Ok beste mensen. HET is gebeurd xD Nou viel hrt gelukkig allemaal erg mee =)
Hij had de pillen 's morgens genomen. rond 9 uur. Hij voelt er nu nog steeds een kelin beetj eiets van maar meeste is uitgewerkd>
Het effect was niet zo leuk. Maar hij is toch blij dat die het een keer geporbeerd heeft xD Het ging namelijk zo:
De eerste 2 uur voelde hij vrij weinig. Maar toen begon het ineens heel erg in te slaan. Kreeg Ontzettend hoge hartloppingen. En was heel oplettend. (en stil). Verder zaten heel zijn handen onder het zweet. En had beetje moeite met praten. Zo ging dat ongeveer 4 uur door. Owja.. Verder zei die tegen mij dat hij zich ontzettend goed kon focussen op één ding,
6 uur na de inname van de 15 pillen kreeg hij ineens een lachkick van een half uur lang.. omdat die tegen nog een maat van me zei: "Je ehbt een witte huidskleur, realiseer je je dat wel?"

Nouja ik moest er ook wel om lachen xD Nouja en toen na een tijdje kreeg die heel hoge korots en moest een paar keer kotsen. zoals die zelf al zei: eigen schuld dikke bult. Hij vond het gelukkig niet voor herhaling vatbaar
BTW: nu zit die te maffe, (met griep en koorts xD)
Nouja dat was het dan
Dus conclusie:
Dodelijk? NEE Niet leuk? JA :P