Pep+pillen

Jackthetripper

Experimenterende gebruiker
Hoi!

Waarschijnlijk is het al tig keer behandeld, maar ik vroeg het me toch af...
Dus bij deze.
Komend weekend ga ik als het goed is een redelijk aantal pillen binnen tikken. Nu vroeg ik me af wat het effect is als ik voor dat ik aan de pillen begin nog 1 a 2 lijntjes speed pak?
Slaan de pillen dan minder aan? Kom je minder op gang? Is je gevoel erg anders?
De pillen zijn het hoofdgerecht...laat dat duidelijk zijn!

Iemand tips of ervaring?

Alvast bedankt!

geox

Bewuste gebruiker
Ik zou eerst paar pilletjes pakken, en dan als de pilletjes uitwerken, lijntje speed. Pas wel goed op, tzijn 2 uppers dus uw lichaam krijgt het nog harder te verduren, rust regelmatig en drink veel water .

Speed voor XTC lijkt me gewoon verspilling van je X want die speed gaat overheersen volgens mij..

Jackthetripper

Hey!
Bedankt voor je inzicht! Ja het is dan idd zonde van die lekkere pilletjes. We gebruiken er trouwens ook wat ghb bij.

tomz0r

Badass junkie
Wat ga je precies doen? Mocht je ergens heen gaan waar je het makkelijk vol zou houden zonder uppers zou ik speed niet gebruiken, maar gewoon pillen en als ze aan het uitzerken zijn GHB :hearteyes:

Misschien nog een lijntje voor de zekerheid meenemen mocht je op het eind echt moe zijn. Maar dat is zonde van het gevoel dus alleen in noodgevallen doen :P

Jackthetripper

Hey Tomzor

Hetis een private party.....ik en mn vriendin, een schaaltje blauwe toyota s, wat buisjes ghb en veeeel muziek. Ik denk dus dat we (aangezien we behoorlijk wat pillen hebben) die pep maar links laten liggen. Idd zonde van de pillen. De G pakken wij altijd een kwartier na de pil. Precies goed getimed....en bam....WERELDGEVOEL. Maar dat hoef ik jou vast niet uit te leggen! :wink:

Jackthetripper

@Zaagmans....heb je de combi pep en ghb ooit geprobeerd?

ALs ik nog ff vragen mag:hoeveel waarde hechten jullie aan die pillentest sites? Als ik lees dat die pillen die ik nu in huis heb zo slapjes zijn wordt je daar niet vrolijk van. Hoe betrouwbaar is zoiets...? Want een pil werkt toch bij iedereen weer anders dacht ik? Ik heb nu blauwe toyotas in huis....omdat ik sterkere wilde....maar als ik die site moet geloven zijn ze nog slapper als de mitsubishi's van vorige keer....

tomz0r

Badass junkie
Jackthetripper zei:
@Zaagmans....heb je de combi pep en ghb ooit geprobeerd?

ALs ik nog ff vragen mag:hoeveel waarde hechten jullie aan die pillentest sites? Als ik lees dat die pillen die ik nu in huis heb zo slapjes zijn wordt je daar niet vrolijk van. Hoe betrouwbaar is zoiets...? Want een pil werkt toch bij iedereen weer anders dacht ik? Ik heb nu blauwe toyotas in huis....omdat ik sterkere wilde....maar als ik die site moet geloven zijn ze nog slapper als de mitsubishi's van vorige keer....

Ik zou kijken naar relevantie, de tijd wanneer het gepost is. Report van een week geleden lijkt me betrouwbaarder dan een report van een half jaar oud omdat je minder kans op namaak pillen hebt.

Verder zie je het ook aan schrijfstijl van mensen en overdreven verhalen van mensen. Dealerpraat komt vaak voor daar, bijna elke pil is daar getest 140 mg :P

En regio is ook belangrijk, maar vaak alleen als het een post van niet veel langer dan een week oud betreft. Pillen verplaatsen zich namelijk vrij snel verder :P

Als het dezelfde regio betreft met pillen die nog niet zo oud en bekend zijn denk ik dat het aannemelijk is dat het om dezelfde pillen gaat, al is er nooit een garantie. Dan moet je alleen nog geluk hebben dat dat report geen gelul is van een dealer.
Vaak zie je ook aan reacties of iets gelul is, mensen die met de reportoprner meelullen enzo :P

pretender

Belezen gebruiker
vroeger had je alleen maar pillen met tikkeltje speed..

nu alleen of puur mdma of teringpillen!!!

i prefere mdma pillen met een lijntje... echt heeerlijk!!

als je goede speed hebt en goede pillen doe t rustig aan met de speed.. xtc moet wel overheersen dan vind ik het een ideale combo..

succes.. :wave:

ps als alles is uitgewerkt kan ghb een mooie afsluiter zijn maar kijk wel uit met alles door elkaar gebruiken... onderschatting ligt op de loer..

