Pado ommelet

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Halo allemaal,

Ik heb al een ervaring met mexicaanse paddo's(1 portie), nu wil ik de hawaiaanse paddo's gaan proberen. Omdat dit de sterkste soort is wil ik samen met een vriend 1 portie delen.

We willen de paddo's in een ommelet gaan bakken hier onze volgende vragen

1, is 1 portie hawaiaanse genoeg voor me ze 2e voor een stevige trip.

2, Moeten we verse pado's hebben of gedroogde voor in de ommelet (als je een resept weet ofzo (altijd welkom))

3, Stinkt het erg als je ze bakt :P

alvast bedaNKT LAtAHHHH :grin: :wave:

Frisko

Badass junkie
ligt er net aan wat je wil hé...ik persoonlijk zou 2 doosjes voor 2 mensen nemen!!
ben je zeker van een stevige trip :)
maarja hangt geheel van jezelf af wat je wil bereiken :P :grin:

spacekonijn

Badass junkie
ja is prima om met een halve te beginnen.... je zult het zeker wel merken hoor.

en de stank valt wel mee d8 k zo...

weet alleen niet of je paddo's nog wel goed zijn als je ze gaat bakken?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ik ben er bijna zeker van dat je ze gewoon kan bakken :wink: Maar ik wil ook graag weten of het wat uitmaakt of je gedroogde neemt of verse,,,,,

A

Anonymous

Gast
Wordt dat niet te heet? Ik weet het 'kookpunt' niet van paddo's maar als je het rookt gaat het 'stuk'. Thee is te doen is 100C graden.

Met bakken is de temperatuur veel hoger toch?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ja ik weeet niet meer precies waar ik het vandaan heb, maar ik dacht dat het in uit je bol stond dat je ook gewoon een lekker ommeletje kan bakken maar dan nog, de stof gaat er toch niet uit als je ze bakt of zie ik dat nou verkeerd???? :openmouth:

spacekonijn

Badass junkie
BobG zei:
Ik weet het 'kookpunt' niet van paddo's maar als je het rookt gaat het 'stuk'. Thee is te doen is 100C graden.
@need^weed
zoals je hier leest dus.... fff wat meer onderzoek doen vast wel ergens te vinden

Bal0n

Badass junkie
megamold zei:
technisch gezien zijn colombiaanse de sterkste :)

maar van paddos koke, daar weet ik niks van :grin:

Mooi niet, Colombiaanse zijn gewoon een subsoort van cubensis. Zelfde geldt voor McKennai, en de verschillen tussen Mexicaanse en consorten zijn miniem.

Hawaiiaanse zijn de sterkste te koop in een smart shop :)

megamold

Experimenterende gebruiker
Bal0n zei:
megamold zei:

Mooi niet, Colombiaanse zijn gewoon een subsoort van cubensis. Zelfde geldt voor McKennai, en de verschillen tussen Mexicaanse en consorten zijn miniem.

hmmm dat is toch niet wat ze me hadden gezegd in de shop :mrgreen:

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
megamold zei:

valt toch helemaal niet te zeggen???,ik heb echt wel het hardst getript op gewone mexicaanse hoor...,in dezelfde dosis,en allemaal verse...

Qocaïne

Badass junkie
het lijkt mij dat je de stoffen zo eruit trekt.. door ze zo heet te verwarmen/bakken. Waarom moeilijk doen als je ze ook gewoon kan eten :)

A

Anonymous

Gast
NAME : Psilocybin
CHEMICAL NAME : 3-[2-(Dimethylamino)ethyl]-1H-indol-4-ol dihydrogen phosphate ester
ALTERNATE CHEMICAL NAMES : O-phosphoryl-4-hydroxy-N,N-dimethyltryptamine; Indocybin
CHEMICAL FORMULA C12H17N2O4P
MOLECULAR WEIGHT 284.25
MELTING POINT 220-228° C (Crystals from boiling water)
MELTING POINT 185-195° C (Crystals from methanol)
pH 5.2 (in 50% aq ethanol)
LD50 285 mg/kg i.v.(mice)
LD50 280 mg/kg i.v. (rats)
LD50 12.5 mg/kg i.v.(rabbits)
From the Merck Index 12th Edition

Van erowid.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Bal0n zei:
megamold zei:

valt toch helemaal niet te zeggen???,ik heb echt wel het hardst getript op gewone mexicaanse hoor...,in dezelfde dosis,en allemaal verse...

