Pill Reports

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Gratis reclame maken voor je pillen?

Je kent het misschien vast wel de site van Pill Reports.
Zoals enige medemembers al weten zegt kleur en afdruk niets over
de inhoud van het lieve goedje.
Redelijk wat mensen uit mijn vriendenkring kennen allemaal de site van Pill Reports en halen daar soms hun informatie vandaan als ze willen weten wat er in hun pilletje zit dat ze willen kopen.
Een vriend van mij had wou dus wat bestellen bij een gast die wat leuke Louis Voutton lichtbruin had liggen.
Die vriend van mij checkte dus op Pill Reports om te kijken of die pillen dus bekend waren.
En ja hoor.... na enkele minuten kwamen we dus de zelfde pill tegen die hij wou bestellen.
Louis Vouitton Lichtbruin omgeving Haarlem
Precies uit die omgeving ook zou hij ze kopen!

Pill Reports zei:
lv of louis vuton

Date Submitted: April 9, 2007, 7:06 am GMT
Submitted By: paterpietermientje
Name: lv of louis vuton
State/Province: noord holland omg haarlem
Logo: lv
Colour: licht bruin
Shape: licht bruin
Report Quality Rating: no stars (0 stars, 1 vote)
Description: hard gedrukte pil
lab test 136 mg tot 141 mg
en bind middel
zuivere mdma pil
echt een toppertje
en nog vol op te krijgen
Suspected Contents: MDMA
Rating: MDxx High
Warning: no
Tested: no
Consumed: yes
User Report: de pil is goed en na een kwartier of 3 na inname voel je een onwijse rush op komen van love en space en meestal een lul en dans kick geen klappertanden want er zit geen pep in ma wel een strak gevoel maar om dat de pil hard gedrukt is blijft het gevoel lang aanhouden en bij genoeg vloeistof water ofzo heb je de andere dag nergen last van want het is een schone pil

Dit was de text die erbij stond....
Toen ik dit las begon ik me een beetje raar te voelen en vond het stukje text bijna een advertentie in de krant zoals je hem wel vaker ziet!
Zou de volgende gedachtengang raar zijn.....

Dealer Omgeving Amsterdam heeft roze rolex.
Dealer post op Pill Reports een hele mooie advertentie met roze rolex 180 mg mdma geheel puur etc etc.....
Dealer weet dat er een aantal mensen Pill Reports bezoeken,dealer houdt een mooi verkooppraatje naar zijn klanten en dat zijn shit de beste is en wel 180 mg mdma is,maar in de werkelijkheid is het misschien 60.
Dealer geeft klanten tips om Pill Reports te checken of die pil er misschien wel bijstaat!
Klant zoeken----->Komt op de site en rondje is compleet!!!
Het legaal adverteren van je Xtc Tabletten kan dus op Pill Reports.
Wat zit de wereld toch vreemd,maar ook zo simpel in mekaar he?

Delirium

Badass junkie
Zelf laten testen is toch de enige betrouwbare optie :) Niet dat ik dat ooit doe; het dichtstbijzijnde testcentrum is in Arnhem en daarvan zijn de openinstijden belachelijk :rolleyes:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Zelf laten testen is toch de enige betrouwbare optie :) Niet dat ik dat ooit doe; het dichtstbijzijnde testcentrum is in Arnhem en daarvan zijn de openinstijden belachelijk :rolleyes:
Je hebt ook inleverpunten he daarvan zijn er meer.

sletgers

Newbie
hoi

morgen is het bassleader en ga ik wrs men eerste bol in mijn leven pakken:

1rolex ->enkele vragen:
zijn dit zware bollen?
kunnen er ernstige gevolgen van komen?ook al na 1 inname?
zijn ze goed voor als 'beginner' te pakken of zijn ze te zwoor....(ik smoor af en toe..)

2.witte jodesterre->enkele vragen:
zijn dit zware bollen
wat kunnen de gevolgen zijn na 1 inname
zijn ze goed voor als 'beginner' te pakken of zijn ze te zwoor(ik smoor soms)....

greetz

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Haha, daar zit best wel wat in ja..

