Peyote

electergie

Belezen gebruiker
Hey, dit is mijn peyote die ik een aantal maanden geleden heb gekocht

http://img297.imageshack.us/img297/8717/foto0017q.jpg
(op zijn kop)

Ik vraag mij af waneer deze groot genoeg is op hem op te eten en of ik er nog meer nodig heb voor een goede dosis. Zou ik ze dan ook drogen?

En heeft iemand hier een idee of het goed is om peyote te eten, desnoods een kleine hoeveelheid) en dit te combineren met LSD? (of omgekeerd)

:wave:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Weet je niet hoe oud die is?

Als ik dat zo zie zou ik denken dat het helemaal geen slecht idee is om die nog 10 jaar door te laten groeien. En trippen op 1 peyote is niet bijster veel, maar ik denk wel genoeg. Persoonlijk zou ik er nog wel 2 bij kopen.

En ik heb er geen ervaring mee maar geloof mij als ik zeg dat het een doods zonde is om je peyote te combineren met lsd.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Ik zou zeggen koop nog tien stuks en laat ze dan nog 10 jaar groeien. Kijk naar de dosage information op erowid. Van 1 peyote ga je niet trippen. Daarnaast groeien peyotes heel erg langzaam en dat wat jij hebt zal nog wel een jonkie zijn, dus ook een laag mesc percentage hebben.

Zelf heb ik nog nooit peyote gehad, wel gedroogde San Pedro (puur en extract). Ik heb ook toen extract met alice gecombineerd en moet zeggen dat dat toch met de beste en mooiste trip was die ik heb meegemaakt. Ik zal er even kort over vertellen.

Heb meteen nadat ik opstond, ergens tussen 12 en 2, het extract gedropt, 2 tot 3 uur later begon de mesc goed te werken en was ik licht aan het trippen. Het was geen al te hoge dosering. Ongeveer 4 tot 5 uur nadat de nadat ik de mesc gedropt had heb ik 1 zegel (+- 100 um) erbij gepakt. Toen die een half uur tot een uur na pakken in sloeg begon het echt helemaal. De scherpte van de lsd met de schoonheid van de mescaline, bijvoorbeeld de zachte en supermooie mescaline kleuren in scherpe lsd patronen. Daarnaast beweegde alles extreem, zo begon het toetsenbord een halfronde soort van ergonormische vorm te krijgen etc. Heb uren lang gepiekt en volgens mij 15 uur na het pakken van lsd had ik nog redelijke visuals, daarna werd het wel rap minder als ik het me goed herinner. Echt super ervaring en ik hoop het van de zomer weer te kunnen doen :hearteyes: .

Maar als ik peyotes had zou ik deze in eerste instantie niet combineren met lsd, als je dat wil kun je altijd wel hier en daar gedroogde San Pedro of mescaline (moeilijk) op de kop tikken.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Flip Trip zei:
Ik zou zeggen koop nog tien stuks en laat ze dan nog 10 jaar groeien.
Voor een fatsoenlijke trip heb je er inderdaad wel een stuk of 10 nodig. Maar van 3 a 4 merk je ook wel effect.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Flip Trip zei:
Ik zou zeggen koop nog tien stuks en laat ze dan nog 10 jaar groeien.
Voor een fatsoenlijke trip heb je er inderdaad wel een stuk of 10 nodig. Maar van 3 a 4 merk je ook wel effect.

Yup, dat valt ook te lezen op de pagina van erowid. Daarnaast heb ik ook alleen maar gezegd dat je van eentje niet gaat trippen.

Trouwens, ipv het kopen van 10 peyotes in een smartshop voor 20 tot 40 euro per stuk, kun je ook naar een cactuskwekerij gaan. Sommige cactuskwekerijen hebben peyotes en san pedros. Bijvoorbeeld deze: http://www.cactuskwekerij.eu/, vraag alleen nooit naar peyote en/of San Pedro maar noem altijd de latijnse naam. Ook moet je niks vertellen over trippen, consumeren etc etc. Daarnaast kun je ook altijd zaadjes kopen en ze helemaal zelf laten groeien.

Trouwens zijn San Pedro en peyote cactussen compleet legaal, je zou dus zelfs een hele kas vol kunnen zetten zonder enige problemen te krijgen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Als het compleet legaal is, kun je bij de cactus boer toch gewoon vragen naar een san pedro of peyote. Alsof hun het uitmaakt of je hem gaat laten groeien, gaat verbranden, met je auto over heen rijd of in ons geval gaat opeten..

Voor je eerste mesc. trip zou ik inderdaad san pedro gebruiken.

electergie

Belezen gebruiker
merci voor de info
ik denk dat ik zo'n kwekerij ooit eens ga bezoeken, is nog niet zo ver (leerdam)
mijn peyote ga ik laten groeien en waarschijnlijk zal ik een san pedro kweken
aangezien ze sneller groeien :stoned:

electergie

Belezen gebruiker
sorry voor de dubbele post maar ik wou geen nieuwe topic aanmaken

mij peyote is namelijk aan 't bloeien, of toch 't begin ervan
ik heb namelijk ergens gelezen dat als de peyote bloeit dat hij dan als zijn effect verliest
mar nu dat ik 't opzoek vind ik dat nergens terug... ik vraag mij af of dat ook zo is?

MrCactus

Experimenterende gebruiker
electergie zei:
sorry voor de dubbele post maar ik wou geen nieuwe topic aanmaken

mij peyote is namelijk aan 't bloeien, of toch 't begin ervan
ik heb namelijk ergens gelezen dat als de peyote bloeit dat hij dan als zijn effect verliest
mar nu dat ik 't opzoek vind ik dat nergens terug... ik vraag mij af of dat ook zo is?
Grote onzin, Peyote hoort te bloeien en blijft bloeien, en heeft genoeg energie om daarna ook nog zaden te maken !

electergie

Belezen gebruiker
nice, hij had enkele zaden tussen de haartje een half jaar geleden, hopelijk zitten deze nu in't bloem, of krijg ik nieuwe zaden :hearteyes:
en ik heb al een growkit en enkele catussen besteld op azarius, binnekort kan de fun beginnen.

Bovenaan