• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

paddo's - Amazonian XTC trip report

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Hey, gister voor het eerst alleen paddo's gebruikt. Dat was een heel gedoe, aangezien ik eerst had afgesproken met vrienden, maar deze lieten me ff heel erg vallen... maar goed, voelde me wel oke en aangezien ik me er heel erg op verheugd had ging ik gewoon in me eentje, ouders waren thuis en vonden het niet zo'n probleem.

Eerst naar Leeuwarden om bij repelsteeltje de paddestoeltjes te halen, even een repelknots opgerookt, daar werd mijn humeur nog beter van. Thuis aangekomen thee gezet en de paddo's proberen fijn te maken... proberen ja, nou ja, allemaal stukjes in de thee, zoals de vorige keer. Had deze keer erg veel moeite om het weg te krijgen. Zat ik daar met me paddo thee, en me ouders aan de dokkumer coffee :P dat zie je denk ik niet vaak op een zaterdagavond, vond het wel cool :grin: Ben daarna naar boven gegaan om het in te laten werken. Ben Counter Strike Scource gaan spelen, leuk spel vind ik, maar tijdens het spelen veranderde alles, alles om me heen begon te veranderen. Ik had me kamer relaxt verlicht met een paar waxine kaarsjes.

Toen ik zeker wist dat die paddo's werkten had ik ook helemaal geen zin meer om te gamen. Ik ging liggen op me bank en zette pink floyd op ( jaaa, eindelijk was het moment aangekomen ) maar me hersenen begonnen echt vaag te denken, je weet het wel met die paddo's, ik kwam in me eigen wereldje en dat ging weer hard. Op het moment zelf heb je niet door hoe hard je gaat, maar als je er op terug kijkt : :) toen ik na veel denken de muziek was vergeten begon ik rond te kijken in me kamer, ik heb een overhemd aan me kast hangen en dat begon te leven :grin: leek net alsof het op en neer ging, zalig :) maar ik wou me concentreren op die muziek en dat ging niet zo best want ik had een koptelefoon op en ik vond de muziek TE rechtstreeks, het overheerste zeg maar.

Vervolgens ging ik liggen op me bed en deed me koptelefoon af, om vervolgens de gewone boxen aan te zetten, dat was veel beter! het geluid kwam overal vandaan en ik keek naar het plafond en begon gelijk te hallucineren. Ik kan me voorstellen dat sex het goed doet op paddo's net zoals met wiet. Heb misschien geen sex gehad, maar je hebt nog je rechterhand :wink: maar goed, dat was weer een apparte ervaring en dat was een fijne ervaring :grin: wat later ging ik naar beneden omdat me ma op bed ging ( me ma is geen roker alleen drinker en vind het niet fijn als er gerookt wordt, me pa daar in tegen rookt wel es ) , me ma klopte op me deur en het was echt net alsof het van een andere wereld kwam, was ik blij dat ze me ff stoorde want alles was zo anders. Toen ik beneden aankwam vond ik me pa anders... hij was niet op de manier me pa zoals anders, maar dat kwam waarschijnlijk dat hij stoned/aangeschoten/stroned was en ik onder invloed van paddo's was. Beneden hangt een gordijn en de vorige keer ging dat ook al helemaal te keer, ja hoor nu weer, maar minder, jammer, maar reuze interessant.

Heb nog veel muziek geluisterd van me pa, ik weet dat hij naar die muziek luisterd waar vroeger al op getript werd en ik kan me moeilijk voorstellen dat er andere muziek is waar je beter op kan trippen. Maar goed, tot nu is het iedere keer voorgekomen dat als ik onder invloed ben van paddo's weer tot de conclusie kom dat ik het echt niet meteen weer wil proberen, gelukkig maar :) Maar er gaat zowiezo zoooveel door dat brain van je, bijna niet uitteleggen.

Jammer dat me vrienden me beetje hadden laten vallen, want dat merkte ik wel, begon erveel over na te denken maar ja, soms heb ik het gevoel dat ik drugs te goed in de hand heb, natuurlijk weet ik dat dit niet altijd het geval is, maar soms is dat zooo irritant. Met het ene moment voel jeje vrij nuchter en met het andere moment zit je weer in je eigen wereld, was een fijne avond, maar weet zeker dat het fijner had gekunt als alles was gelopen zoals geplant.

spacekonijn

Badass junkie
je hebt het te goed in de hand

bedoel je hiermee dat je je niet helemaal kan laten gaan ?
erg mooi report en ook erg dapper van je!!

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Ja, ik denk dat ik te veel denk en dat het daardoor niet helemaal tot zijn recht komt. Maar misschien ook wel omdat ik al aangaf dat me vrienden niet helemaal chill waren voordat ik ze innam. En ik had ook wel een beetje zoiets van dit gaat echt helemaal te gek worden, dacht er TE veel over na over hoe lang het zou werken en hoe het zou zijn, constant liep ik me af te vragen of ik nog wel onder invloed was, best wel om gek van te worden.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Iek als mijn moeder op mn deur zou kloppen zou ik me echt super ongemakkelijk voelen!! Tot nu toe ben ik er steeds zeker van geweest dat mn ouders weg van huis waren, ver weg :P .
Mooi verslag verder :)
Trouwens welke paddo's had je en hoeveel?

spacekonijn

Badass junkie
amazonian xtc = soort paddo's.

en ik heb dat ook wel hoor waterpijp maar dat zijn vaak wel weer de dingen waar je juist veel van leert !

Bovenaan