• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

paar korrels 5meo-dmt

slunse

Bewuste gebruiker
vannacht om 3 uur, khad geen zin meer om op mn weegschaal te wachten, heb een dosis ter grootte van drie zoutkorrels gemaakt en in een glazen zoutvatje gedaan, kaars eronder, gewacht tot het smolt en traag en diep geïnhaleerd.
ik denk dat het rond de 6 a 7mg was.
set: klote dag, ruzie met ouders e.d. maar had geen zin om me er van aan te trekken. anderhalf uur voordien al 5gram ghb genomen.
setting: m'n kamer, zachte zetel, blacklight en een vriendin naast me. al na twintig seconden waren de eerste effecten merkbaar, voelde mn benen wat slap worden, en zette me in de zetel.
ik kreeg een prettig gevoel over m'n hele lichaam, een warme bodybuzz, beetje te vergelijken met een pil die opkomt.
de rush die ik kreeg was super, voelde me als het ware gelanceerd worden, ik dacht even dat het te hevig ging worden maar het viel wel mee. ik kreeg een gevoel van gelukzaligheid, en wist dat het een leuke reis ging worden.
de blacklight gaf nie zoveel effect, heb dan maar de gewone lamp aangestoken, dit was al beter. lichte golfjes, kleuren waren iets intenser maar ik denk dat dat dosis te laag was om echt open-eye visuals te geven. cev's waren wel prettig, ik zag constant een soort kleurige vormen voor mn ogen dansen en voelde mn ogen draaien en sidderen.
ook kreeg ik constant electrisch golven in m'n hoofd, best wel prettig.
de piek duurde niet lang, na iets van wat ik geloof tien minuten te zijn nam het geleidelijk aan af, kreeg weer kracht in m'n lichaam en een dikke smile op mijn gezicht..
ik denk dat ik een nieuwe favo drug heb :)
to be continued :mrgreen:

slunse

Bewuste gebruiker
ja hoor, volgende keer wat meer, maar kga het wel stapsgewijs opbouwen, kwestie er geleidelijk aan meer vertrouwd mee te raken.
hoe ik het gedaan heb.. welja, gewoon een simpel glazen zoutvatje genomen, de 5meo erin gedaan, dop erop en vingers op de gaatjes gelegd zodat de rook niet kon ontsnappen.
dan boven een kaars gehouden tot de dmt helemaal gesmolten was, vinger van het dopje en aan mn mond gezet terwijl ik het boven de kaars bleef houden, en zo lang mogelijk geïnhaleerd + rook zo lang mogelijk binnen gehouden..
vandaag m'n weegschaal afgehaald, morgen wellicht weer op reis :)

Bovenaan