Ik zei toch dat het zeer onwaarschijnlijk was dat er ghb inzatThunderBunny zei:Jep in sittard heb ik ze laten testen jammer dat je er niet een wil laten testen helaas kan ik ze ook niet meer krijgenen ze zijn zo lekker! :P en dus ook nog eens erg goed enschoon MDMA en cafeine noem ik een vrijwel zuivere pil
nadeel is dus dat je er 2 moet nemen om echt een lekker xtc gevoel te krijgen. heb er nog 2 hier liggen zal ze bewaren voor een bijzonder moment/gebeurtenis. wel raar dat ik er zo vet naast zat wat GHB betreft zie je maar waarom je je drugs moet laten testen cafeine in xtc is eigenlijk niet normaal maar ook weer normaal (een xtc pil behoort alleen maar mdma te bevatten)
dus mensen laat je drugs testen! weet wat je neemt![]()
![]()
Ik heb ut over deze kleine rot krengen:Deranged zei:Roze dolfijntjes heb ik anders prachtige tijden mee beleefd in die good old days.
Houd toch je mond manThunderBunny zei:Sorry hoor, maar het zijn geen K*T pillen het zijn net super pillen! hou er rekening mee dat 60 tot 80mg mdma een normale hoeveelheid is die in een pil behoort te zitten!
Dus 40mg is wel wat weinig maar niet heel erg veel te weinig,
Zoals ik al zei dit zijn de meest zuivere pillen die ik sins lange tijd gehad heb. omdat er meschien niet veel mdma in zit wil niet zeggen dat het kut pillen zijn kut pillen zijn pillen die niet koosjer zijn zoals jaren terug de atropine pillen. als je deze eens kan kopen en neemt dan merk je pas een echt xtc effect zoals het hoort te zijn.
vanavond wel weerMac... zei:en jij hebt al een eeuwigheid geen pm meer gecheckt![]()

Oke dat het zuiver is kan zijn. Maar die gemiddelde van 60 - 80 klopt niet (ga het meteen even opzoeken).ThunderBunny zei:ik zeg niet niet dat julie ze masaal moetten kopen en ik ben een wijs xtc gebruiker niet elke week meestal zit er wel een maand of 2 maanden tussen en nee merk ook niet veel van een pil maar van 2,5 wel!
en als je niet geloofd dat tussen de 60 en 80mg normaal is vooral niet geloven is je goed recht.
en ja deze zijn vrij zuiver als ik kijk naar wat ik de laaste tijd gehad heb.
ook mdma maken in een lab moet je kunnen en zit ook verschil in kwaliteit in.

speed in combi met ghbrobby zei:Het blijft opletten met GHB met name in combinatie met alcohol!!!
Bepaalde dosering GHB in combinatie met alcohol geeft een ademstilstand.
GHB is een anesthesie middel!!!
Intensive care's in Nederland hebben steeds meer patienten met GHB(vaak in combinatie met alcohol en overige drugs) die tijdelijk beademd moeten worden aan de machine!
Het is helemaal eng als GHB is verwerkt in xtc pillen met name als iemand naast zijn XTC gebruik ook alcohol gebruikt.
Qocaïne zei:Kleur: Wit
Opdruk: Geen
Breuklijn: Geen
Diameter: 0707
Hoogte: weet ik niet meer... iets van 0300/0301
![]()

O Echt?robby zei:GHB is een anesthesie middel!!!
robby zei:Het blijft opletten met GHB met name in combinatie met alcohol!!!
Bepaalde dosering GHB in combinatie met alcohol geeft een ademstilstand.
GHB is een anesthesie middel!!!
Intensive care's in Nederland hebben steeds meer patienten met GHB(vaak in combinatie met alcohol en overige drugs) die tijdelijk beademd moeten worden aan de machine!
Het is helemaal eng als GHB is verwerkt in xtc pillen met name als iemand naast zijn XTC gebruik ook alcohol gebruikt.
FlipMeister zei:WTF lul jij robby?
robby zei:FlipMeister zei:WTF lul jij robby?
Ten eerste lul ik niet, een bepaalde dosering GHB met name in combinatie met alcohol kan een ademhalingsstilstand veroorzaken.
Ten tweede vind ik het belangrijk dat je ook op de hoogte moet zijn van de negatieve effecten van het middel. (dus niet alleen de positieve effecten)
Ten derde sta ik positief tegenover verantwoord drugs gebruik.

Benn zei:wijze praat .. zover was ik ook :P whahaDaarom gaan ze morgen ook naar het lab, het enige wat ik vreemd vind is dat ik ze nog niet eerder ergens heb gezien.
Wat is daar vreemd aan? Er zijn honderden verschillende pillen + elke moeten ooits eens nieuw zijn geweest he :P Al heb ik er al wel eens vangehoord :PBenn zei:wijze praat .. zover was ik ook :P whahaDaarom gaan ze morgen ook naar het lab, het enige wat ik vreemd vind is dat ik ze nog niet eerder ergens heb gezien.
Qocaïne zei:laatst nieuwe pillen binnen gekregen.. en meteen naar het lab gestuurd..
krijg donderdag hopenlijk de uitslag binnen! Misschien hebben jullie er nog wat aan!
Jammer alleen dat ik geen scherpere foto kon maken..
stomme telefoon!
Kleur: Wit
Opdruk: Geen
Breuklijn: Geen
Diameter: 0707
Hoogte: weet ik niet meer... iets van 0300/0301
![]()
Hahaha als je wat vaker op dit forum zou zitten zou je er van bewust moeten zijn dat 90% van de posts geen inhoud bevat.robby zei:We zullen maar weer over gaan op de inhoud van dit forum.
BobG zei:Hahaha als je wat vaker op dit forum zou zitten zou je er van bewust moeten zijn dat 90% van de posts geen inhoud bevat.
schranziewanzie zei:wij gaan naar echte goa en hardtechnofuiven dus we weten wel wa voor junks der zijn hoor.Bollie zei:Frisko. Ik heb wel een kleine opmerking voor je.
10 pillen op een avond lijkt echt wel veel, maar ik moet je toch vermelden dat ik tijdje geleden Witte duifjes heb gehad. Dit waren de beste die ik ooit al gehad heb, en ik heb daar op een avond er ook 7 van gegeten. ( dus 10 ligt niet zo ver meer af e )
Als je eens meegaat naar discotheek lagoa zal je begrijpen dat dit niet echt zo veel is als je denkt.
We hebben het dan wel over uitgaan van 12 uur savonds tot 9 uur smorgens, sluitingstijd van lagoa.
Dit heeft niets te maken met tegenstribbelen hoor, Frisko.
Maar 10 is volgens mij geen uitzondering in lagoa.
Over die 6 gram Ghb heb ik wel een opmerking, en deze is:
ONMOGELIJK ! Ofwel geven je ze gewoon bakmeel ofzo![]()
maar goei pillen noem ik tussen 150 en 200 mg mdma in en daar slikt ge der ook geen 7 van af.
kan nu wel zijn da ge ne megajunk zijt en het temenis gewend zijt,maar da betwijfel ik toch eerljk gezegd.
maar goed kan altijd zijn natuurlijk maar idd van dieje 6 gram GHB![]()
![]()
kerel luister goed naar de woorden die uit mijn mond komen he whahaahahahahahahaahahahahahaha ge zijn ne dwaas
![]()
![]()
![]()
![]()
:L :L :L :L