Paddos vs truffels

Arrie

Newbie
Ik heb dus in het verleden al een aantal keer magic truffels genomen die ik online had gehaald. Eerste twee keer waren zeker wel leuk maar ik heb nooit een echte trip gehad voor mijn gevoel, ik zag de muren wel een beetje bewegen en mijn vriend zijn gezicht zag er een beetje grappig uit maar daar blijft het ook wel bij qua het visuele. De derde keer dat ik het wilde doen nam ik 15g en had ik er helemaal niks van gevoeld, ik denk niet dat dit tolerantie was aangezien er zeker een maand of twee tussen elke keer in zat.
Nou vraag ik me af magic shrooms dan sterker zijn op een manier of dat ik gewoon nog geen goede magic truffels heb genomen. Ik lees overal dat er in principe weinig verschil zit in de werking tussen de twee dus ik zou het niet weten. Als er nou wat ervaren trippers zijn die weten wat ik misschien beter kan doen om een leukere trip te hebben zou ik het erg waarderen om uw wijsheid met mij te delen.
De dosis hoort het niet te zien ondanks dat ik wel 110kg ben, ik nam de laatste keer wat er maximaal aangeraden stond op het doosje.

Ik heb ook 2cb gedaan en was daarvan echt meer aan het trippen.

Alvast bedankt voor de reacties

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Misschien ben je niet zo gevoelig voor de werkzame stof die in paddo's/truffels zit. Als je aan paddo's kan komen kun je daar iets gemakkelijker een hoge dosis van weg eten omdat je er veel minder van nodig hebt voor hetzelfde effect. Overigens is een normale dosis truffels ook niet extreem visueel.

1gr gedroogde paddo's staat gelijk qua werking aan 10gr verse truffels (let wel op verschillen tussen soorten)
Als er nou wat ervaren trippers zijn die weten wat ik misschien beter kan doen om een leukere trip te hebben zou ik het erg waarderen om uw wijsheid met mij te delen.
1. Je dosis verhogen, truffels/paddo's zijn niet toxisch
2. Een ander stofje proberen die je aanspreekt en kijken hoe je daar op reageert.
De derde keer dat ik het wilde doen nam ik 15g
Dit blijft wel bijzonder

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Je moet je eigen lichaamsgewicht aan paddo's eten voordat je eraan dood gaat.. dus ja, als het niet sterk genoeg is; meer eten. Het is een natuurproduct.. de ene truffel is de andere niet.. met wat pech heb je een zwakke batch te pakken.

of.. duik in de wereld van paddestoelen en kweek je eigen vlees van de goden. Als de boel blauw verkleurd bij het oogsten dan is dit een indicatie dat de magie erin zit.

Flowrider

Experimenterende gebruiker
Ik herken het wel, ik ben gestart met gedroogde paddo's, eerst 0,5 gr, tijdje er tussen toen 1,5 gr, tijdje er tussen toen 5 gr (dit laatste zou ik je echt alleen maar aanraden als je ook al eens de lagere doseringen hebt geprobeerd, want hallelujah het was een mega trip, echt egodeath ervaring gehad maar had het niet willen missen). Mijn vriend (groter en zwaarder) tripte al heel goed op 1,5 gram, ik echt helemaal niet, heel erg lichte ervaring met alleen maar wat visuals als ik mijn ogen dicht deed. Het schijnt dat het niet met lichaamsgewicht te maken heeft, maar met hoe gevoelig je hersenen zijn voor de psilocybine. Die van mij zijn dus minder gevoelig dan die van mijn vriend. Ik heb hierna nog een keer truffels geprobeerd (met genoeg tijd ertussen). Naast het feit dat die dingen echt heel erg vies zijn, had ik er echt zeer weinig effect van (heel pakkie van 30 gr opgegeten, leek een beetje op wat 1,5 gr gedroogde paddo's bij mij deed). Gedroogde paddo's kan je helaas niet zo makkelijk kopen omdat dit verboden is. Je zou ze evt. zelf kunnen kweken, ik was daar niet zo succesvol in ook al hou ik wel al jarenlang een hoop planten in leven. Kortom, het zou best kunnen dat jij gewoon niet zo gevoelig ervoor bent. Je moet er wel even tijd tussen laten zitten, maar je zou dan best wel een keer gedroogde paddo's in een wat hogere dosering kunnen proberen. Of veel meer truffels eten, maar ik zou dat zelf echt niet kunnen, ik ga er echt van kokken. 🤢

Neo-Shulginist

Badass junkie
De hoeveelheid werkzame stof in paddo's en truffels wisselt gewoon. 15 gram is verder ook niet een spectaculaire dosis (hoewel smartshops je anders zullen doen geloven). De hoeveelheid psilocine en psilocybine in truffels zou wel iets minder moeten variëren dan in paddo's. Maar truffels zijn dan weer lastig te drogen, en het vochtgehalte bepaalt natuurlijk sterk het gewicht :wink:

Ik heb onlangs een goede batch Hollandia truffels gehad. 11g was genoeg om een uil te zien vertrekken uit een vlek op de muur :).
Okee en kennelijk doet Jonathan mij ook anders geloven :tearsofjoy:

De hoeveelheid werkzame stof in paddo's en truffels wisselt gewoon. 15 gram is verder ook niet een spectaculaire dosis (hoewel smartshops je anders zullen doen geloven). De hoeveelheid psilocine en psilocybine in truffels zou wel iets minder moeten variëren dan in paddo's. Maar truffels zijn dan weer lastig te drogen, en het vochtgehalte bepaalt natuurlijk sterk het gewicht :wink:

Okee en kennelijk doet Jonathan mij ook anders geloven :tearsofjoy:
Het was wel vreemd. De eerste 90 minuten voelde ik echt niets. Teleurstelling tot en met.... en dan bingo :).

Crataegus

Experimenterende gebruiker
Nou vraag ik me af magic shrooms dan sterker zijn op een manier of dat ik gewoon nog geen goede magic truffels heb genomen. Ik lees overal dat er in principe weinig verschil zit in de werking tussen de twee dus ik zou het niet weten.
Geen ervaren tripper, maar in principe zou het hetzelfde moeten zijn, is ook psilocybine. In Nederland is de truffel zo populair omdat die legaal is, maar ikzelf kweek paddo's omdat dit eenvoudiger is (zeker voor een leek) en ze bewaren ook beter. Ik heb heel wat microdoses mogen weggooien omdat de verpakking op den duur bol ging staan, nochtans bewaard in frigo.

Gedrooge paddo's zijn per gewicht wel krachtiger. Je mag de hoeveelheid tov verse truffels delen door 5.

Bovenaan