Paddo alternatief?

TrippyShit

Badass junkie
Ik hoorde van een vriend van me dat de smartshops al een waardig alternatief voor paddo's hebben. Ik heb geen bron, verder niet naar gevraagd. Wat denken jullie dat dit kan zijn?

Peyote of sanpedro? Dat zal toch niet?
Een rc?
Een stom kruidentje wat niet werkt?

Wat denken jullie? Ik denk zelf een rc. Maarja, die zal ook snel verboden worden dan lijkt me.

Angramar Temenos

Badass junkie
De smartshop hier heeft een hele fijne pil die 20 euro de pil kost, en schijnbaar een dipt-iets is, wat nog legaal is door een maas in de wet is en uit israel komt.

Funky Monkey

Badass junkie
Cactussen verkopen ze hier ook in de smartshop, dus zou wel kunnen. Al is mescaline trippen wel heel anders dan paddo trippen :P

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als het een alternatief is, dan moet het ook net zo makkelijk zijn om te consumeren. En zo'n cactus preparen, dat vergt toch wel buitengewoon veel werk, lijkt mij. Dus een levendige handel in san pedro's zie ik zo een twee drie niet gebeuren.

Dus misschien is het wel een chemisch iets, want ik zou echt niet een natuurlijk alternatief kunnen bedenken.

shokora

Wijs gebruiker
Mayan zei:

DMT is niet legaal in zijn pure vorm. En mensen die normaal paddo's gebruiken ayahuasca laten gebruiken lijkt me buiten gewoon onverstandig :P

De smartshop hier heeft een hele fijne pil die 20 euro de pil kost, en schijnbaar een dipt-iets is, wat nog legaal is door een maas in de wet is en uit israel komt.

5-MeO-DIPT? Dat is volgens mij inderdaad nog een legale RC, waar zit die smartshop? (al is 20 euro wel achterlijk duur, spul kan je waarschijnlijk net als 2C-B voor een paar honderd euro de gram kopen).

Mayan

Bewuste gebruiker
Ik vind net dat DMT een absolute aanrader is voor zij die paddo's gebruiken.
Ik bedoel dan, hij/zij die Zich Zelf dieper wil ervaren en tot dieper inzicht wil komen.
Mensen dat paddo's eten om gewoon maar even een pleziertje te hebben en daarachter zeggen: damn mijn trip is over ipv de trip te relativeren ... ja zo'n mensen staan inderdaad voor een totale andere ervaring als zij aan DMT beginnen.

Er euh legaal? fuck that! :tongueout:
gaan ze alle kanariegras e.d. verbieden zodat we geen DMT meer kunnen extracteren? Wordt lachen dan!

TrippyShit

Badass junkie
Mescaline zal het niet zien. Dat is een totaal anders soort trip. Lijkt me ook niet verstandig om 16jarige jongens/meisjes die een keer willen trippen mescaline te verkopen. Lsa denk ik ook niet aangezien dit volgens de meeste zooi is en anders niet tipt aan de paddo's en dxm zal het ook wel niet zijn.

Ik denk idd ook iets chemisch. 5Meo-dipt denk ik niet. Ik weet niet of jullie dit wel eens hebben gehad? Wij hadden 3 caps van 15mg. Vriend van me had geprobeerd. Hij werd er HEEL vaag van spacend, licht trippy. Maar totaal niet zoals paddo's. Daar bij is 5meo-dipt psychedelische speed. Dat wil zeggen dat het heel wat langer duurt dan een paddotrip. Die zijn soms na 4uur al zo goed als klaar. 5meo-dipt niet.

Ik denk een andere rc dan. Maarja, dat zal waarschijnlijk ook binnen de kortste keren illegaal worden dan lijkt me??

Ik hoop op iets leuks :P

Moker

Bewuste gebruiker
ik was hier ook al benieuwd naar en vroeg het in de smartshop maar hun kwamen toen met dingen als ayahuasca en lsa zulk soort dingen. Maar dat noem ik nou niet echt een vervanger voor paddo,s.

kan iemand ook uitleggen wat rc`s zijn?

greenpower

Bewuste gebruiker
Moker zei:
ik was hier ook al benieuwd naar en vroeg het in de smartshop maar hun kwamen toen met dingen als ayahuasca en lsa zulk soort dingen. Maar dat noem ik nou niet echt een vervanger voor paddo,s.

kan iemand ook uitleggen wat rc`s zijn?

