• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Palenque thee

Jannes

Newbie
Trippers: Ik zelf, K, R, en S
4 porties palenque
2 snowwhite

13.00 tjillen op de bank
xbox 360 en call of duty 4
13.45 De 4 porties palenque in een pannetje gedaan
14.30 ingenomen met moeite kregen we het weg.
14.45 nu dus ik hoop er bij te blijven

Naja het erbij blijven is niet gelukt ik kon niet meer eens typen.

14.45 ik wou net beginnen met typen maar alles begon al wazig te worden de kleurtjes op het beeldscherm veranderden steeds en ik kon ook helemaal niks inschatten van mijn scherm. K die langs mij zat had ook erg veel moeite om het te volgen dus zijn we maar iets anders gaan doen. Eerst ging ik even op de bank liggen maar werd gek van alles planten die leken te groeien, kleuren die wat donkerder werden en muziek wat al snel te hard bleek te staan. Toen ik eindelijk weer een beetje tot rust was gekomen lagen R en S ook helemaal trippend op de bank. Mijn gedachtes veranderden steeds en alles leek te ''ademen'' vooral de lamelle deden raar ze leken de hele tijd mee te draaien.

15.00 Xboxxe was echt geen succes het was super leuk om te zien maar iets raken met cod 4 was egt een ramp. Toen maar wat rondgelopen in het level en wat rondgekeken. Hoe mooi/belachelijk een spel er wel niet uitziet met paddo's op. Een half uur game leek echt de hele middag te duren.

15.30 De drop. Ik liep naar de kast om wat eten te pakken en opeens zag ik dropjes te liggen. Ik stopte er paar in mij mond en :hearteyes: ze waren heerlijk. Dus ik stiekem op de bank zonder wat tegen de rest te zeggen dropjes eten. Toen r en k erachter kwamen was ik opeens alles kwijt. Hun waren ook helemaal weg van de drop. Het voelde zo fijn aan in je mond al die dropjes. Opeens kreeg ik het gevoel dat ik haren in me mond had, dat heb ik al vaker gehad met paddotrips. Ook had K het gevoel dat zijn links verder was dan zijn rechts :confused: vraag me niet hoe maar oke.

16.00 een heerlijk biertje gepakt met een jointje erbij het was heerlijk op dat moment. De muziek was perfect. Het bier proefde perfect het rook zelfs lekker :confused: en het gevoel in je keel was :hearteyes: daarna gingen we naar buiten om een snackbar te zoeken.

16.45 buiten aangekomen. Naar 25 min treuzelen van liggen, zitten en staan zijn we uiteindelijk toch maar naar buiten gegaan. Dit was niet echt een succes ik was de straat nog niet eens uit en ik zat al te twijfele als k de deur wel dicht had gegooit. Toen kwamen we ook nog eens mensen tegen die voor me gevoel de hele tijd zaten te kijken. We konden geen houding aannemen en begonnen alleen maar te lache.

17.30 gegeten en nog lekker even na gespaced

Het was Super vandaag echt weer een trip om niet te vergeten. Ik hoop dat jullie het iets vinden, want het is pas mijn eerste report hier.

Jannes

Newbie
Dumpy zei:
Pallenque, leg eens uit? hoe kwam je erbij enzo.. klinkt wel intressant :)
Heb al verschillende paddo soorten gehad en deze leken me wel een keer leuk ze zijn niet al te sterk maar wel heel leuk om een keer te doen. Ik zat wel eerst te twijfelen tussen paar soorten maar dit is wel een goede keuze geweest om te pakken.

Bovenaan