Pep op dubstepdansvloer

Supermoendo

Experimenterende gebruiker
Iemand enig idee of pep populair is in de Dubstep scene? Ik ga binnekort naar zo'n feestje en vroeg me af of het makkelijk te regelen is op de dansvloer. :confused:hock:

Gr

Tufnut

Badass junkie
Beter regel je het vooraf. Daarna testen en dan kun je gewoon losgaan op die bubstepdansvloer.

justateenagegirl

Experimenterende gebruiker
Ik weet toevallig dat er op de dubstepdansvloer moeilijk mensen te vinden zijn die NIET gebruiken, (bij wijze van) maar idd, beter regel je gewoon vooraf goed spul, dan dat je daar bedrogen uitkomt. Sowieso vragen ze op die feesten vaak woekerprijzen, zonde van je geld :wink:

Tufnut

Badass junkie
justateenagegirl zei:
Ik weet toevallig dat er op de dubstepdansvloer moeilijk mensen te vinden zijn die NIET gebruiken, (bij wijze van) maar idd, beter regel je gewoon vooraf goed spul, dan dat je daar bedrogen uitkomt. Sowieso vragen ze op die feesten vaak woekerprijzen, zonde van je geld :wink:

Zoals op de meeste dansvloeren, maar de vraag was of er vaak speed gebruikt wordt op de budstepdansvloer?

Op dubstepdans vloeren ga je denk ik meer weed en hash en andere trippende zaken tegekomen, ik ben alleszins nog nooit speed tegengekomen op dubstep feeststen

Bovenaan