Maarja ook vaak genoeg zie je echt tientallen reacties over een pil, en ik geloof best dat daar ook gewoon gebruikers tussen zitten. En dus daadwerkelijk eerlijk hun mening erover geven.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Tja kleur en opdruk zeggen inderdaad niets. Maarja als ik een lading hartjes koop gestest rond de 120 mg. Ga ik er vanuit dat ik op elke pil ongeveer even hard zal space en toch in allemaal mdma zit en geen troep.

Anders moet je dus elke pil appart laten teste.

En zelf teste is een goede optie alleen kut als je klote pille heb maarja dat is dan eigen schuld.

Ellesdee

Badass junkie
sletgers zei:
hoi ,

kent iemand de bollen:zeemeerminne?

zen die goe

zijn deze witte met paarse gespikkelde pillen goed?

Dit kan niemand op een forum jou vertellen, wat je kan doen
is naar een testservice gaan. Je kan je pil laten testen op aanwezige stoffen
en ook de hoeveelheid die er in zit.(als je op hoeveelheid wilt testen kost dat geld)
Bij de smartshop kan je ook testjes kopen. Tevens bij www.azarius.nl

westside

Experimenterende gebruiker
koop ook nooit veel pillen te gelijk koop er 5 stuks als ze dan niet goed zijn dan is het verlies toch niet groot zijn en als ze goed zijn kun je altijd of vraag 2 stuks als monstertjes dan kan vaak bij dealers

westside

koop ook nooit veel pillen tegelijk koop eerts 4 pillen want dan is het verlies niet zo groot of vraag twee monstertjes dan kan altijd bij dealers

sletgers

Newbie
oke,

waarschijnlijk komt er nu een hele domme vraag :

maar hoelang blijven bolle goe?kunnen deze vervalle:grin:

e ook ng wel een grappige vraag

DreamWeaver

Badass junkie
Rustig aan Westside, we zijn niet allemaal zo'n 'expert' als jij :rolleyes: .

Nee pillen blijven zo goed als voor eeuwig goed :) Stop ze gewoon in een wietzakje en leg ze op een koele, droge plek.

westside

pilreports kende ik niet eens tot dat ikl het boven aan zag staan dus wat lul je als ik een expert was zou ik niet eens op deze site komen

westside

ik vertel alleen wat ik weet en door andere site te bezoeken en comuniceren met mensen kom ik misschien meer te weten

Doodkapje

Wijs gebruiker
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
westside zei:
ik vertel alleen wat ik weet en door andere site te bezoeken en comuniceren met mensen kom ik misschien meer te weten
snel op de tenen getrapt?
ik heb eerder de indruk dat je zelf nogal graag iemand op de huid zit... :P
ey wtf!!!!!!!!! modderfokker volg mij ni!

kalmeer eens eventjes... ik ben een vrouw om te beginnen. en ik vind dat jij een echt agressieve houding hebt. sorry :openmouth:

DreamWeaver

Badass junkie
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
westside zei:

kalmeer eens eventjes... ik ben een vrouw om te beginnen. en ik vind dat jij een echt agressieve houding hebt. sorry :openmouth:

Haha ik begrijp Calmzalm ook wel hoor, meestal doet ze niet zo hoor Calmzalm :wink: Nu reageerd onze lieve doodkapje gewoon op elke post die geplaatst word, en het maakt niet uit van wie die komt. Ze heeft namelijk een beetje energie over en verder weinig te doen :P Denk je aan je rust 'Kapje?

Fishhead07

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
westside zei:

Haha ik begrijp Calmzalm ook wel hoor, meestal doet ze niet zo hoor Calmzalm :wink: Nu reageerd onze lieve doodkapje gewoon op elke post die geplaatst word, en het maakt niet uit van wie die komt. Ze heeft namelijk een beetje energie over en verder weinig te doen :P Denk je aan je rust 'Kapje?