Rescearch Chemical, vast niet goed gespeld maar je weet wel wat ik bedoel :P

L

Lid 6909

Gast
bromo dragonfly?

dit is in pilvorm te krijgen, en is nog legaal denk ik?

peace

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja is Bromo Dragonfly nou nog legaal? Het is niet een type LSD toch?

Naar wat ik heb gelezen duurt de trip in ieder geval behoorlijk lang, dus denk ik niet dat het echt in de smaak zal vallen.

Al ben ik er wel benieuwd naar :P

L

Lid 6909

Gast
true, het is geen LSD, het is een RC's genaamd Bromo Dragonfly.

Duurt wel lang idd, maarja het was ook maar een idee'tje van mij.

x

Angramar Temenos

Badass junkie
Er wordt hier ook een hele fijne MDMA-vervanger verkocht als luchtverfrisser "Night scent' of zoiets. In de smartshop. 15 euro per buisje, wat ong. 2-3 dosissen is. Volgens de smartshophouder is het een design van methylenedioxymethcathinone (Oftwel methylone), legaal gemaakt omdat er ergens een verbinding anders is... Ik vind het in ieder geval zeer fijn, heb het een keer geprobeerd.

Smartshop ** *********** in ******** is het trouwens. Heeft wel meer van die grey area dingetjes, zul je wel voor moeten doorvragen want normaal krijg je vooral herbal crap aangeboden. Ze hebben ook Zoo7 trouwens, wat steeds minder smartshops hebben.

TrippyShit

Badass junkie
Politie vind het juist wel leuk :P Maar idd, je verlult je smartshop EN het heeft niks te maken met een paddo vervanger.

Bromo lijkt me ook niet. Dat duurt te lang.
Als ze het hebben over een paddo vervanger, verwacht ik ook niet iets wat een totaal andere trip zal geven. Rc's zullen snel verboden worden, dus lijkt me ook nog steeds geen optie. Ik ben echt benieuwd. Ik denk dat het of iets is wat niet aanslaat of snel verboden zal worden.

@ moker: Een rc is idd een research chemical. Dat betekent dat er nog vrij weinig over bekend is. Het hoeft niet perse een nieuwe stof te zijn maar een stof waar nog geen onderzoek naar gedaan is of waar ze nog onderzoek naar aan het doen zijn.

L

Lid 6909

Gast
nja ik ben ook zeer benieuwd trippyshit, als je het weet, let me know :grin:

pees out :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat dan veel smartshops dan san pedro poeder gaan verkopen. Aan 20gram schijn je al een leuk tripje te hebben.

Er zal waarschijnlijk wel verschillende RC komen. Aangezien san pedro, ayahuasca wat voorbereiding kost, en de meeste RC kan je zo in een capsule in slikken. verkoopt veel makkelijker.

Angramar Temenos

Badass junkie
Heb de naam van mijn smartshop verborgen. Op PM wil ik wel zeggen welke het is; Het is geen dealgedrag sinds het spul technisch gezien legaal is, alleen een beetje grey area, en de shop kan toch problemen krijgen..

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Heb de naam van mijn smartshop verborgen. Op PM wil ik wel zeggen welke het is; Het is geen dealgedrag sinds het spul technisch gezien legaal is, alleen een beetje grey area, en de shop kan toch problemen krijgen..

Dude :P Je zet neer: Smartshop ** *********** en ze kunnen bij je avatar zien dat je in lalaland woont. Dan weten ze toch al gelijk welke je bedoeld.. :rolleyes:

teunie

Newbie
Voor een filmpje over de vervanging van paddo's ben ik opzoek naar mensen die voor de camera kunnen en willen vertellen over vervangende middelen. Het liefst met de voorbeelden er bij! Anyone?

Je kan mij mailen op: [email protected]! thankx!

Groetjes Teunie

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
kenny zei:
Ik vind het raar dat Truffels nog niet genoemd zijn. :confused:

Klopt, iedereen met de meest verschillende antwoorden terwijl het beste alternatief zo voor het oprapen licht!

Truffels is het goede antwoord! percies dezelfde werking dan paddo's maar dan iets ander uiterlijk en smaak.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Volgens mij is 4-aco-dmt ook nog legaal, redelijke kans dat dat in de shops wordt aangeboden aangezien deze RC omgezet word in je lichaam naar psilocine...

4-aco-mipt lijkt er ook wel erg op trouwens..

Bovenaan