Het is toxh een pijnstiller.....Dus ik heb over de opgelopen 3 uurvminuten 30mg oxycodone op.
Ik voel haast geen euforisch ik voel me gewoon gesedeerd en Enigsinds comfortabel.
Is het mogelijk dat ik moet wennen aan opioid en of is dit normaal.
Bekijk bijlage 5421
Ik bedoel Gwn geen euforie.Mwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.
80mg Oxycodon is ook wel lekker, ga je wel een keer of drie over je nek maar je moet er wat voor over hebben.20m zou een goede start dosis moeten zijn @Jmths
Ik heb trouwens ook 2 flunitrazolam pellets op.
Maar voor de volgende keer bij hoeveel raad ie aan als 30mg over 3 uur waarvan 20mg gesnoven was.
De verhalen over deze categorie middelen vertellen me anders anders...Die middelen geven geen euforie...
Niet als je ze dagelijks gebruikt of kruistolerantie hebt met andere benzodiazepines of opiaten
Ligt er denk ik vooral aan of men het al jaren of kort neemt tegen pijn en hoeveel mg dagelijks.De verhalen over deze categorie middelen vertellen me anders anders...
50mg om te nodden? Ik heb met 20mg al genoeg om te nodden. Als je geen tolerantie hebt al met 10mg wel. 50mg is wel veel hoor :P. Maarja zo is iedereen andersMwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.
Oxycodon is tegen pijn hoe meer mensen het misbruiken des te meer mensen het niet krijgen die het wel nodig hebben met chronische pijn e.d
Niet geschikt voor jou doeleinde plus het zal je wat kosten op straat beter iets anders..
Groetjes van een 24/7 chronisch pijn zenuwpijn patiënt
![]()
Je bent je bewust van de gevaren maar je weet niet wat het in het Nederlands betekent? 😆Ergens in de afgelopen 5 jaar ja...
En ik ben me idd bewust dat dit dodelijk kan zijn voornamelijk ivm "vomit asphyxiation" en "respiratory depression" whatever TF dat in het Nederlands mag wezen.
Het pakte anders niet anders uit dan verwacht dus tja...Inderdaad. Doe niet zo stom. Wil je dood ofzo?
Ik weet wat het betekent ik hang gwn vast op de vertaling...Je bent je bewust van de gevaren maar je weet niet wat het in het Nederlands betekent? 😆
Vraag me dan sterk af in hoeverre je de gevaren daadwerkelijk kent.. 😅
Het pakte anders niet anders uit dan verwacht dus tja..
50mg om te nodden? Ik heb met 20mg al genoeg om te nodden. Als je geen tolerantie hebt al met 10mg wel. 50mg is wel veel hoor :P. Maarja zo is iedereen anders
Ergens in de afgelopen 5 jaar ja...
En ik ben me idd bewust dat dit dodelijk kan zijn voornamelijk ivm "vomit asphyxiation" en "respiratory depression" whatever TF dat in het Nederlands mag wezen.