oververhitting

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Oververhitting is een van de grootste gevaren van xtc. Maar hoe herken je 't?

Als ik in de club sta zweet ik me altijd helemaal kapot en heb een rode kop van 't dansen...

Ik let er heel erg op dat ik veel water drink... Voor mijn gevoel soms iets te veel.

De tijd dat ik echt veel bier dronk en dat mixte met pillen heb ik achter me gelaten, en ik drink dus geen (bijna geen) alcohol hiernaast.

Hoe kan ik dus wat minder water gaan drinken zonder dat ik onverantwoordelijk bezig ben (wat zijn de signalen)?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Stinkende gele urine is een teken van uitdroging heb ik laatst geleerd uit een survival programma.

Is de urine goed waterig en geurloos dan zit je goed.

Succes

Stonie

Lektroluv

Bewuste gebruiker
/\ Thanks voor je reply...

Eigenlijk had ik dat moeten weten. Toen ik een tijd terug in 't ziekenhuis* lag, werd aan de hand hiervan mijn infuse gedoseerd.

*ziekenhuis; Liep wat rond in Compton, minding my own business. Uit 't niets een 'beef' met de plaatselijke jugend. Bust die ontzettende gangster gewoon een cap in my ass.. Salmonella infectie kan trouwens dichter bij de waarheid liggen...'t is laat

Pepnoize

Belezen gebruiker
Lektroluv zei:
Als ik in de club sta zweet ik me altijd helemaal kapot en heb een rode kop van 't dansen...

Ik let er heel erg op dat ik veel water drink... Voor mijn gevoel soms iets te veel.

Hoe kan ik dus wat minder water gaan drinken zonder dat ik onverantwoordelijk bezig ben (wat zijn de signalen)?

dat herken ik volledig

ik drink , op een avond dat ik 1 tot 3 pilletjes genomen heb, rond de 10 bekers water. plus dan nog wat redbull en héél soms bier (die 2 laatste drogen uit, weet ik hoor)

maar ik ga dan uiteindelijk maar 1x naar de wc .... heel raar.

maar mijn maag zit dan ook wel overvol.
als ik onder invloed aan het drinken ben, blijf ik dorst hebben.

zoals katastroof zong (1tje voor de Belgen);
Mijn mond is nog niet leeg , of mijn keel is weer al droog.

-spaceman-

Badass junkie
Ik denk dat je als ervaren xtc/mdma gebruiken niets te vrezen hebt voor een mogelijk uitdroging of oververhitting...

Kan aan mij liggen hoor...

Delirium

Badass junkie
lysergine25 zei:
Stinkende gele urine is een teken van uitdroging heb ik laatst geleerd uit een survival programma.

Succes

Stonie

En hoe wil je dat gaan herkennen tijdens een avondje feesten?

Ik zie het al voor me: sta je met je leipe hoofd boven de -sowieso al stinkende- pisbakken diep te inhaleren om te ruiken of je gele urine genoeg stinkt :tearsofjoy:

J0rrit

Badass junkie
Delirium zei:
lysergine25 zei:

Succes

Stonie

En hoe wil je dat gaan herkennen tijdens een avondje feesten?

Ik zie het al voor me: sta je met je leipe hoofd boven de -sowieso al stinkende- pisbakken diep te inhaleren om te ruiken of je gele urine genoeg stinkt :tearsofjoy:

Dat zie je, je urine is meer oranjegeel dan geel dan.

buzzrider

Wijs gebruiker
Pepnoize zei:
Lektroluv zei:

dat herken ik volledig

ik drink , op een avond dat ik 1 tot 3 pilletjes genomen heb, rond de 10 bekers water. plus dan nog wat redbull en héél soms bier (die 2 laatste drogen uit, weet ik hoor)

maar ik ga dan uiteindelijk maar 1x naar de wc .... heel raar.

maar mijn maag zit dan ook wel overvol.
als ik onder invloed aan het drinken ben, blijf ik dorst hebben.

zoals katastroof zong (1tje voor de Belgen);
Mijn mond is nog niet leeg , of mijn keel is weer al droog.
jij kan dan tenminste nog nr de WC gaan, wanneer ik genomen heb en ik veel drink kan ik MEESTAL gewoon niet gaan

maverick

Belezen gebruiker
gister ook flink lopen chillen in de afterparty (hardstyle) in plaatselijek discotheek.. als ik ff stopte.. oeeff trok ik half weg moest echt ff afkoelen mn hoofd kon warmte neit meer kwijt ik dronk er wel genoeg bij.. maar toch.. soms echt ff dat ik dacht oeef.. dit is wel heel erg :P.. maar twas zo moeilijk om stil te blijven staan op die fyne mzuiek :cry:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
mijn pis is altijd gewoon transparant :openmouth: krijg je als je uitsluitend water drinkt en bier :P en daar veel van

