Paracetamol, Codeine - Codeinefosfaat

Stylus

Belezen gebruiker
Heb hier een strip 500mg Paracetamol / 20mg Codeinefosfaat snoepjes liggen, en vroeg me af wat het effect van de hoeveelheid paracetamol is die je onbedoelt binnenkrijgt op je lever etc. verder weet ik niet of Codeinefosfaat en Codeine het zelfde is / de zelfde werking heeft. heb er een tijdje geleden 2 van naar binnen gewerkt en merkte er eigenlijk niks van , terwijl ik voor de meeste drugs zéér gevoelig ben, met uitzondering van DXM en ketamine.

Is er nog een leuk stofje waarmee ik het efect kan boosten / kan iemand me een hoeveelheid van deze snoepjes aanraden voor een beetje een leuk gevoel?

Groet, knuffel, hoofdklopje, weetikveel,
Stylus.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Als je alleen de codeine wilt kan je beter dit niet nemen...

Voor een gemiddelde codeine dosis, recreatief, voor mij is zo'n 70 mg...
Maar ik denk niet dat je 3500 mg paracetamol d'r bij wilt hebben,
valt erg zwaar op de maag denk ik, en je zal je onprettig suf voelen...dat zeg ik wel uit eigen ervaring..

Stylus

Belezen gebruiker
Wat zijn de mentale effecten van Paracetamol in hoge dosis? dus denk aan die 3500 mg + ? en wat zijn de effeceten van herhaald gebruik van dat soort dosisen? weet iemand toevalllig waar / hoe je aan tabletten die alleen codeine bevatten komt?

Groet, knuffel, hoofdklopje, weetikveel,
Stylus.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Codeine is een opiaat, net als morfine.
Dit is legaal alleen verkrijgbaar met een recept van je huisarts.

eend

Belezen gebruiker
Paracetamol is uitermate schadelijk voor onder andere je lever zodra je de aanbevolen dosering te boven gaat.

De grens tussen de normale dosering en een schadelijke dosis, is "minimaal".

Gr.,

Eend

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
k, ik heb deze methode wss al eens uitgelegd, maar what the hell.
"koudwaterextractie" maakt het prima mogelijk om de codeïne van de paracetamol te scheiden. Is niks aan, maar het proces nog eens gaan beschrijven zie ik niet zitten. T'staat hier ergens of anders g00gle.
Als je er dus de tijd voor hebt kan je van die combipijnstiller, perfect een opiaat extraheren.

Stylus

Belezen gebruiker
blijkt scheikunde toch nog ergens goed voor te zijn ^^

t gaat volgens mij erom dat paracetamol bij warme tempratuur beter oplost dan met lage temp, dus als je een tablet laat oplossen in de juiste verhouding warm water en paracetamol, en het water vervolgens laat afkoelen, slaat de paracetamol neer, wat je eruit kan filteren en vervolgens water met codeinefosfaat overhoud. ik heb inmiddels een 13tal pilletjes codeine fosfaat (10MG) op den kop weten te tikken, en heb verder dus ook nog 8 paracetamol(500mg)/codeinefosfaat (20MG). ik heb gelezen dat een dosis van zoon 30 tot 60 MG goed is om zoveel mogelijk goede effecten te ondervinden, met zo min mogelijk bijwerkingen, maar aangezien mijn vooraad uit het bovengenoemde bestaat en niet zal kunnn aangevuld worden (lijkt me zoiezow beter IVM er een gewoonte van maken / verslaving) wil ik hier wel zo veel mogelijk effect uit halen, ik zat te denken om een keer 2 paracetamolletjes (40mg codeine) + 2 codeine fosfaat pilletjes (20mg) = 60 mg te proberen, en als dat bevalt nog een keer een hogere dosis te proberen, en het daarna er bij te laten.

adviesen, tips, aanmoedigingen of doodsbedrijgingen zijn altijd welkom (laatste wat minder natuurlijk),

Stylus.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
^^
Dat soort ingesteldheid kunnen we alleen maar aanmoedigen?
Je geraakt toasted, en je leert bij ondertussen, da's de spirit die we moeten hebben.

Knowledge is power, and power corrupts. So study hard and be evil.

Bovenaan