Graag zou ik even willen zeggen dat je moet oppassen met Zolpidem / Stilnoct / Ambien.
Ik had er 2 genomen wat totaal 20mg. Dit resulteerde tot hevige hallucinaties. Ik dacht dat ik in een discotheek was. Uiteindelijk werd ik de volgende ochtend wakker met zeer gave herinneringen. Ik herinnerde me dat ik een douche nam en dat mijn kamer ineens in een discotheek veranderde. Ik had ook sporen gevonden van
in de badkamer. Ik nam mijn medicijnendoosje en zag dat al de zolpidem pillen op waren. Ik had er 10. In het doosje lagen er 10 lege omhulsels van Zolpidem. Blijkbaar had ik ze in de nacht onbewust allemaal ingenomen...
Tja. Daarom dat ik even waarschuw dat je best aan je dosis houdt, namelijk 10mg, en als dat geen effect heeft je dosis niet verdubbelen... Ik heb hier ook mijn lesje uit geleerd,dat ik namelijk nooit meer dat spul slik.
Ik had er 2 genomen wat totaal 20mg. Dit resulteerde tot hevige hallucinaties. Ik dacht dat ik in een discotheek was. Uiteindelijk werd ik de volgende ochtend wakker met zeer gave herinneringen. Ik herinnerde me dat ik een douche nam en dat mijn kamer ineens in een discotheek veranderde. Ik had ook sporen gevonden van
in de badkamer. Ik nam mijn medicijnendoosje en zag dat al de zolpidem pillen op waren. Ik had er 10. In het doosje lagen er 10 lege omhulsels van Zolpidem. Blijkbaar had ik ze in de nacht onbewust allemaal ingenomen...Tja. Daarom dat ik even waarschuw dat je best aan je dosis houdt, namelijk 10mg, en als dat geen effect heeft je dosis niet verdubbelen... Ik heb hier ook mijn lesje uit geleerd,dat ik namelijk nooit meer dat spul slik.