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Volgens mij kan je pis ook stinken en geel zijn, omdat er afvalstoffen van de drugs inzitten.... ? Hoeft geloof ik niet perse te wijzen op uitdroging.

eckies

Belezen gebruiker
Ja dat is volgens mij zo, want als ik sochtends ga pissen na avondje drugs gebruikt te hebben stink mijn pis als de pest en is het echt geel lol. (in combinatie met de benodigde alcohol ofc)

NexxtGen

Belezen gebruiker
TechNora zei:
Volgens mij kan je pis ook stinken en geel zijn, omdat er afvalstoffen van de drugs inzitten.... ? Hoeft geloof ik niet perse te wijzen op uitdroging.

Wel... de hoeveelheid zichtbare afvalstoffen door de drugs de gemiddelde hoeveelheid urine zijn te verwaarlozen. Of denk je dat door dat ene grammetje (of minder natuurlijk) heel je urine stinkt en geel is?

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Je urine moet gewoon ten alle tijde mooi transparant zijn en vrijwel geurloos ja, ook buiten drugsgebruik om.. Zie je snel genoeg denk ik als je even naar het toilet moet :grin: Sowieso moet je vaak als je veel drinkt en dat hoort er gewoon bij.

Waar je het ook aan ken herkennen is als je het super heet hebt, en je zweet niet meer, ik heb dat een keer gehad met Speed gebruik na een nachtje doorhalen. Erg fout was dat, daarna zorg je er wel voor dat je dat altijd in de gaten houdt.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nou, soms drink ik echt superveel water, maar dan stinkt me pis toch gewoon.... Neem bv GHB.......... Pfffffffffffff???!! maar eigenlijk is dit niet zo'n charmant onderwerp, hehe :mrgreen:

royallicious

Belezen gebruiker
Heeft niks met uitdroging te maken, het zijn afvalstoffen die je lichaam kwijt wil.
Kijk maar naar je ochtendurine tegenover urine als je rond 10 uur 's avonds weer plast.
Die van xtc is bij mij niet te verwaarlozen komt te toch een lucht vanaf de dag erna het is gewoon bijna goudvis oranje dan!
Ik heb wel veel dat ik pas na het feest om de 20 minuten moet zeiken als een rund !!
Daarom gooi ik gewoon liever veel water in me gezicht en drink ik wat ipv hele avond klem zuipen aan 4 liter water op een feest van 6 uurtjes

Serenity

Badass junkie
lysergine25 zei:

Succes

Stonie

Good to know!
Ik moet dus meer water drinken tijdens m'n dans/knuffel/liefdesavondjes ^^

Serenity

Badass junkie
-spaceman- zei:
Ik denk dat je als ervaren xtc/mdma gebruiken niets te vrezen hebt voor een mogelijk uitdroging of oververhitting...

Blijf er sowieso met je kop bij. Het zijn geen lieve pilletjes in de vorm van wat ze met je lichaam doen..... Niet gaan denken 'ooh ik ben ervaren, 't lukt wel' ..

Waar wijst trouwens dan die vlekkerige huid op? Na een avondje mdma of speed zijn mijn benen vaak paars achtig en wat vlekkerig? Is dit gewoon een slechte doorbloeding (andere lichaamsdelen hebben onder invloed meer aandacht nodig) of iets anders?

-spaceman-

Badass junkie
Serenity zei:
-spaceman- zei:

Blijf er sowieso met je kop bij. Het zijn geen lieve pilletjes in de vorm van wat ze met je lichaam doen..... Niet gaan denken 'ooh ik ben ervaren, 't lukt wel' ..

Nou ik bedoel vooral ervaren in het gebruik, dus weten wat je wel en niet kan doen... Ik denk dat als je respectievelijk 20 xtc/mdma heb gedaan je duidelijk een grens weet van jezelf... Je weet wanneer je je rustig moet houden en je weet hoeveel water je moet drinken... enz..Dat bedoel ik met ervaring

Serenity zei:
Waar wijst trouwens dan die vlekkerige huid op? Na een avondje mdma of speed zijn mijn benen vaak paars achtig en wat vlekkerig? Is dit gewoon een slechte doorbloeding (andere lichaamsdelen hebben onder invloed meer aandacht nodig) of iets anders?

Hier kan ik geen antwoord op geven, ik zal er bij mezelf op gaan letten...

Bovenaan