pakistaanse diazepam?

ideetje

Experimenterende gebruiker
is dat wat? maakt het wat uit of ze daar vandaan komen, iemand ervaring mee?

bedankt gr ideetje

ideetje

nee doe ik maar niet, ik dacht,
ik heb ze nog nodig,maar alles gaat beter dan verwacht,
op het slapen na dan,daar vraag ik gewoon aan de dokter een middel lange werkende

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
ideetje zei:
nee doe ik maar niet, ik dacht,
ik heb ze nog nodig,maar alles gaat beter dan verwacht,
op het slapen na dan,daar vraag ik gewoon aan de dokter een middel lange werkende

Als je toch bij de dokter langsgaat, waarom vraag je daar ook niet meteen een doosje diazepam ?

ideetje

krijg ik niet,maar heb ze gelukkig niet meer nodig,was meer het idee dat je ze niet hebt als je net klaar bent met g afbouwen(zie verslavingen), ik heb nog oxa om te slapen

Winehouse

Badass junkie
In Pakistan staat wel een Roche fabriek.......................................................................................................

ronnai

Vind de kwaliteit van Pakistaanse producten erg wisselend.
Er komen wel echte meds vandaan maar probeer die er maar precies tussen uit te vissen.
Er staat inderdaad wel een Roche fabriek in Karachi dus er komen wel spullen vandaan die wel goed zijn, maar dan nog vind ik de Europese varianten kwalitatief beter

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ronnai zei:
Vind de kwaliteit van Pakistaanse producten erg wisselend.
Er komen wel echte meds vandaan maar probeer die er maar precies tussen uit te vissen.
Er staat inderdaad wel een Roche fabriek in Karachi dus er komen wel spullen vandaan die wel goed zijn, maar dan nog vind ik de Europese varianten kwalitatief beter

+1

Heb paar keer goed gevonden jaartjes geleden maar die stopte er ook mee toen het niet meer te doen was. Maar die waren wel echt super merkte geen verschil tussen NL fabr. of die eigenlijk. Maar je moet maar net de goede hebben wat zoeken is naar een naald in de hooiberg..

HTID

Bewuste gebruiker
Het lijkt mij dat het niet uitmaakt waar de Roche fabriek staat. Roche is te groot om hun naam op rotzooi te laten zetten.

Flameon

Badass junkie
HTID zei:
Het lijkt mij dat het niet uitmaakt waar de Roche fabriek staat. Roche is te groot om hun naam op rotzooi te laten zetten.
Je hebt wel neppers die met de naam roche spelen/misbruiken

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb zelf ook 2x stuk of 4 strips nepperds gehaald een aardig 'lange tijd geleden.
Zitten genoeg, veel te veel neppers tussen maar daardoor word het wel gewoon en logischer voor de mensen die het echt nodig hebben, de nederlandse kunnen halen via huisarts voor een paar euro een doosje. Vervelende oplichters maar ja kijk goed waarom zou je een vreemde gelijk vertrouwen met rare groene tabletjes, heb die gozer gelijk tegen de grond gegooit en teruggegaan naar huis. Advies: Ga inderdaad gewoon naar je huisarts doe desnoods wat huiswerk vooraf mocht het nodig zijn,en mocht je diazepam(of verwant) echt nodig hebben gebruik je ze ook waar ze voor gemaakt voor zijn.

Piece!

kaasbaas

Badass junkie
Carlitos zei:
Zelf wil alleen maar NL-spul maar mischien is dat een tik van me.
Genieten van doosjes,incl bijsluiters is zo heerlijk om bij elkaar te hebben.

Geeft je toch de zekerheid dat het van een goede bron komt, en in jouw geval waarschijnlijk ook een legale bron. Goede kwaliteit, zuiver, en betrouwbaar. :rock:

Flameon

Badass junkie
Carlitos zei:

Ik deel je mening. NL spul is mijn inziens ook veel beter dan pakistaansspul. Bij zover over de grens spul is er ook veel namaak in het spel

kaasbaas

Badass junkie
Winehouse zei:
Boeit mij het waar het vandaan komt, als het maar goed werkt.

