• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo'sss da bomb

Ik had samen met wat vrienden besloten om paddo's te gaan doen,, dus bij de lokal smartshop een 'lekkere' portie hawaiiaanse paddo's gehaald.

M'n vrienden D en K besloten om ze puur, stukje voor stukje naar binnen te werke terwijl ik er vrolijk 3tegelijk op een broodje propte en naar in m'n strot stouwde,,
het was er een perfecte dag voor, we zaten bij ons in de buurt in een natuurgebied, de zon scheen recht in je smoel, je kon zo de dijk over om de dijk te zien en vlakbij waren bossen waar je lekker kon spacen.

het eerst merkte ik dat ik met D naar de dijk liep, en dat m'n benen er ineens vandoor gingen! ik keek naar het gezicht van D, die een nogal vage smoel heeft als je niet helemaal nuchter ben, en lachte me echt helemaal Kapot. had er nml ook nog de nodige jonko's bij gesmoked, waardoor ik een van de ergste lachkicks uit m'n leven kreeg!

Het volgende dat ik me herrinnerde was dat ik ineens in het gras lag te rolle van het lache met die kutkop van D voor me.
ondertusse kwam K ook nog eens even kijken, bij hem was het helemaal fout gegaan, waardoor hij niet al te best keek. zijn gezicht vervormde voor m'n ogen in dat van een misselijke, lelijke elf. gevolg: weer een dikke lachkick!

ineens werd ik wakker in het gras, lekker te genieten van de zon, 2 m verder lagen D & K en ik voelde met nog steeds zwaarr space, maar minder dan eerst. ik liep (waggelde) naar het bankje toe waar we waren begonnen, en zag daar 2 lange vloeitjes ligge met allemaal afgescheurde papiertjes en plukjes tabak, D kwam achter me staan, keek me aan; Lachkick.
ineens kwam er een vriend van ons aanrijden op een brommertje, wist totaal niet dat we daar waren maar was zomaar een beetje aan het toeren en hoorde ons lachen, gevolg; lachkick.

na 10 min gelachen te hebben zijn we alle spullen maar eens op gaan zoeken, m'n schoen lag ergens op de dijk terwijl m'n telefoon en portomonnee in het bos lagen. hoe ze daar gekomen zijn weet ik nog steeds nie, hoef ik nie te wete ook :P

paddo's is zeeker voor herhaling vatbaar en van de zomer zal het er vast weer een keer van komen

nutsss

Wijs gebruiker
Paratripage zei:
Het volgende dat ik me herrinnerde was dat ik ineens in het gras lag te rolle van het lache met die kutkop van D voor me.
ondertusse kwam K ook nog eens even kijken, bij hem was het helemaal fout gegaan, waardoor hij niet al te best keek. zijn gezicht vervormde voor m'n ogen in dat van een misselijke, lelijke elf. gevolg: weer een dikke lachkick!

Ja haha ik zou ook zo in de ergste lachkick van me leven HAHA schieten hoor! HiHAA Kutkop van D? WHAAHAAHAA lelijke elf? Whahahahaaaaa Hou op hou op, Missellijke? Ochutochutochut hihihi ha ha

fijn die reports! Even opladen nu hehe.. pfwoeiei

:rolleyes:

Imke

Badass junkie
nutsss zei:
Paratripage zei:

Ja haha ik zou ook zo in de ergste lachkick van me leven HAHA schieten hoor! HiHAA Kutkop van D? WHAAHAAHAA lelijke elf? Whahahahaaaaa Hou op hou op, Missellijke? Ochutochutochut hihihi ha ha

fijn die reports! Even opladen nu hehe.. pfwoeiei

:rolleyes:

Gaat het wel nog een beetje? :)

Leuk report, ik krijg er steeds meer en meer zin in om het nog een keer te doen, en dat is alweer een hele tijd geleden.

:wave:

Lana

Wijs gebruiker
Hihi ik moest wel lachen toen ik het las.
Kan me goed voorstellen dat je de kop van degene die bij je is, zo anders gaat bekijken.
Ik had dat een keer bij een paar dagen wakker van speed, die vriendin van mij leek op een stokoud wijf en later leek het alsof ik een geest ofzo in m´n kamer had zitten.
Zo gek hoe ik dat gezicht ineens bekeek. Terwijl het een stikknappe meid is.

El Retro

Wijs gebruiker
Heb ik bij XTC eens gehad. Een vriend zat voor me een joint te rollen en ik keek naar zijn kop, het was gewoon een trol. Rimpels, van die puntoren. Op de moment zelf is het niet zo leuk vind ik, omdat je weet dat je te hard gaat, maar achteraf gewoon lachen :)

nutsss

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Heb ik bij XTC eens gehad. Een vriend zat voor me een joint te rollen en ik keek naar zijn kop, het was gewoon een trol. Rimpels, van die puntoren. Op de moment zelf is het niet zo leuk vind ik, omdat je weet dat je te hard gaat, maar achteraf gewoon lachen :)

Bij mijn buurman, Frans Donkervoort, is dat net andersom. Die begint er eindelijk een beetje normaal uit te zien als ik begin te hallucineren. :beer:

buzzy

Badass junkie
Frans Donkervoort ? Is dat niet een broer van Joop Donkervoort die van die vette circuit racers maakt met een showroom naast de snelweg ? :mrgreen:

dread_head

Belezen gebruiker
nutsss zei:
El Retro zei:

Bij mijn buurman, Frans Donkervoort, is dat net andersom. Die begint er eindelijk een beetje normaal uit te zien als ik begin te hallucineren. :beer:

Dat gevoel heb ik ook als ik ons mam aan kijk als ze eet :grin:

Leuk report, :) ik heb ook super veel gelachen en iedereen zen hoofd vervormde ook .. egt leuk :)

dread_head

Belezen gebruiker
nutsss zei:
El Retro zei:

Dat gevoel heb ik ook als ik ons mam aan kijk als ze eet :grin:

Leuk report, :) ik heb ook super veel gelachen en iedereen zen hoofd vervormde ook .. egt leuk :)

Bovenaan