Waarom zo?? en dreamWeaver wat is dit voor kut opmerking ?? is toch normaal dat je reageerd als iemand zo vreemd antwoord geeft. Ik vind de reactie van Calmzalm belachelijk en dat jij dat goedpraat vindt ik vreemd. Als doodkapje veel post moet zij weten. Even diepadem halne allemaal en rustig aan mensen. Doodkapje neit aantrekken hoor deze vage post van je mede Df'er. :wink:

Doodkapje

Wijs gebruiker
GRRRRRRR ik spring sebiet uit men vel hier

als ik iemand wil pakken dan pak ik iemand en dan doe ik dat via pb!!! ok snapt ge het een beetje of moet ik idiote msntaal schrijven voor ge het verstaat "modderfokker"
:smilingimp:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
GRRRRRRR ik spring sebiet uit men vel hier

als ik iemand wil pakken dan pak ik iemand en dan doe ik dat via pb!!! ok snapt ge het een beetje of moet ik idiote msntaal schrijven voor ge het verstaat "modderfokker"
:smilingimp:

Rustig maar en niet op reageren. Ik vond jou reactie niet meer dan normaal en snap dus ook beide reacties van zowel Camlzalm als dreamweaver niet.

:)

Calmzalm

DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
westside zei:

heeelp ik heb een stalkster... :openmouth:

DreamWeaver

Badass junkie
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
westside zei:

Waarom zo?? en dreamWeaver wat is dit voor kut opmerking ?? is toch normaal dat je reageerd als iemand zo vreemd antwoord geeft. Ik vind de reactie van Calmzalm belachelijk en dat jij dat goedpraat vindt ik vreemd. Als doodkapje veel post moet zij weten. Even diepadem halne allemaal en rustig aan mensen. Doodkapje neit aantrekken hoor deze vage post van je mede Df'er. :wink:

Haha rustig aan mensen, peace & love. Was niet bedoelt als kutopmerking, gaf alleen even aan dat doodkapje veel post en af en toe vage shit zegt (net als mijn posts van dit weekend - onder de grootste dosis pep die ik ooit gehad heb). Ik vind je wel liev hoor kapje, ik begrijp alleen niet hoe je het nog steeds volhoud :openmouth:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Calmzalm zei:
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
westside zei:

heeelp ik heb een stalkster... :openmouth:

Nu moet je echt ophouden met je kinderachtige gedoe Calmzalm. Laten we het hierbij laten en OT gaan. Anders krijgen we een DF oorlog hiero :rolleyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
westside zei:

Haha rustig aan mensen, peace & love. Was niet bedoelt als kutopmerking, gaf alleen even aan dat doodkapje veel post en af en toe vage shit zegt (net als mijn posts van dit weekend - onder de grootste dosis pep die ik ooit gehad heb). Ik vind je wel liev hoor kapje, ik begrijp alleen niet hoe je het nog steeds volhoud :openmouth:

Oke was ook meer mijn woede tegen Calmzalm dan tegen jou. Maar snapte neit dat jij hem min of meer gelijk gaf.

Calmzalm zei:
maaar wa heb ik gedaaaaaaaan?????????

Nu moet je echt stoppen. Hou maar gewoon je mond anders. Niet dat ik altijd zinvol post maar niet eerst vaag gaan doen en dan zeggen wat heb ik gedaan :confused: :rolleyes: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Stoppen nu :wink:

Calmzalm

Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
westside zei:

Oke was ook meer mijn woede tegen Calmzalm dan tegen jou. Maar snapte neit dat jij hem min of meer gelijk gaf.

Calmzalm zei:
maaar wa heb ik gedaaaaaaaan?????????

Nu moet je echt stoppen. Hou maar gewoon je mond anders. Niet dat ik altijd zinvol post maar niet eerst vaag gaan doen en dan zeggen wat heb ik gedaan :confused: :rolleyes: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Stoppen nu :wink:

ni voorda ik een antwoord krijg, doodkapje zit al de hele dak op mijn kapje, en als ik iet trug zeg dan komen er een paar debiele effe zage da ik belachelijk doe? :mrgreen: hoe jullie eens bezig met de topic in plaats van commentaar te geven op elkaar allemaal

Fishhead07

Wijs gebruiker
OKe knul nou moet jij is even luisteren. Je hoeft mij en dreamweaver geen debielen te noemen achtelijke gladiool. Ik heb 1000X meer respect voor doodkapje dan voor jou met je domme reacties.

Maar nu blijf ik off topic als jij nu je mond houd en je woorden terug neemt.

:rolleyes: :angry:

Bovenaan