lissisim zei:hey,
vraagje: Wordt de post gecontroleerd op sos, wanneer je een brief verstuurd over de grens? Het gaat om geringe hoeveelheid, hoogstens een gram.![]()
xxxxxxxxx
Precies zoals je het zegt....lissisim zei:dus als ik een brief zou sturen naar bijvoorbeeld frankrijk met een grammetje erin, dan zou dat dus wel zo aan kunnen komen? (als je dus pech hebt is de ontvanger zeer zwaar genaaid?)
Mr 187 zei:lissisim zei:hey,
vraagje: Wordt de post gecontroleerd op sos, wanneer je een brief verstuurd over de grens? Het gaat om geringe hoeveelheid, hoogstens een gram.![]()
xxxxxxxxx
Nope...steekproef gewijs gaan er honden over de post,maar niet constant.
Pakketten daarin tegen worden wel vaak besnuffeld.
boy zei:Mr 187 zei:lissisim zei:hey,
xxxxxxxxx
Geloof mij maar dat er meer gecontroleerd wordt dan je denkt.
Saivy zei:Probeer het eens, je weet maar nooit, maar als je het verstuurt, steek er dan wel geen brief bij zo van: hier is je coke ofzo.. want als het dan gecontroleerd word, dan kan de ontvanger nog zeggen dat hij van niks afweet eh.. met een lange brief erbij gaat dat wa moeilijker denk ik..
Mr 187 zei:boy zei:Mr 187 zei:lissisim zei:hey,
xxxxxxxxx
Geloof mij maar dat er meer gecontroleerd wordt dan je denkt.
Volgens mij is het zoals ik zeg,ze kunnen namelijk niet constant met honden in de postcentrale zitten..*schijten ze de heleboel onder*hehe
Ik baseer mij op de werkwijze van de Koninklijke Marechaussee hier,maar idd mischien dat ze in frankrijk standaard een hond langs lopende band hebben liggen ofzo.. maar lijkt me niet.![]()
Saivy zei:Hoe bedoel je?
SpacingBen zei:
mathijs zei:Heb een keer een verhaal gehoord van iemand die wat hasj opstuurde naar zin vakantieadres in frankrijk en toen hij daar aankwam lag de enveloppe LEEG op de mat :P
boy zei:Een vriend van mij heeft twee keer een hoeveelheid coke verstuurt (luchtdicht verpakt, vacuum gezogen met een machine) en die zijn nooit aangekomen. Terwijl het met pillen wel lukte.
MetaalKonijn zei:SpacingBen zei:
Vraag je dat eens wat vaker af voordat je wat post.
mathijs zei:Heb een keer een verhaal gehoord van iemand die wat hasj opstuurde naar zin vakantieadres in frankrijk en toen hij daar aankwam lag de enveloppe LEEG op de mat :P
Mooi is dat![]()

MethodZen zei:Je hebt binnen nederland zowiezo het prachtige briefgeheim, en zolang je iets goed verpakt dan komt het wel goed hoor![]()
xxxxxxxxx
xxxxxxxxx

Nice try.Heb je m betrapt?cadou zei:(een half jaar lang kwam de wiet van een vriend van mij niet aan, grrmff!! Ik weet zeker dat mijn postbode dat gepikt heeft!)