percentage pure GBL ??

mmn

Belezen gebruiker
is er nou echt veel verschil tussen bijvoorbeeld GBL wat 99,95 of 99,98 of zelfs 99,90 procent zuiver is. ik neem nu 99,95 kan ik dan volgende keer ook gewoon 99,90 % kopen of is dat een stuk slechter ?

DreamWeaver

Badass junkie
Kwaliteit is alles. In die halve procent zit namelijk wel spul dat erg slecht voor je is. Zoek dus uit welk product je het beste kunt kopen, kijk wat voor zooi er nog meer inzit. Succes :)

Frisko

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Kwaliteit is alles. In die halve procent zit namelijk wel spul dat erg slecht voor je is. Zoek dus uit welk product je het beste kunt kopen, kijk wat voor zooi er nog meer inzit. Succes :)
da is geen halve procent hé....
da is 1/20 van een procent...
ik had deze gbl vroegah ook en die deed het prima!!!
het hoogst haalbare is 99.98 ofzoiets geloof ik... :beer:

davie

Wijs gebruiker
Je hebt ook 99.99% dat is nog altijd het beste. Zuiverder kan volgens mij niet. Misschien dat je het zou kunnen destileren maar ik weet niet wat je dan overhoudt.

GBL wordt in je lichaam omgezet naar GHB, dus het overige zal niet worden omgezet. Die giftige stoffen tasten dan je lever en nieren enzo aan. Maar in kleine mate is het te verwaarlozen. Ik denk dat het toch zeker wel iets uitmaakt of je 99,99% of 99,90% hebt. Het scheelt 0,09%en dat is eigenlijk gewoon gif.

Frisko

Badass junkie
davie zei:
Je hebt ook 99.99% dat is nog altijd het beste. Zuiverder kan volgens mij niet. Misschien dat je het zou kunnen destileren maar ik weet niet wat je dan overhoudt.

GBL wordt in je lichaam omgezet naar GHB, dus het overige zal niet worden omgezet. Die giftige stoffen tasten dan je lever en nieren enzo aan. Maar in kleine mate is het te verwaarlozen. Ik denk dat het toch zeker wel iets uitmaakt of je 99,99% of 99,90% hebt. Het scheelt 0,09%en dat is eigenlijk gewoon gif.
naja alsnog kan je niet zeggen dat het vergif is(het overige) want je weet niet wat die 0.05% is... :)

davie

Wijs gebruiker
Frisko zei:
davie zei:

naja alsnog kan je niet zeggen dat het vergif is(het overige) want je weet niet wat die 0.05% is... :)

Ja idd, altijd erg onduidelijk wat er voor de rest in zit. Maar goed zoveel dingen zijn giftig. ghb is een lichaamseigenstof. Maar wat er overbijft nadat gbl is omgezet zou ik eigenlijk weleens willen weten. Waarom is het eigenlijk niet zuiver?

mmn

Belezen gebruiker
het is niet zuiver, omdat als je het produceert er reststoffen bijkomen en als je die eruit wil halen kost dat heel veel geld alleen ziekenhuizen kopen dat heb ik hier ergens gelezen. dat is wel 100 %. ik had dacht ik ook 99,99% gekocht maar op het label stond 99,95 %

mmn

Belezen gebruiker
zit net wat te lezen op partyflock over GHB dus ik post het hier wel even :

In NatriumHydroxide zit ook lood, in GBL (inktverwijderaar) zit ook lood.

Verschil merk je niet echt als je niet zoveel pakt, maar als je veel GHB gebruikt dan kan je toch last krijgen van al dat lood.
Daarbij merk je dus zelf niet of je vergiftigd word, dat merk je pas als het te laat is.

mmn

Belezen gebruiker
er is wel een behandeling tegen loodvergiftiging :
Behandeling
Het is van groot belang de bron waar het lood vandaan komt te verwijderen. Daarnaast is het belangrijk toekomstige blootstelling aan lood te voorkomen. Om het lood uit het lichaam te verwijderen worden bepaalde chemische stoffen gebruikt die een verbinding aangaan met het lood in het bloed en vervolgens met de urine worden uitgescheiden (chelatietherapie).