Hawaiaanse zitten de meeste werkzame stoffen dus dat valt wel degelijk te zeggen.

Dat je harder tripte op mexicanen kan verschillende oorzaken hebben,zoals wat je op je maag hebt etc..Maar de hawaainse zijn de heftigste die er zijn.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
het lijkt mij dat je de stoffen zo eruit trekt.. door ze zo heet te verwarmen/bakken. Waarom moeilijk doen als je ze ook gewoon kan eten :)

De simpelste methode om Paddo's in te nemen is om ze gewoon in je mond te stoppen, goed kauwen, slikken, klaar. Gedroogde paddestoelen hebben over het algemeen een wat aangenamer smaak dan verse - en bovendien heb je er minder van nodig. Maar zeker de cubensis ziet er soms wat schimmelig en groen uit, niet echt appetijtelijk, dus misschien wil je het ergens in stoppen.
Je kunt paddestoelen verwerken zoals je champignons gebruikt, op de pizza, in een omelet, pasta, chili, etc. Een lekkere paddestoelensoep is een populaire manier om het naar binnen te krijgen. Het is wel zo dat door verwarming of menging met andere voedingsmiddelen het effect minder sterk wordt of dat het langer duurt voor de werkzame stoffen zijn opgenomen. De psilocine, die in verse Paddo's actief is, breekt af en het effect wordt dus ook wat minder. Je kunt Paddo's ook drogen, malen, en dan verwerken in bijvoorbeeld cake of in de soep.

van de site; http://www.net.info.nl/paddo/hfdst8.htm

en zo heb ik nog wel meer sites gevonden, maar op internet klopt het soms niet helemaal dus vandaar dat ik dacht ik vraag het aan mensen met wat ervaring :wink: :wink:

A

Anonymous

Gast
need^weed zei:
Qocaïne zei:

De simpelste methode om Paddo's in te nemen is om ze gewoon in je mond te stoppen, goed kauwen, slikken, klaar. Gedroogde paddestoelen hebben over het algemeen een wat aangenamer smaak dan verse - en bovendien heb je er minder van nodig. Maar zeker de cubensis ziet er soms wat schimmelig en groen uit, niet echt appetijtelijk, dus misschien wil je het ergens in stoppen.
Je kunt paddestoelen verwerken zoals je champignons gebruikt, op de pizza, in een omelet, pasta, chili, etc. Een lekkere paddestoelensoep is een populaire manier om het naar binnen te krijgen. Het is wel zo dat door verwarming of menging met andere voedingsmiddelen het effect minder sterk wordt of dat het langer duurt voor de werkzame stoffen zijn opgenomen. De psilocine, die in verse Paddo's actief is, breekt af en het effect wordt dus ook wat minder. Je kunt Paddo's ook drogen, malen, en dan verwerken in bijvoorbeeld cake of in de soep.

en zo heb ik nog wel meer sites gevonden, maar op internet klopt het soms niet helemaal dus vandaar dat ik dacht ik vraag het aan mensen met wat ervaring :wink: :wink:

Dat lijkt me alles behalve een betrouwbare bron.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
BobG zei:
need^weed zei:
Qocaïne zei:

Dat lijkt me alles behalve een betrouwbare bron.

waar baseer je dat eigenlijk op :confused:

A

Anonymous

Gast
Ik ken betere sites over drugs dan dat, waar elk bekend detail besproken wordt. Dan vind ik het niet prettig om zo'n site wat je daar hebt te lezen.

Bal0n

Badass junkie
Frisko zei:
Bal0n zei:
megamold zei:

Jij hebt het over porties waarschijnlijk, maar een portie Hawaiiaanse is 1 gram (gedroogd), en mexicaanse 3 gram. Dus al zou jij 3 gram Hawaiiaanse nemen dan weet je waarschijnlijk niet meer waar je voor- en achterkant zitten.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Frisko zei:
Bal0n zei:
megamold zei:

Jij hebt het over porties waarschijnlijk, maar een portie Hawaiiaanse is 1 gram (gedroogd), en mexicaanse 3 gram. Dus al zou jij 3 gram Hawaiiaanse nemen dan weet je waarschijnlijk niet meer waar je voor- en achterkant zitten.

dat lijkt me wel duidelijk ja :grin:

Bovenaan