da is geen halve procent hé....DreamWeaver zei:Kwaliteit is alles. In die halve procent zit namelijk wel spul dat erg slecht voor je is. Zoek dus uit welk product je het beste kunt kopen, kijk wat voor zooi er nog meer inzit. Succes![]()

naja alsnog kan je niet zeggen dat het vergif is(het overige) want je weet niet wat die 0.05% is...davie zei:Je hebt ook 99.99% dat is nog altijd het beste. Zuiverder kan volgens mij niet. Misschien dat je het zou kunnen destileren maar ik weet niet wat je dan overhoudt.
GBL wordt in je lichaam omgezet naar GHB, dus het overige zal niet worden omgezet. Die giftige stoffen tasten dan je lever en nieren enzo aan. Maar in kleine mate is het te verwaarlozen. Ik denk dat het toch zeker wel iets uitmaakt of je 99,99% of 99,90% hebt. Het scheelt 0,09%en dat is eigenlijk gewoon gif.
Frisko zei:naja alsnog kan je niet zeggen dat het vergif is(het overige) want je weet niet wat die 0.05% is...davie zei:Je hebt ook 99.99% dat is nog altijd het beste. Zuiverder kan volgens mij niet. Misschien dat je het zou kunnen destileren maar ik weet niet wat je dan overhoudt.
GBL wordt in je lichaam omgezet naar GHB, dus het overige zal niet worden omgezet. Die giftige stoffen tasten dan je lever en nieren enzo aan. Maar in kleine mate is het te verwaarlozen. Ik denk dat het toch zeker wel iets uitmaakt of je 99,99% of 99,90% hebt. Het scheelt 0,09%en dat is eigenlijk gewoon gif.![]()

Robdebob zei:Waarom zou je in godesnaam lood toevoegen aan gbl? het is een organische stof, dus ik snap niet wat lood daar dan in doet...Lood wordt volgens mij ook niet gebruikt als katalysator om reacties te versnellen, dus ik vind het een beetje dubieus

davie zei:Je hebt ook 99.99% dat is nog altijd het beste. Zuiverder kan volgens mij niet. Misschien dat je het zou kunnen destileren maar ik weet niet wat je dan overhoudt.
GBL wordt in je lichaam omgezet naar GHB, dus het overige zal niet worden omgezet. Die giftige stoffen tasten dan je lever en nieren enzo aan. Maar in kleine mate is het te verwaarlozen. Ik denk dat het toch zeker wel iets uitmaakt of je 99,99% of 99,90% hebt. Het scheelt 0,09%en dat is eigenlijk gewoon gif.
pipoxyz zei:Tja...ik zou dat niet te snel zeggen...Ruud zei:davie zei:Je hebt ook 99.99% dat is nog altijd het beste. Zuiverder kan volgens mij niet. Misschien dat je het zou kunnen destileren maar ik weet niet wat je dan overhoudt.
Bullshit. MSDS (material safety data sheet) van de fabrikant opvragen, bovendien is GBL hygroscopisch (trekt water uit de lucht aan) dus die overige promillage's zouden best eens water kunnen zijn.
met die MSDS heb je natuurlijk gelijk, maar met die veronderstelling van water en slechts biologisch, dat lijkt me toch een veronderstelling die je niet maken kan..kijk alleen maar naar de extra stoffen in naoh in die andere thread..