ideetje zei:nee doe ik maar niet, ik dacht,
ik heb ze nog nodig,maar alles gaat beter dan verwacht,
op het slapen na dan,daar vraag ik gewoon aan de dokter een middel lange werkende
ronnai zei:Vind de kwaliteit van Pakistaanse producten erg wisselend.
Er komen wel echte meds vandaan maar probeer die er maar precies tussen uit te vissen.
Er staat inderdaad wel een Roche fabriek in Karachi dus er komen wel spullen vandaan die wel goed zijn, maar dan nog vind ik de Europese varianten kwalitatief beter
Je hebt wel neppers die met de naam roche spelen/misbruikenHTID zei:Het lijkt mij dat het niet uitmaakt waar de Roche fabriek staat. Roche is te groot om hun naam op rotzooi te laten zetten.
Carlitos zei:Zelf wil alleen maar NL-spul maar mischien is dat een tik van me.
Genieten van doosjes,incl bijsluiters is zo heerlijk om bij elkaar te hebben.

Carlitos zei:Zelf wil alleen maar NL-spul maar mischien is dat een tik van me.
Winehouse zei:Boeit mij het waar het vandaan komt, als het maar goed werkt.
Winehouse zei:Het zou eerder NIET werken dan dat er rotzooi inzit........ Maar goed, ik neem misschien wat teveel risico
HTID zei:Winehouse zei:Het zou eerder NIET werken dan dat er rotzooi inzit........ Maar goed, ik neem misschien wat teveel risico
Maar ik heb wel eens een test van de consumentenbond gelezen over buitenlandse pammetjes en die hadden geen enkele pil gevonden waarin een werkzame stof zat die er niet in zou moeten zitten.
Carlitos zei:Zelf wil alleen maar NL-spul
Winehouse zei:Ik heb ook diazepam spul uit pakistan, werkt prima
Flameon zei:Winehouse zei:Ik heb ook diazepam spul uit pakistan, werkt prima
kijk uit met verzenden. Pakketcontrole wordt zeer streng heb ik net vernomen, wegens die bommen
kaasbaas zei:Carlitos zei:Zelf wil alleen maar NL-spul maar mischien is dat een tik van me.
Geeft je toch de zekerheid dat het van een goede bron komt, en in jouw geval waarschijnlijk ook een legale bron. Goede kwaliteit, zuiver, en betrouwbaar.![]()