Oxycodone euforie?

benzzzy

Badass junkie
Dus ik heb over de opgelopen 3 uurvminuten 30mg oxycodone op.

Ik voel haast geen euforisch ik voel me gewoon gesedeerd en Enigsinds comfortabel.

Is het mogelijk dat ik moet wennen aan opioid en of is dit normaal.

IMG-20200207-WA0004.jpg

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Even fijn stampen, beetje water, beetje citroensap. Komt het iets sneller op.

Het is geen 200mg MDMA of cocaïne in ieder geval.

30mg Oxycodon in 1x zul je zelfs zonder tolerantie wel overleven, misschien even plat op bed liggen dan wel.

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.

Oxycodon is tegen pijn hoe meer mensen het misbruiken des te meer mensen het niet krijgen die het wel nodig hebben met chronische pijn e.d

Niet geschikt voor jou doeleinde plus het zal je wat kosten op straat beter iets anders..

Groetjes van een 24/7 chronisch pijn zenuwpijn patiënt
:(

benzzzy

Badass junkie
Mwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.
Ik bedoel Gwn geen euforie.
Ja ik voel me goed maar niet de ik heb net een drug op goed.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
20m zou een goede start dosis moeten zijn @Jmths
80mg Oxycodon is ook wel lekker, ga je wel een keer of drie over je nek maar je moet er wat voor over hebben.

benzzzy

Badass junkie
Ik heb trouwens ook 2 flunitrazolam pellets op.

Maar voor de volgende keer bij hoeveel raad ie aan als 30mg over 3 uur waarvan 20mg gesnoven was.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik heb trouwens ook 2 flunitrazolam pellets op.

Maar voor de volgende keer bij hoeveel raad ie aan als 30mg over 3 uur waarvan 20mg gesnoven was.

Zal weinig uitmaken tenzij je 0 tolerantie hebt voor beide.

Ps
Oxycodon werkt beter oraal. Platgestampt door je drankje doen om de extended release eruit te halen
Enjoy!

benzzzy

Badass junkie
Het is instant release.
En ik heb 40mg op en werd alleen misselijk en kreeg jeuk.

Waarom doet dit niet meer?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Die middelen geven geen euforie...

Niet als je ze dagelijks gebruikt of kruistolerantie hebt met andere benzodiazepines of opiaten

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
De verhalen over deze categorie middelen vertellen me anders anders...
Ligt er denk ik vooral aan of men het al jaren of kort neemt tegen pijn en hoeveel mg dagelijks.
Mja oké het geeft wel een goed gevoel om van de pijn af te zijn. Voor sommige mensen is dat euforische effecten erdoor. Zo ver ik weet tenminste.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb een aantal keer Oxy voor de lol genomen. In het eerste uurtje voelde ik me licht euforisch. Nauwelijks merkbaar. Ik deed het voor het dromerige, relaxte, rozige effect. Ik had aan 10 mg gecrusht genoeg.
Het is gewoon chillen, ongeveer zoals met een benzo. Ik denk dat je er teveel van verwacht.

Je mag een opiaat niet mixen met andere drugs! Heb je dit van tevoren gecheckt? Benzos werken ook in op je centrale zenuwstelsel.
Benzzzy pas alsjeblieft goed op.

benzzzy

Badass junkie
Nee dit heb ik niet gecheckt gezien ik wist dat ze elkaar versterken.

Maar gezien ik weinig effect ervaarde en de pellets ondergedoseerd zijn vond ik het risico van 2 niet gigantisch groot zoals bleek uit mijn ervaring.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
De beste vriend van mijn vriendje is daaraan doodgegaan. Overschatte zichzelf en had wss een opiaat gemixt met wat anders.
We willen hier nog langer van je genieten.

benzzzy

Badass junkie
Ergens in de afgelopen 5 jaar ja...

En ik ben me idd bewust dat dit dodelijk kan zijn voornamelijk ivm "vomit asphyxiation" en "respiratory depression" whatever TF dat in het Nederlands mag wezen.

MDMAZIING

Badass junkie

Oxycodon is tegen pijn hoe meer mensen het misbruiken des te meer mensen het niet krijgen die het wel nodig hebben met chronische pijn e.d

Niet geschikt voor jou doeleinde plus het zal je wat kosten op straat beter iets anders..

Groetjes van een 24/7 chronisch pijn zenuwpijn patiënt
:(
50mg om te nodden? Ik heb met 20mg al genoeg om te nodden. Als je geen tolerantie hebt al met 10mg wel. 50mg is wel veel hoor :P. Maarja zo is iedereen anders

Harmless

Belezen gebruiker

En ik ben me idd bewust dat dit dodelijk kan zijn voornamelijk ivm "vomit asphyxiation" en "respiratory depression" whatever TF dat in het Nederlands mag wezen.
Je bent je bewust van de gevaren maar je weet niet wat het in het Nederlands betekent? 😆

Vraag me dan sterk af in hoeverre je de gevaren daadwerkelijk kent.. 😅

Het hangt sowieso een beetje af van je verwachtingspatroon. Als je denkt dat je gaat spacen zoals van mdma volgt er alleen teleurstelling.
Wat betreft je vraag of je eraan moet wennen: ik weet niet of wennen uberhaupt wenselijk is. tolerantie is snel opgebouwd en dat spul is aardig verslavend.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
50mg om te nodden? Ik heb met 20mg al genoeg om te nodden. Als je geen tolerantie hebt al met 10mg wel. 50mg is wel veel hoor :P. Maarja zo is iedereen anders

Komt ongetwijfeld door mijn tolerantie , (Ik slik het al jaren inmiddels met tussen pauzes als het kan kwa pijn) maar ken persoonlijk niemand die aan 10mg al genoeg heeft maar als dat zo is , is dat alleen maar mooi. Hoe minder hoe beter. Niemand wil een ademhalingsdepressie (laag tot zeer lage ademhalingsfrequentie) met aspiratie.. Levensgevaarlijk vooral aspiratie (als je die slaapt en niet wakker word als je gaat overgeven en het braaksel zo in je longen terecht komt..) Dat kan zo een ritje naar de Intensive care worden als je "geluk" hebt en je word gevonden of er is een tripsitter.

Weet je gelijk wat het in het Nederlands is..
Be safe!

PS Toch een voordeel om het medische journaal ook in Engels te volgen :tongueout:

Laatst bewerkt:
Bovenaan