Nihilist88
Badass junkie
Waar ik vroeger eerder een nihilist (vandaar mn nickname, puur tegenovergestelde v ikzelf nu) was, echt lachte met alles wat met religie, spiritualiteit, parapsychologie,...te maken had, niks had een doel, geboorte-slaaf vd wereld-sterven, that's it. Weet ik al langere tijd wel beter, door zeer intense trips op paddo's en magic truffs, ik ben mezelf veel meer open gaan stellen, het geestverruimende in zijn totaliteit. Op LSD waren mijn trips altijd heel visueel, je zintuigen krijgen elk iets extra en je haalt enkele uren een fantasiewereld nr hier, terwijl op paddo's en magic truffs jezelf nr elders brengt. Sindien heel veel interesse in lucide dromen, voorlopig zijn het vooral pre-lucide dromen en met lage luciditeit. Het vergt wel veel van je en is geen simpel stappenplan die je van theorie even in praktijk toepast. Maar zo zijn paddo's en magic truffs toch wel 'drugs' die echt levensveranderend op geestelijk vlak kunnen zijn en je dieper laat komen, waar je soms iets mee kunt, soms laat het je gewoon nog met veel vragen achter.