Gratis reclame maken voor je pillen?
Je kent het misschien vast wel de site van Pill Reports.
Zoals enige medemembers al weten zegt kleur en afdruk niets over
de inhoud van het lieve goedje.
Redelijk wat mensen uit mijn vriendenkring kennen allemaal de site van Pill Reports en halen daar soms hun informatie vandaan als ze willen weten wat er in hun pilletje zit dat ze willen kopen.
Een vriend van mij had wou dus wat bestellen bij een gast die wat leuke Louis Voutton lichtbruin had liggen.
Die vriend van mij checkte dus op Pill Reports om te kijken of die pillen dus bekend waren.
En ja hoor.... na enkele minuten kwamen we dus de zelfde pill tegen die hij wou bestellen.
Louis Vouitton Lichtbruin omgeving Haarlem
Precies uit die omgeving ook zou hij ze kopen!
Dit was de text die erbij stond....
Toen ik dit las begon ik me een beetje raar te voelen en vond het stukje text bijna een advertentie in de krant zoals je hem wel vaker ziet!
Zou de volgende gedachtengang raar zijn.....
Dealer Omgeving Amsterdam heeft roze rolex.
Dealer post op Pill Reports een hele mooie advertentie met roze rolex 180 mg mdma geheel puur etc etc.....
Dealer weet dat er een aantal mensen Pill Reports bezoeken,dealer houdt een mooi verkooppraatje naar zijn klanten en dat zijn shit de beste is en wel 180 mg mdma is,maar in de werkelijkheid is het misschien 60.
Dealer geeft klanten tips om Pill Reports te checken of die pil er misschien wel bijstaat!
Klant zoeken----->Komt op de site en rondje is compleet!!!
Het legaal adverteren van je Xtc Tabletten kan dus op Pill Reports.
Wat zit de wereld toch vreemd,maar ook zo simpel in mekaar he?
Je kent het misschien vast wel de site van Pill Reports.
Zoals enige medemembers al weten zegt kleur en afdruk niets over
de inhoud van het lieve goedje.
Redelijk wat mensen uit mijn vriendenkring kennen allemaal de site van Pill Reports en halen daar soms hun informatie vandaan als ze willen weten wat er in hun pilletje zit dat ze willen kopen.
Een vriend van mij had wou dus wat bestellen bij een gast die wat leuke Louis Voutton lichtbruin had liggen.
Die vriend van mij checkte dus op Pill Reports om te kijken of die pillen dus bekend waren.
En ja hoor.... na enkele minuten kwamen we dus de zelfde pill tegen die hij wou bestellen.
Louis Vouitton Lichtbruin omgeving Haarlem
Precies uit die omgeving ook zou hij ze kopen!
Pill Reports zei:lv of louis vuton
Date Submitted: April 9, 2007, 7:06 am GMT
Submitted By: paterpietermientje
Name: lv of louis vuton
State/Province: noord holland omg haarlem
Logo: lv
Colour: licht bruin
Shape: licht bruin
Report Quality Rating: no stars (0 stars, 1 vote)
Description: hard gedrukte pil
lab test 136 mg tot 141 mg
en bind middel
zuivere mdma pil
echt een toppertje
en nog vol op te krijgen
Suspected Contents: MDMA
Rating: MDxx High
Warning: no
Tested: no
Consumed: yes
User Report: de pil is goed en na een kwartier of 3 na inname voel je een onwijse rush op komen van love en space en meestal een lul en dans kick geen klappertanden want er zit geen pep in ma wel een strak gevoel maar om dat de pil hard gedrukt is blijft het gevoel lang aanhouden en bij genoeg vloeistof water ofzo heb je de andere dag nergen last van want het is een schone pil
Dit was de text die erbij stond....
Toen ik dit las begon ik me een beetje raar te voelen en vond het stukje text bijna een advertentie in de krant zoals je hem wel vaker ziet!
Zou de volgende gedachtengang raar zijn.....
Dealer Omgeving Amsterdam heeft roze rolex.
Dealer post op Pill Reports een hele mooie advertentie met roze rolex 180 mg mdma geheel puur etc etc.....
Dealer weet dat er een aantal mensen Pill Reports bezoeken,dealer houdt een mooi verkooppraatje naar zijn klanten en dat zijn shit de beste is en wel 180 mg mdma is,maar in de werkelijkheid is het misschien 60.
Dealer geeft klanten tips om Pill Reports te checken of die pil er misschien wel bijstaat!
Klant zoeken----->Komt op de site en rondje is compleet!!!
Het legaal adverteren van je Xtc Tabletten kan dus op Pill Reports.
Wat zit de wereld toch vreemd,maar ook zo simpel in mekaar he?

ben je dronken