paddo's

Triprusje

Experimenterende gebruiker
Beste Mensen
Vrijdag heb ik wel is waar een paddo feestje
bij me thuis. me ouders gaan een weekendje weg, dus ik ben in een veilige omgeving. Met 5 waarvan 1 nuchtere gaan we een portie paddos nemen(mijn derde paddo trip) hopelijk wort dit een goede trip.. en geen bad trip zoals de vorige 2 keer.. de eerste keer nam ikeen portie en een paar joints met een paar vrienden toen we in de natuur zaten, het begin was erg leuk daarna gingen we door de stad lopen en gingen we winkels in wat super kut was... daarna raakte ik in paniek want ik zat half in de trip toen ik thuis meost komen.. das was mijn eerste bad trip de tweede bad trip was snacht's toen ik een halfe portie nam.. ik kreeg alleen maar slechte herinneringen binnen uit de verlede wat alleen maar kut was, nou hoop i kat ik een goede trip krijg ik zit namelijk in een veilige omgeving en ik heb alle tijd.. heeft iemand nog tips voor een goede trip? ik wil het een keer goed beleven.. rusje.

Chimera

Bewuste gebruiker
ontspannen eraan beginnen.. gedachten doen een hoop voor en tijdens een trip.

En wort is met dt : wordt :tongueout:

Chimera

Bewuste gebruiker
een vrije omgeving is ook een stuk mooier dan thuis zitten trouwens, dus als het mooi weer is zou ik een stekkie uitzoeken in een bos. Is een stuk vrediger, hoewel je dan wel de kans hebt om visueel meer te beleven.. Ow en geen alcohol of andere drugs, je ken wel blowen maar niet ervoor! Dan wordt het paddi effect aanzienlijk minder, als het bijna is uitgewerkt zorgt een joint er juist weer voor dat het wat terugkomt

teebo

Bewuste gebruiker
volgens mij is de beste tip: rook geen wiet maar drink een pintje
van wiet wordt het altijd wat minder leuk bij mij, van alcohol kan ik tenminste blijven zitten waar ik zit

JJJ

Bewuste gebruiker
Triprusje zei:
k kreeg alleen maar slechte herinneringen binnen uit de verlede wat alleen maar kut was, nou hoop i kat ik een goede trip krijg ik zit namelijk in een veilige omgeving en ik heb alle tijd.. heeft iemand nog tips voor een goede trip? ik wil het een keer goed beleven..
Verander je instelling. Juist die slechte herinneringen kunnen de kern van een leerzame trip uitmaken. Paddo's 'een keer goed beleven' is voor mij juist ook de slechte momenten meemaken, ergens doorheen moeten, en daar iets van leren.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik zou een plaatsje in de vrije natuur uitzoeken, daar de paddo's consumeren.
Doe in elk geval waar je zelf zin in hebt, als een van je vrienden ergens heen wilt waar jij je niet lekker bij voelt ga er dan niet heen.
Moet je daarvoor alleen blijven, dat geeft niet, alleen trippen is ook wel best vet.

Ben je de natuur beu of voel je er niet op je gemakken, kun je nog altijd in je kot gaan zitten.

Ik blow altijd tijdens paddotrips, als je ervoor blowt heb je heus geen mindere trip. Het start gewoon langzamer.
En op je piek blowen of achteraf is ook zeker een aanrader.

Have fun.

Triprusje

Bedankt voor de tips mensen!
Nja ik heb liever een vrolijke trip dan een leerzame slechte trip:P
Nja Ik steek denk ik na me portie 1 jointje op, en leun achterover in me leren bank:) btw is het leuk om tv te kijken tijdens je trip? of bepaalde activiteiten..?

Delirium

Badass junkie
TV-kijken tijdens trippen lijkt me geen zak aan...

Ik zou even thuis blijven zitten als de trip begint op te komen. Zo kun je een beetje aanvoelen hoe sterk je portie was en gewend raken met de hallucinaties. Daarna kunnen jullie met z'n allen beslissen wat jullie gaan doen. Tot een beslissing komen kan dan al behoorlijk moeilijk zijn :grin: Ik vind het dan altijd wel leuk om er op uit te trekken, een stukje bos of een parkje ofzo opzoeken :) Neem een rugtas mee en wat belangrijke spullen, zoals een flesje water en wat eten (al trippend je rugtas vinden en dan ook nog eens die spullen vinden om mee te nemen is ook al een hele opgave :grin:). Pret gegarandeerd :wave:

Glorf

Met TV kijken verklooi je echt je trip vind ik. Ik zet weleens films met mooie beelden op zoals Microcosmos of 1 van die Attenborough documentaires want al die beestjes en dieren zijn best leuk om naar te kijken. Maar dan 'poef' verschuift mn aandacht toch weer.

Veel planten om je heen en (kleurige) lichtjes geeft je ook wat om naar te kijken.

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
Delirium zei:
TV-kijken tijdens trippen lijkt me geen zak aan...

Ik zou even thuis blijven zitten als de trip begint op te komen. Zo kun je een beetje aanvoelen hoe sterk je portie was en gewend raken met de hallucinaties. Daarna kunnen jullie met z'n allen beslissen wat jullie gaan doen. Tot een beslissing komen kan dan al behoorlijk moeilijk zijn :grin: Ik vind het dan altijd wel leuk om er op uit te trekken, een stukje bos of een parkje ofzo opzoeken :) Neem een rugtas mee en wat belangrijke spullen, zoals een flesje water en wat eten (al trippend je rugtas vinden en dan ook nog eens die spullen vinden om mee te nemen is ook al een hele opgave :grin:). Pret gegarandeerd :wave:

Zoals Delirium hierboven beschrijft doe ik het ook altijd, indien ik alleen thuis ben. En een tasje met belangrijke spullen als water en dergelijke is ook zeker een aanrader. Want ik heb één keer meegemaakt dat ik tijdens een truffeltrip in een bos nog even snel naar een supermarkt moest fietsen omdat ik maar niet afkwam van die walgelijke smaak van die truffels. En zo'n dingen moet je eigenlijk voorkomen. Alhoewel het bij mij toen nog best meeviel in die winkel, omdat de trip nog aan zijn begin zat en truffels opzich niet zo heel visueel zijn.

