Overdosis Ritalin

slunse

Bewuste gebruiker
er bestaat zoiets als een 'voorbeeld' knopje onder het postvakje hé.. misschien eens in overweging nemen :tongueout:

Intoxicated

Wijs gebruiker
die site:

Methylphenidaat, de actieve stof in Rilatine en Concerta, is een cocaïneproduct waarvan de amfetaminewerking psychotisch maakt.

wat is een cocaineproduct?

De jongen

Bewuste gebruiker
Weet ik zelf niet goed. Is het niet gewoon synthetisch nagemaakt van een bestandeel dat in cocaïne zit?
Denk zoiets

Intoxicated

Wijs gebruiker
nee, een cocaineprodukt is gewoon een mooie term om mee te smijten...

Als dit de eerste zin is die je leest op zo'n site, en ga ervanuit dat de meeste mensen nog minder van drugs e.d. weten dan wij.

Methylphenidaat, cocaineprodukt, amfetaminewerking psychotisch

Jezus Ritalin en Concerta moeten wel verschrikkelijk zijn!

matthijs

Badass junkie
Is onzin. De werking van ritalin in je hersenen lijkt enigzins op de werking van coke in je hersnene.

Imke

Badass junkie
Nou dan ken je mij nog niet goed want ik ben het vrolijke meisje van het forum en ik blijf steeds optimistisch. :)

De jongen

Bewuste gebruiker
@ Intoxicated

Warom ben je er zo zeker van dat het gaat voor angst inboezemen? Als er niets van waar is waarom zou dat dan nodig zijn?

Wat zijn die middelen dan volgens jou? Het zijn zowieso pepmiddelen.

Heb zelf ad(h)d en die dingen werken wel ok als je betere concentratie wil maar het maakt je inderdaad maar week en saai en je voelt maar heeeel erg afgevlakte emotie's daardoor.

Ik vind in die theoriën wel een oorzaak voor dat fenomeen.

Het is in ieder geval niet gezond. Dat wil ik maar zeggen.

Jeller

Badass junkie
waarom zou je zoveel rilatine pakken als ge gewoon speed kunt kopen :confused:.

als ik da pak gelijk nu is da voor te leren, maar kzou daar dus gene kloot aan vinden om da recreatief te gebruiken e..

die dingen zijn ook nie gemaakt om veel van te nemen e.. kzou toch oppassen hoor
er stond ier een tijdje geleden iets over iemand die 360mg gepakt ad en die was dood :wave:

Imke

Badass junkie
Nou hij gaat 15 pillen van 10mg nemen, dus zit hij nog niet aan die 360mg, dus misschien komt alles goed. :) Zelf begrijp ik het ook niet helemaal waarom hij zoveel gaat nemen.

jasper

Wijs gebruiker
wat ik mij af vraag is hoe oud hij is. als ik een jaar of 15 was zou ik miss ook zoveel gepakt hebben gewoon voor de kick en doordat ik nog niet zo zwaar in anraking was met drugs.

miss is het bij hem ook gewoon een bevlieging wat het des te erger maakt en ik kan me ook voorstellen als je adhd hebt dat je dan rare dingen kunt doen

GewoonVOL

Wijs gebruiker
oke.

Ik vind het wel interessant; wat het gevolg zou zijn van het innemen van zoveel Ritalin.

En dit is een perfecte kans om daar achter te komen!
Een of ander dom figuur gaat het uitproberen. :mrgreen:

pepito

Bewuste gebruiker
gevolg is vooral dat hij zich heeeel ellendig zal voelen....maar hopelijk een goede les.
als t hem te doen is om de ervaring moet hij ook eens proberen om een gram hashpoeder te snuiven....au....

matthijs

Badass junkie
Enige reden waarom je 150 mg ritalin wil nemen is dat je so wasted mogelijk wilt raken. Want leuk gaat het sowieso niet worden.
Kotsen!!!!

GewoonVOL

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Enige reden waarom je 150 mg ritalin wil nemen is dat je so wasted mogelijk wilt raken. Want leuk gaat het sowieso niet worden.
Kotsen!!!!

en hij gaat een tijdje niet slapen, denk ik. :mrgreen:

teebo

Bewuste gebruiker
is er nu niemand die vreest dat we niet veel meer gaan horen van deze spannende gebeurtenis? het zou wel eens mogelijk kunnen zijn dat we in het spreekwoordelijke maling genomen zijn...
komaan jongen!

voor in het geal ie het toch geprobeerd heeft:
verbijt de pijn, het flauwvallen, en het stel uw eventuele heldendood uit om eerst nog eens uw bevindingen te posten!

maar toch raad ik je aan het niet te doen

nog iemand examens?

pepito

Bewuste gebruiker
doet ie t toch dan online, heeft t toch nog aardige voorbeeldfunctie...
en mbt kinderen enzo; leuk voor later!

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ok beste mensen. HET is gebeurd xD Nou viel hrt gelukkig allemaal erg mee =)

Hij had de pillen 's morgens genomen. rond 9 uur. Hij voelt er nu nog steeds een kelin beetj eiets van maar meeste is uitgewerkd>

Het effect was niet zo leuk. Maar hij is toch blij dat die het een keer geporbeerd heeft xD Het ging namelijk zo:

De eerste 2 uur voelde hij vrij weinig. Maar toen begon het ineens heel erg in te slaan. Kreeg Ontzettend hoge hartloppingen. En was heel oplettend. (en stil). Verder zaten heel zijn handen onder het zweet. En had beetje moeite met praten. Zo ging dat ongeveer 4 uur door. Owja.. Verder zei die tegen mij dat hij zich ontzettend goed kon focussen op één ding,

6 uur na de inname van de 15 pillen kreeg hij ineens een lachkick van een half uur lang.. omdat die tegen nog een maat van me zei: "Je ehbt een witte huidskleur, realiseer je je dat wel?" :wave: Nouja ik moest er ook wel om lachen xD Nouja en toen na een tijdje kreeg die heel hoge korots en moest een paar keer kotsen. zoals die zelf al zei: eigen schuld dikke bult. Hij vond het gelukkig niet voor herhaling vatbaar :)

BTW: nu zit die te maffe, (met griep en koorts xD)

Nouja dat was het dan :rolleyes:
Dus conclusie:
Dodelijk? NEE Niet leuk? JA :P

Bovenaan