Jackthetripper

Hey bedankt voor jullie reacties...

De posting is van 2 weken terug op die test site...en uit de provincie Overijssel...terwijl ik party in Gelderland...dus ik denk dat het dezelfde (suffe) pillen zullen zijn... :confused:

Is het niet heel slecht voor je hart om bij je xtc nog een beetje speed te pakken?

pretender

Belezen gebruiker
alle combo s worden afgeraden maar goed... je bent jong en hebt toch geen hartproblemen..??

hehe het kan wel maar is niet goed....

Jackthetripper

Ja..haha dat klopt..naja jong. Ik ben 28...
Tijdje terug in het ziekenhuis geweest...alles van mn hart gecheckt...no problems. Al snel heb je dan de neiging om alles weer een graadje heftiger te maken haha! :grin:

Ik gebruik eigenlijk één maal per 2 a 3 maanden drugs...maar dan wel veel in één weekend. In mijn opinie nog altijd beter dan elke dag een beetje....

FlipMeister

Bewuste gebruiker
pretender zei:

als je goede speed hebt en goede pillen doe t rustig aan met de speed.. xtc moet wel overheersen dan vind ik het een ideale combo..

ps als alles is uitgewerkt kan ghb een mooie afsluiter zijn maar kijk wel uit met alles door elkaar gebruiken... onderschatting ligt op de loer..

XTC is altijd al MDMA geweest, debiel.

tijdbom

FlipMeister zei:
pretender zei:

XTC is altijd al MDMA geweest, debiel.
Wat hij bedoelt is dat er ook een beetje speed in de pillen zat vroeger, naast de mdma

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Als je die drie wil combineren op een feestje raad ik aan:

- vóór het feestje wat pep, niet te veel, +- 150 mg, gewoon om op gang komen
- wanneer de pep begint te minderen in effect, steek je de pillen (als je niet te veel pep gedaan hebt onderdrukt het de pillen niet)
- tegen de ochtend wat ghb. de overgang van strak naar chill vind ik uiterst heerlijk en je kan achteraf wrs vlot slapen

Jackthetripper

@Deepblue...

Bedankt voor je inzicht...
Zouik de hoeveelheid ghb veel moeten verminderen in verhouding tot wat ik normaal neem als ik geen speed heb gebruikt voor ik aan de pillen begin?
Of is tegen de tijd dat ik de laatste pil heb geslikt het effect van de speed ver weg?

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Jackthetripper zei:
Of is tegen de tijd dat ik de laatste pil heb geslikt het effect van de speed ver weg?

normaal wel

zoals altijd voorzichtig zijn met de ghb, best in kleine hoeveelheden bijnemen.

pretender

Belezen gebruiker
je naam, FLIPMEISTER, doet je wel eer aan jongen, en lezen kan je idd niet..

miss tijd dat je ff een break neemt, betreft de drugs...

en wat befreft DEBIEL, die verwijs ik graag naar jou.. :wave:

aandachtig lezen schijnt voor jou een hele opgaven te zijn... beetje jammer maar ik vergeef het je

caoi

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik nam laatst wiet, XTC en pep. Ik zag geen hand meer voor ogen! Dit was geen psychedelic/trippy zicht dat ik had, het was gewoon helemaal verneukt! Ik kan geen eens uitleggen wat ik heb gezien maar ik weet wel dat ik ongeveer een uur lang geen reet zag, niet aan te raden dus.

Jackthetripper

Ik begin niet meer aan wiet. Ik kan echt veel hebben, wordt nooit ziek. Niet van Pep, xtc of ghb..maar 2 trekjes van een jointje en ik ben de hele dag zo ziek als een hond.
Dus die combinatie van wiet+pep+xtc zit er voor mij niet in sowieso.

Ik begin denk ik met een lijntje, als dat wat uitgewerkt is wat pillen afgewisseld met wat ghb.
Heb d'r al zin in! :hearteyes:

riflexz

Bewuste gebruiker
_Kat_ zei:
Ik nam laatst wiet, XTC en pep. Ik zag geen hand meer voor ogen! Dit was geen psychedelic/trippy zicht dat ik had, het was gewoon helemaal verneukt! Ik kan geen eens uitleggen wat ik heb gezien maar ik weet wel dat ik ongeveer een uur lang geen reet zag, niet aan te raden dus.

wtf ? ik heb bijna elk weekend die combi binnen, en ben er alsinds niet blind van :grin:

Bovenaan