Maar 't is toch handig als je van te voren weet dat het werkt, of niet beter: Dat het geen giftige troep is voordat je 8 van die pilletjes naar binnen gooit.

HTID

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
Het zou eerder NIET werken dan dat er rotzooi inzit........ Maar goed, ik neem misschien wat teveel risico
:flushed:

Maar ik heb wel eens een test van de consumentenbond gelezen over buitenlandse pammetjes en die hadden geen enkele pil gevonden waarin een werkzame stof zat die er niet in zou moeten zitten.

kaasbaas

Badass junkie
HTID zei:
Winehouse zei:
Het zou eerder NIET werken dan dat er rotzooi inzit........ Maar goed, ik neem misschien wat teveel risico
:flushed:

Maar ik heb wel eens een test van de consumentenbond gelezen over buitenlandse pammetjes en die hadden geen enkele pil gevonden waarin een werkzame stof zat die er niet in zou moeten zitten.

Dat is dan wel weer mooi nieuws, maarja er zitten natuurlijk altijd wel nepperds tussen. Ook bij dingen die niet met drugs te maken hebben hoor.

W.F.L.

Badass junkie
Carlitos zei:
Zelf wil alleen maar NL-spul

Idem, geldt trouwens voor alle drugs bij mij :grin: Oja, uitgezonderd Dormicum haha.

Xanax is Pfizer maar aangezien ik daarvan weet dat ze echt zijn maakt het me niet zoveel uit. Dan mogen ze van mijn part even goed uit Pakistan komen. :grin:

Winehouse

Badass junkie
Flameon zei:
Winehouse zei:
Ik heb ook diazepam spul uit pakistan, werkt prima

kijk uit met verzenden. Pakketcontrole wordt zeer streng heb ik net vernomen, wegens die bommen

Ik laat het niet uit Pakistan verzenden. Mijn uhhhhhhhhhh verkoper levert die en daar staat op: Diazepam Valium Roche pakistan ofzo

Frog83

Bewuste gebruiker
Heb ook regelamtig Diaz uit pakistan via iemand.
Ik heb wel is gehad dat de kwalitiet minder leek, kan ook zijn dat ik meer weerstand had op dat moment, weet het niet precies.
Ze doen hun werk, kan het helaas niet verglijken met een regulier recept want ik krijg die nooit via de dokter.

Dat is het hem je weet het soms gewoon niet, ik neem wel risico's ermee dit in redelijke hoevelheden te slikken :flushed:

Soma

Bewuste gebruiker
kaasbaas zei:
Carlitos zei:

Geeft je toch de zekerheid dat het van een goede bron komt, en in jouw geval waarschijnlijk ook een legale bron. Goede kwaliteit, zuiver, en betrouwbaar. :rock:

Carlitos zal wssn wel zijn benzo's van een betrouwbare bron krijgen, maar ik heb hier een potje rivotril staan uit de apotheek die er precies het zelfde uitzien als een potje rivotril die uit Duitsland geimporteerd zijn. Deze vendor beweert dat deze ook uit een Duitse apotheek komen, maar ik geloof er geen fuck van want hun kwaliteit is inferieur. Verpakking zegt uiteindelijk niets, het is de inhoud die telt. De verpakking is griezelig makkelijk na te maken heb ik gemerkt.

sjoerd101

Belezen gebruiker
Ik heb zelf een keer 100 valiums gekocht, in strips, ook van roche pakistan. Daar was niets mis mee, werkte perfect, alleen de smaak was anders dan nederlandse diazepam, maar dat zegt niets.

Momenteel gebruik ik generieke Xanax 2 mg, Pex-2, Uit India. Ook topspul.
Ik zou gewoon een halve proberen en kijken wat het effect is.
Zoals iemand anders al zei, lijkt me eerder dat er niets in zit dan dat er een andere stof inzit.

Bovenaan