Triprusje

Ja eigenlijk wel een goed idee,,
we gaan wel naar een park ofzo..
maar het lopen zal denk ik ook een probleem zijn:P en alles voorbereiden:P Bedankt mensen! vandaag is de grote dag:)

Delirium

Badass junkie
Veel tripplezier :grin:

Ik ben jaloers, heb ook zin om te trippen. Er liggen hier nog wat gedroogde hawaiaantjes op me te wachten. Gelukkig gaan we die volgende week zaterdag nemen :hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Veel tripplezier :grin:

Ik ben jaloers, heb ook zin om te trippen. Er liggen hier nog wat gedroogde hawaiaantjes op me te wachten. Gelukkig gaan we die volgende week zaterdag nemen :hearteyes:

Haha dan zijn wij op hetzelfde tijdstip op hetzelfde middel aan het trippen. Zullen we telepatisch contact hebben? :P

The Used

Bewuste gebruiker
Triprusje zei:
Beste Mensen
bij me thuis. me ouders gaan een weekendje weg, dus ik ben in een veilige omgeving. Met 5 waarvan 1 nuchtere gaan we een portie paddos nemen(mijn derde paddo trip) hopelijk wort dit een goede trip.. en geen bad trip zoals de vorige 2 keer.. de eerste keer nam ikeen portie en een paar joints met een paar vrienden toen we in de natuur zaten, het begin was erg leuk daarna gingen we door de stad lopen en gingen we winkels in wat super kut was... daarna raakte ik in paniek want ik zat half in de trip toen ik thuis meost komen.. das was mijn eerste bad trip de tweede bad trip was snacht's toen ik een halfe portie nam.. ik kreeg alleen maar slechte herinneringen binnen uit de verlede wat alleen maar kut was, nou hoop i kat ik een goede trip krijg ik zit namelijk in een veilige omgeving en ik heb alle tijd.. heeft iemand nog tips voor een goede trip? ik wil het een keer goed beleven.. rusje.

De eerste van de twee bad trips die je beschrijft is soweiso geen bad trip... Wat het allerbelangrijkste bij een paddo trip, of wat voor trip dan ook. Is de zogenaamde : Set en Setting. Je moet ervoor zorgen dat je in een fijne ruimte bent dat er iemand op je let , dat je wat te eten/ te drinken hebt. Fijne muziek, wat kussens hier en daar en ook heel belangrijk , geen mensen die je kunnen storen, geen dingen je nog moet doen , want dat kan dan allemaal veel erger lijken dan het is. Je moet gewoon rustig alle tijd hebben , dat is het fijnst.

In beide gevallen heb je dat heel erg onhandig en dom aangepakt. Je moet altijd weten waar je mee bezig bent op het gebied van drugs. Als je in een druk winkelcentrum loopt tuurlijk wordt je gek. Als je s'nachts buiten rond gaat lopen, verbetert nou niet echt een gezellige stemming.

Paddo's versterken een situatie , zorg dat die situatie dan ook perfect is of in ieder geval "aangenaam" :wink:

The Used

Bewuste gebruiker
Triprusje zei:
Beste Mensen

De eerste van de twee bad trips die je beschrijft is soweiso geen bad trip... Wat het allerbelangrijkste bij een paddo trip, of wat voor trip dan ook. Is de zogenaamde : Set en Setting. Je moet ervoor zorgen dat je in een fijne ruimte bent dat er iemand op je let , dat je wat te eten/ te drinken hebt. Fijne muziek, wat kussens hier en daar en ook heel belangrijk , geen mensen die je kunnen storen, geen dingen je nog moet doen , want dat kan dan allemaal veel erger lijken dan het is. Je moet gewoon rustig alle tijd hebben , dat is het fijnst.

In beide gevallen heb je dat heel erg onhandig en dom aangepakt. Je moet altijd weten waar je mee bezig bent op het gebied van drugs. Als je in een druk winkelcentrum loopt tuurlijk wordt je gek. Als je s'nachts buiten rond gaat lopen, verbetert nou niet echt een gezellige stemming.

Paddo's versterken een situatie , zorg dat die situatie dan ook perfect is of in ieder geval "aangenaam" :wink:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
goed gezegt The Used, verder wil ik er nog aan toe voegen dat je het het best kan doen met vertrouwde mensen en altijd overdags en anders in een goed verlicht gezellig huis. :)

Triprusje

The Used zei:
Triprusje zei:
Beste Mensen

Hahaha! Deze keer was de trip zoooooooo lekker!!!!!!
maarja soms maakte ik me telkens zorgen om niks :mrgreen: zoals opruimen van schoenen ofzo..X) verder hebben we veel gelachen om elkaar,, daarna rustig in een bed gaan liggen en infected mushrooms luisteren :mrgreen: daarna ff naar buiten naar de speeltuin om even een jointje te doen,,(we merkte niks van onze white widow) daarna de helftvan de speeltuin gemoldx) :flushed: was echt fantastisch! hoewel na afloop voel je echt brak of 'vuil' de vorige trips die ik in de winkelcentrum meemaakte was niet echtmijn schuld,ik werd meegesleurd...

Bovenaan