Overgeven

amy

Newbie
Ik krijg de laatste tijd steeds buikpijn als ik schijven slik en dan uiteindelijk word ik misselijk en kots ik het uit. Ik heb geen idee hoe dit komt maar zoals je wel begrijpt is dat heel irritant :( het verpest de hele ervaring.
Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? Toen ik pas slikte heb ik daar nooit last van gehad. Of misschien een oplossing er voor? Ik wil weer lkkr kunnen genieten van schijven.

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
amy zei:
Ik krijg de laatste tijd steeds buikpijn als ik schijven slik en dan uiteindelijk word ik misselijk en kots ik het uit. Ik heb geen idee hoe dit komt maar zoals je wel begrijpt is dat heel irritant :( het verpest de hele ervaring.
Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? Toen ik pas slikte heb ik daar nooit last van gehad. Of misschien een oplossing er voor? Ik wil weer lkkr kunnen genieten van schijven.

Heb je misschien nieuwe pillen nu? en laat je ze testen?
Combineer je soms (Drink je soms alcohol erbij)?
Denk is na wat er allemaal verandert is tegenover de keren dat je niet :kots: .

:wave:

pixo207

Belezen gebruiker
Ik heb hezelfde probleem, eerst niks en nu de laatste tijd als ik er eentje drop dan heb ik eerst last van mijn maag / braakneigingen. Waarschijnlijk is het binnenkort zo ver dat ik ga moeten kotsen elke keer. Niks aan te doen denk ik.

Zat0x

Experimenterende gebruiker
Er is niks aan te doen. Het is je lichaam dat protesteer tegen het gif wat je in neemt. Gelukkig is de werkzame stof dan al in je bloedbaan terecht gekomen en voel je je erna goed.

Bovenaan