Paddo-flashback na blowen...?

smash016

Newbie
Ik heb me gister toch iets raars meegemaakt... heb ongeveer 6 maanden geleden eens een keer paddo's gedaan, geweldige ervaring, en sindsdien geen drugs gebruikt, tot gisteravond. Ik nam ongeveer 7 trekken van een joint. Hij sloeg meteen goed aan, wat was te verwachten aangezien ik al lang niet had geblowd en ook moe was en een paar biertjes op had. Ging toen toch maar slapen want voelde me wel erg waus. Toen lag ik in bed en kreeg ik een heuse paddo-trip, gewoon identiek aan die trip van 6 maanden geleden... met het verschil: ik had geen paddo's op, maar slechts een paar heisjes van een joint? Hoe de f*ck kan dit? Vroeger, toen ik nog regelmatig blowde, ben ik nog nooit zo wappie geworden van blowen, terwijl ik toen veel meer blowde, ook via waterpijp en shotjes enzo.

Herkent iemand dit? Gaat het over of kan ik nooit meer "normaal" blowen?

De trip bestond overigens vooral uit "disorganized thought" als je snapt wat ik bedoel, dat gewoon alles te abstract wordt om te begrijpen. De enige remedie om een beetje tot rust te komen was gewoon iets praktisch te doen, de afwas bijvoorbeeld.

smash016

Newbie
Hmm, ik zal de trip nog wat meer beschrijven, aangezien er nog niet echt reacties zijn... Je ligt dus op bed, want je wilt slapen en 's ochtends wakker worden en weer nuchter zijn. Alleen dat slapen lukt niet, want als ik 1 seconde mijn ogen sluit slaan mijn hersenen op hol, gewoon de meest willekeurige, irrationele, onverklaarbare gedachten die je kunt hebben. Het gaat nergens over, het is niet eng of wat dan ook, maar gewoon non-sense. Ondertussen heb ik het gevoel dat mijn hart tekeer gaat als een beest. Als ik met mijn hand aan mijn borst voel, weet ik echter niet of dat ook echt zo is. Heb ik hartkloppingen, of verbeeld ik me dat? Als je daar dan weer over gaat nadenken word je helemaal gek. Ik probeer me te concentreren op een stoel, een raam, een trapleuning - het mag niet baten. Lampje aan, lampje uit. Niets brengt orde in mijn hoofd. Verder zijn er geluiden waarvan ik weet dat alleen ik ze hoor. Ik verschuif mijn hoofd op mijn kussen en het geluid klinkt 5 minuten door. Buiten klinken hoge pieptonen. Is het een hallucinatie? Of zijn mijn oren gewoon overgevoelig? Je wilt kotsen om de trip te stoppen, maar je bent niet lichamelijk ziek, dus er komt niets uit. Je bent alleen mentaal fucked-up. Als ik mijn ogen sluit kijk ik in een kaleidoscoop. Wanneer houdt deze shit op? Ik durf niet op de klok te kijken, want als dan blijkt dat ik al 4 uur lig te trippen, dan word ik nog bezorgder. Ik heb verder geen besef van tijd. Heb ik al liggen slapen, dromen misschien? Waarom duurt dit zo lang? Een paar trekjes van een joint, dat kan toch nooit zo lang doorwerken? Uiteindelijk is het 3 uur 's nachts en zijn we 2,5 half uur verder en begin ik weer enigszins een band met de realiteit te krijgen. Ik besef me hoe moe ik ben en val in slaap. 's Ochtends ben ik weer OK maar zit ik wel met een bevreemdend gevoel in mijn maag. What the fuck was going on? Had ik een acute psychose of zo?

Northawke

Wijs gebruiker
Ik heb zelf na m'n eerste paddo-trip (alweer een aantal jaartjes geleden) regelmatig lichte en soms zwaardere flashbacks bij het blowen. Ik kan je geen uitleg daarvoor geven, maar het komt dus vaker voor.

Bovenaan