Ik heb me gister toch iets raars meegemaakt... heb ongeveer 6 maanden geleden eens een keer paddo's gedaan, geweldige ervaring, en sindsdien geen drugs gebruikt, tot gisteravond. Ik nam ongeveer 7 trekken van een joint. Hij sloeg meteen goed aan, wat was te verwachten aangezien ik al lang niet had geblowd en ook moe was en een paar biertjes op had. Ging toen toch maar slapen want voelde me wel erg waus. Toen lag ik in bed en kreeg ik een heuse paddo-trip, gewoon identiek aan die trip van 6 maanden geleden... met het verschil: ik had geen paddo's op, maar slechts een paar heisjes van een joint? Hoe de f*ck kan dit? Vroeger, toen ik nog regelmatig blowde, ben ik nog nooit zo wappie geworden van blowen, terwijl ik toen veel meer blowde, ook via waterpijp en shotjes enzo.
Herkent iemand dit? Gaat het over of kan ik nooit meer "normaal" blowen?
De trip bestond overigens vooral uit "disorganized thought" als je snapt wat ik bedoel, dat gewoon alles te abstract wordt om te begrijpen. De enige remedie om een beetje tot rust te komen was gewoon iets praktisch te doen, de afwas bijvoorbeeld.
Herkent iemand dit? Gaat het over of kan ik nooit meer "normaal" blowen?
De trip bestond overigens vooral uit "disorganized thought" als je snapt wat ik bedoel, dat gewoon alles te abstract wordt om te begrijpen. De enige remedie om een beetje tot rust te komen was gewoon iets praktisch te doen, de afwas bijvoorbeeld.