Paddothee

Damnation

Newbie
Kan iemand me vertellen hoe je het beste paddothee kunt maken?
En heeft het evenveel effect als wanneer je dezelfde hoeveelheid paddo's gewoon zou opeten?

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
paddos 20 minuten in kokend water.

als je ze koopt krijg je er een brief bij voor het gebruik. zo was het bij mij toch

of het iets aan het effect doet denk ik niet.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
de werking neemt sterk af, wordt milder, slaat minder hard in maar wel sneller, is mijn ervaring en men zegt dat het klopt

Bal0n

Badass junkie
Nee, alleen als je citroenzuur gebruikt bij het maken van thee krijg je gewoon alle alkaloïden er uit, of iig meer dan met alleen water.

Mac...

Badass junkie
Bij mijn werkte het anders sneller en heftiger. Had alleen wat honing bij de thee gedaan om m wat zoeter te maken. Geen suiker gebruiken luid dan ook mijn advies.

Bal0n

Badass junkie
Honing is 1 bom suiker, man :P. Maar, het zou goed kunnen dat het pittig is hoor, als je een sterk portie had en gewoon lang genoeg heb laten trekken om veel alkaloïden eruit te krijgen.

Ik maak zelf ook liever een soepje/thee'tje ervan.

Damnation

Newbie
Nja, ik heb na de laatste keer (die overings niet zo goed verlopen was) een beetje een trauma overgehouden aan de smaak en ik denk dat die smaak door er thee van te maken wat milder wordt..
Moet je ze effectief 20 minuten in het kokend water laten liggen?

Ik heb trouwens nog een vraag, de eerste keer had ik thaise paddo's gegeten en de 2 keren daarna mexicaanse.
Er werd me verteld dat de thaise paddo's hetzelfe zijn maar gewoon wat sterker.
Ik vond de trip met de thaise paddo's echter veel leuker, ligt dit aan mij of geven die 2 soorten paddo's echt een verschillende trip?

Marcel

Belezen gebruiker
Damnation zei:
Nja, ik heb na de laatste keer (die overings niet zo goed verlopen was) een beetje een trauma overgehouden aan de smaak en ik denk dat die smaak door er thee van te maken wat milder wordt..
Moet je ze effectief 20 minuten in het kokend water laten liggen?

Ik heb trouwens nog een vraag, de eerste keer had ik thaise paddo's gegeten en de 2 keren daarna mexicaanse.
Er werd me verteld dat de thaise paddo's hetzelfe zijn maar gewoon wat sterker.
Ik vond de trip met de thaise paddo's echter veel leuker, ligt dit aan mij of geven die 2 soorten paddo's echt een verschillende trip?

Voor mij geldt dat de soort paddo's minder invloed heeft op mijn trip dan allerlei andere omstandigheden (hoe ik me voel, met wie ik ben, waar ik ben etc.). En zelfs bij bijna dezelfde omstandigheden met dezelfde hoeveelheid en soort paddo's heb ik nog hele verschillende trips. Dat is vindt ik ook wel de charme. Het is altijd een avontuur.

Bovenaan