Paddo's eerste keer.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Erg kort gezegd slecht, haha. Heb het in totaal 10x gedaan ofzo waarvan er maar 3 leuk waren. Kortom niet mijn stofje die schimmels :sunglasses: En die van jou?

phy

Bewuste gebruiker
Strand. Scheveningen.

Wij waren gebronsde romeinse goden. Uitkijkend op de noeste zee. Kloven in het zand. Surrealistisch landschap. Kijk maar: http://www.mijnalbum.nl/Album=RGSQ6VPB (foto 2)

De wegen waren sponzig en de stoplichten waren boos.

Nog steeds de beste trip. Ooit.

Tufnut

Badass junkie
de eerste keer was geweldig. nadat we er thuis thee van hadden gezet zijn we naar de bushalte gegelopen, even op de bus gewacht en in de bus sloeg het lekker in. Nog nooit zo'n busrit meegemaakt natuurlijk. Wist niet dat een bus op zich zo grappig kon zijn. Later in de stad even naar de shop geweest, maar dat is niet echt aan te raden. Ineens al die mensen. Daarna heerlijk in de stad gelopen en dat was een geweldige ervaring. De eerste keer was zeker een succes!

eerste keer afgelopen weekend geweest, we waren met 5 vrienden naar het bos gegaan en zijn op een mooi bankje boven op een berg gaan zitten. Daar de paddos gegeten en het echt fantastisch naar onze zin gehad. Het voelde echt aan alsof we in een fellowship zaten ofzo haha! Nietecht veel dingen gezien maar ik had wel echt een soort mdma gevoeletje hangen, ik vond alles zo mooi om me heen. Ik kon bomen zelfs wel zoenen zo blij was ik ^^

Bovenaan