdma mg maar gedeeld door 2 als je niet zelf de officiele test uitslag gehoord hebt....

kwam ik achter toen ik eens een flinke dosis mdma crystal nam , dat was toch wel ff stukken harder dan die zogenaamde 110mg pillen waar ik er 2 tegelijk van nam..

wat overigens ook keihard ging maargoed :wink:

spacekonijn

Badass junkie
k had denk ik ook zoiets misschien 200 mg , flink bommetje :grin:

en daarvoor een beetje gesnoven , maar dat doe ik echt nooit meer :openmouth:

Jeller

Badass junkie
Ik ben van één pil toch ook al hard gegaan hoor.. maar 1 keer wel andere keren was het effect maar vrij slapjes.. mdma daarintegen.. zo een cap van 200mg is echt wel zwaar, in principe ben ik beginnende gebruiker, want ik heb nix van tolerantie..
mijn zicht ging zo in schokjes, het was alsof ik naar een computerpsel keek dat zo haperde hehe

die eerste 2 pillen van bollie zijn trouwnes maar hele slap, daar moet je er zeker 2 of 3 van pakken in 1 keer om er wat van te voelen.. die duifkes daarintegen..

zo dolfijntjes heb ik ook eens gehad.. volgens mij zat er ook zoiets van mdma in, maar gene ghb, want het waren echt flutpillen van de bovenste plank

boy

Bewuste gebruiker
Hoe krijg je in hemelsnaam zo'n rapport mee? Voor zover ik weet is het tot nu toe nog altijd telefonisch gegaan. Bovendien mag je niet eens meer dan twee of drie pillen tegelijk inleveren.

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
Ik ben van één pil toch ook al hard gegaan hoor.. maar 1 keer wel andere keren was het effect maar vrij slapjes.. mdma daarintegen.. zo een cap van 200mg is echt wel zwaar, in principe ben ik beginnende gebruiker, want ik heb nix van tolerantie..
mijn zicht ging zo in schokjes, het was alsof ik naar een computerpsel keek dat zo haperde hehe

die eerste 2 pillen van bollie zijn trouwnes maar hele slap, daar moet je er zeker 2 of 3 van pakken in 1 keer om er wat van te voelen.. die duifkes daarintegen..

zo dolfijntjes heb ik ook eens gehad.. volgens mij zat er ook zoiets van mdma in, maar gene ghb, want het waren echt flutpillen van de bovenste plank

dat heb k wel eens bij wiet maar ng niet gehad bij x? mijn zicht is altijd super helder en ik zie juist alles super snel ( komt omdat k dan klaar wakker en alert ben door de adrenaline )

Jeller

Badass junkie
normaal heb ik ook niet veel last van mijn zicht, maar toen was het ook mijn piek en 200 mg is niet weinig hé.. maar normaal vertroebelt xtc je zicht wel hoor.. in die situatie wa het overigens wel plezant zo stuiken hehe

J0rrit

Badass junkie
weet je hoe dat komt dat het je zoicht vertroebelt? je krijgt een adrenaline stoot die je zicht alleen maar verheldert normaal gezien. Maar MDMA heeft effect op zoveel delen van je hersenen dus vast ook op het deel met je zicht interpreteren?

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
normaal heb ik ook niet veel last van mijn zicht, maar toen was het ook mijn piek en 200 mg is niet weinig hé.. maar normaal vertroebelt xtc je zicht wel hoor.. in die situatie wa het overigens wel plezant zo stuiken hehe

ik moet zeggen, altijd als t net opkomt en het begint ff heel heftig te worden dan zie k ook altijd n beetje wazig

slunse

Bewuste gebruiker
lijkt me raar dat er ghb zou inzitten en daarenboven nog eens werkzaam zou zijn ook.. dan zou je echt al kanjers van pillen moeten hebben aangezien je al een gram zuivere g nodig hebt om effect te hebben..

Wortel

Bewuste gebruiker
slunse zei:
lijkt me raar dat er ghb zou inzitten en daarenboven nog eens werkzaam zou zijn ook.. dan zou je echt al kanjers van pillen moeten hebben aangezien je al een gram zuivere g nodig hebt om effect te hebben..
Had daar nog niet eens over nagedacht maar idd :grin:

Bollie

Bewuste gebruiker
Das totaal geen waar hoor.
Een beginnersportie GHB begint al van 0,5 gr.

*Gebruikers noemen een dosis van 0,5 tot 1,5 gram (poeder). Ervaren gebruikers nemen soms 2 gram poeder (minder dan een gewone theelepel). Je kunt hierbij uitgaan van een lichaamsgewicht van 70 kilo.
Bron, http://www.drugsinfoteam.nl/Ghb.html

Marcel

Belezen gebruiker
Raar verhaal. Ik zou zeggen...scan dat 'rapport' maar eens in dan. Je krijgt bij een officiële testservice alleen de uitslag per telefoon.

Bollie: scan eens ff lekker in! Laat eens zien?