maar denk niet dat dat nodig is bij kleine hoeveelheden je moet natuurlijk niet zoals sommige 220 ml GBL per week nemen :wave:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Waarom zou je in godesnaam lood toevoegen aan gbl? het is een organische stof, dus ik snap niet wat lood daar dan in doet... :confused: Lood wordt volgens mij ook niet gebruikt als katalysator om reacties te versnellen, dus ik vind het een beetje dubieus

mmn

Belezen gebruiker
Robdebob zei:
Waarom zou je in godesnaam lood toevoegen aan gbl? het is een organische stof, dus ik snap niet wat lood daar dan in doet... :confused: Lood wordt volgens mij ook niet gebruikt als katalysator om reacties te versnellen, dus ik vind het een beetje dubieus

oke ja ik weet het ook niet is alleen maar wat ik heb gelezen :wave:

Ruud

Experimenterende gebruiker
davie zei:

Bullshit. MSDS (material safety data sheet) van de fabrikant opvragen, bovendien is GBL hygroscopisch (trekt water uit de lucht aan) dus die overige promillage's zouden best eens water kunnen zijn.

Ruud

Experimenterende gebruiker
pipoxyz zei:
Ruud zei:
davie zei:

Bullshit. MSDS (material safety data sheet) van de fabrikant opvragen, bovendien is GBL hygroscopisch (trekt water uit de lucht aan) dus die overige promillage's zouden best eens water kunnen zijn.
Tja...ik zou dat niet te snel zeggen...
met die MSDS heb je natuurlijk gelijk, maar met die veronderstelling van water en slechts biologisch, dat lijkt me toch een veronderstelling die je niet maken kan..kijk alleen maar naar de extra stoffen in naoh in die andere thread..

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat de overige promillage's alleen maar water is maar aangezien men de MSDS niet heeft kan men naar de verontreinigingen alleen maar gissen.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Ik heb hier de MSDS van GBL voor me liggen, er staat enkel:
"Section 02 : composition/information on ingredients"

Hazardous ingrediënts: butyrolactone
%: 100%
CAS#: 96-48-0

voor de rest staat er niets over de andere stoffen
Het is 99,90% zuiver
bij de specificaties van het product op de site van de verkoper staat dat het product voor minstens 99,8% uit GBL bestaat en voor max 0,2% uit water.
Ook staat er dit:

Impurities

Nitrate, wt. ppm max

1.00

Sulfate, wt. ppm max

1.00

Potassium, wt. ppm max

0.50

Sodium, wt. ppm max

0.50

Chloride, wt. ppm max

0.30

Copper, wt. ppm max

0.05

Iron, wt. ppm max

0.05

Lead, wt. ppm max

0.05

Zinc, wt. ppm max

0.05

ppm staat voor parts per million

mmn

Belezen gebruiker
voor de rest staat er niets over de andere stoffen
Het is 99,90% zuiver
bij de specificaties van het product op de site van de verkoper staat dat het product voor minstens 99,8% uit GBL bestaat en voor max 0,2% uit water.
Ook staat er dit:

Impurities

Nitrate, wt. ppm max

1.00 GOED het is niet meer als 30 ppm (dus niet schadelijk)

Sulfate, wt. ppm max

1.00 ???????????? (weet niet of dit schadelijk zou kunnen zijn)

Potassium, wt. ppm max

0.50 = kalium en zit ook in zeewater en is niet schadelijk in deze concentratie

Sodium, wt. ppm max

0.50 = natrium en zit ook in keukenzout en is niet schadelijk

Chloride, wt. ppm max

0.30 Zal wel niet schadelijk zijn weet het niet zeker

Copper, wt. ppm max

0.05 = 1 vijfhonderd miljoenste deel zal niet echt schadelijk zijn

Iron, wt. ppm max

Lead, wt. ppm max

Zinc, wt. ppm max

0.05 = 500.000.0000 = 1 vijfhonderd miljoenste deel zal niet echt schadelijk zijn

ppm staat voor parts per million

kijk daar hebben we nou wat aan :hearteyes: :wave:

levels over 30 ppm of nitrate can inhibit growth, impair the immune system and cause stress in some aquatic species

dus 3,5 ppm verontreiniging dat is maar 3,5 van 1.000.000 dus er is 999.996,5 pure ppm en dat is -0,0000035 % onzuiver dus 99,9999965 % puur :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :wave: :mrgreen:

en wil je helemaal dat je GBL niet schadelijk is neem dan zuiveringszout wat je zo kan kopen bij bijvoorbeeld de Etos. dit zorgt ervoor dat je geen bloedverzuring krijgt :beer:

Bovenaan