The Used zei:NU plukken!!! , als de paddestoelen opengaan dan verspreiden ze de sporen en dan komt er een zwarte laag op te liggen en dan is je bak niet meer bruikbaar en tevens gaat alle psycolibine en de psybine der zo uit... Dus dan heb je der niks meer aan wees snel
so NOT trueTigos zei:Zet de growkit gewoon ergens waar er ligt aan kan. Totale duisternis is volgens mij niet goed. Alles dat leeft moet licht hebben!!Als je ze in de slaapkamer zet doe dan de gordijnen wel open zodat er licht binnen kan. Temp is ook nie zo heel belangrijk want bij mij koelde het snachts af tot 19graden en overdag een gemiddelde van 22.
The Used zei:Ben nu al op dag 9 er is nog steeds geen paddestoel te zien wel zie ik overal een beetje van die bruine dikke dingen in de witte schimmellaag verschijnen ik hoop dat dat de start is , want ik wordt ongeduldig...
Tigos zei:De paddo's zijn bezig aan hun 2de vlucht maar ik vraag mij nu af als er een paar paddo's zijn die klaar zijn om te plukken en de rest nog niet of dat ik ze nog niet een paar dagen langer kan laten staan en de grootte er al plukken? Mijn vorige vlucht was 125gr maar daar zaten hele kleine bij dus als ik ze iets langer kan laten staan, worden die groter en ook neemt het gewicht toe.
) zijn mening zou willen geven zou dat erg fijn zijn.
Dat heb ik inderdaad ook wel eens gehoord, maar waarom is het eigenlijk?Qocaïne zei:Very nice indeed. Maar je kan ze dus beter afknippen als de hoed nog niet volledig open is gegaan?!