J0rrit

Badass junkie
Bollie zei:

*Gebruikers noemen een dosis van 0,5 tot 1,5 gram (poeder). Ervaren gebruikers nemen soms 2 gram poeder (minder dan een gewone theelepel). Je kunt hierbij uitgaan van een lichaamsgewicht van 70 kilo.

ja dan nog heb je een grote pil er zit namelijk ook nog MDMA in natuurlyk!!!

Jeller

Badass junkie
DarkScope zei:
Jeller zei:
normaal heb ik ook niet veel last van mijn zicht, maar toen was het ook mijn piek en 200 mg is niet weinig hé.. maar normaal vertroebelt xtc je zicht wel hoor.. in die situatie was het overigens wel plezant zo stuiken hehe

ik moet zeggen, altijd als t net opkomt en het begint ff heel heftig te worden dan zie k ook altijd n beetje wazig
mja pak eens zoveel, je zicht zal ook nie meer zo scherp zijn hoor, dat haperen duurde trouwen niet zoo lang hoor, daarna was het vlug gewoon wazig

Bollie

Bewuste gebruiker
Marcel zei:
Raar verhaal. Ik zou zeggen...scan dat 'rapport' maar eens in dan. Je krijgt bij een officiële testservice alleen de uitslag per telefoon.

Is helaas niet toegestaan om het rapport te verspreiden, om vervalsingen te voorkomen...
Je kan de resultaten van je test laten afdrukken op aanvraag bij meerdere testcentra. Dat er zijn die dit niet willen doen, kan ik inkomen. Maar op aanvraag zal je ze zeker meekrijgen.

Centra waar ik al papieren van meegekregen heb:

-Den Bosch, Havensingel 18
-Roermond, WillemII-singel 39

Veel succes, met je testservice.
Om meerdere soorten pillen te testen neem je best een 2 of 3e persoon mee, want normaalgezien mag je per persoon maar 2 pillen laten testen.
Wanneer je er meer dan 2 ( dacht ik ) boven zou halen, zouden ze je vriendelijk naar de deur verwijzen...

slunse

Bewuste gebruiker
Bollie zei:

niet ervaren gebruikers nemen soms 6 en meer gram poeder zonder te stuiken.. bron: mezelf

slunse

Bewuste gebruiker
minder dan dat voel ik niet.. is nochtans al aan het veranderen, mocht in het begin 10 nemen en stond nog recht, heb blijkbaar omgekeerde tolerantie

caatje

Badass junkie
slunse zei:
minder dan dat voel ik niet.. is nochtans al aan het veranderen, mocht in het begin 10 nemen en stond nog recht, heb blijkbaar omgekeerde tolerantie

of klote shit dat kan ook nog :wink:

Frisko

Badass junkie
slunse zei:
Frisko zei:
caatje zei:
slunse zei:

eerder dit!!! :P :P :P

van diezelfde klote shit gaat zowat iedereen die ik ken tegen de grond
tuurlijk,dat merk ik hier ook,maar die iedereen die jij bedoelt zijn miss niet zo ervaren pillenslikkers...
wilt nie zeggen da jij geen prul hebt hé!!,neem eens pure mdma,en kijken of je nog zo praat!!?? :P :grin: :wink:

Marcel

Belezen gebruiker
Bollie zei:
Marcel zei:

Is helaas niet toegestaan om het rapport te verspreiden, om vervalsingen te voorkomen...
Je kan de resultaten van je test laten afdrukken op aanvraag bij meerdere testcentra. Dat er zijn die dit niet willen doen, kan ik inkomen. Maar op aanvraag zal je ze zeker meekrijgen.

Centra waar ik al papieren van meegekregen heb:

-Den Bosch, Havensingel 18
-Roermond, WillemII-singel 39

Veel succes, met je testservice.
Om meerdere soorten pillen te testen neem je best een 2 of 3e persoon mee, want normaalgezien mag je per persoon maar 2 pillen laten testen.
Wanneer je er meer dan 2 ( dacht ik ) boven zou halen, zouden ze je vriendelijk naar de deur verwijzen...

Je liegt. :angry: Of niet? Prove it!

Zojuist heb ik contact gehad met een collega die de testen uitvoert in Den Bosch en die hebben nog eens bevestigd dat er NOOIT een testuitslag op papier wordt meegegeven. Er zijn 2 testers in Den Bosch en beiden doen dit nooit!

Dus scan het maar eens in als je bij je bewering blijft. Zien is geloven.

slunse

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
slunse zei:
Frisko zei:
caatje zei:
slunse zei:

eerder dit!!! :P :P :P

van diezelfde klote shit gaat zowat iedereen die ik ken tegen de grond
tuurlijk,dat merk ik hier ook,maar die iedereen die jij bedoelt zijn miss niet zo ervaren pillenslikkers...
wilt nie zeggen da jij geen prul hebt hé!!,neem eens pure mdma,en kijken of je nog zo praat!!?? :P :grin: :wink:

ik ben ook geen ervaren pillenslikker. 11 maand geleden dat ik nog md genomen heb. die 'iedereen' nochtans wel. en wat wil je nou ghb en mdma gaan vergelijken met elkaar..

Bovenaan