Oproep

docdept

Newbie
Voor een televisie documentaire over cocaïnegebruik zijn wij op zoek naar gebruikers die ons een kijkje in hun dagelijks leven willen geven. Voor informatie of aanmelden: mail naar [email protected].

Psychisch

Newbie
Denk niet dat je veel succes krijgt, ik kan het wel kort voor je samenvatten, craving, liegen, meer geld uitgeven dan je hebt, veel snuiven, para zijn, blij zijn en vertyfd zijn en weer verder gaan en vergeet de schulden niet bij dagelijkse gebruikers.

Tony Montana

Belezen gebruiker
Jah, denk dat je een betere kans van slagen hebt bij een verslavingsinstelling zoals Tactus of het Trimbos Instituut.
En niet hier op het forum.

En anders...... Gebruik de zoekfunctie en dan zie je al heel veel onderwerpen en andere zaken.
En daarbij... er zijn al heel veel docu's van drugsgebruik gemaakt.

Persoonlijk denk ik dat je persoonlijk dingen wilt vragen maar het eigenlijk niet durft. En dat je zelf het eens wilt doen, het je eerste keer is, maar dat je vragen hebt waar je antwoord op wilt hebben.

Oftewel.... :wave: :wave: :wave: :wave:

Spor

Wijs gebruiker
lol

ik denk dat ie iemand zoekt die nog niet in de verslavingszorg zit, en beelden van andere docu's zal ie dus ook niet veel aan hebben.

Kan m echter ook niet helpen, ben allang blij dat ik over mn coke verslaving heen bent

bovendien ga ik niet met me kop op de nederlandse televisie roepen hallo iedereen, ik gebruik coke :wave:

docdept

Newbie
Bedankt voor de reacties tot nu toe.
We zijn inderdaad op zoek naar mensen die we kunnen volgen als ze (nog) niet in de verslavingszorg zitten. Het is natuurlijk al lang bekend dat coke erg verslavend is en allerlei problemen met zich meebrengt. Maar zijn er ook mensen die coke een plek hebben gegeven in het dagelijks leven, bijvoorbeeld doordat ze er op het werk beter mee presteren? In de documentaire wordt een antwoord gezocht op die vraag en wordt de balans tussen de voor- en nadelen van cokegebruik onderzocht.

De documentaire wordt uitgezonden door de publieke omroep.

:wave: Docdept.

edwin__

Belezen gebruiker
Re:

docdept zei:
De documentaire wordt uitgezonden door de publieke omroep.

media verdraait alles ! kijk naar de telegraaf van paar weken terug,
''joint riskanter dan alcohol'' terwijl
http://www.msnbc.msn.com/id/17760130/ juist anders bewijst!
ik ben er van overtuigd dat iemand met 1 joint geen machine mag besturen.. maar diegene heeft het verstand ook om dat niet te doen! overschatting door drank zal iemand er 2 tegelijk laten besturen!

hoe de vn nederland als drugsland afschilderen door feiten zo te verdraaien dat ze onbetrouwbaar zijn! http://www.tweedekamer.nl/images/6218030_tcm118-153197.pdf

''vn sjoemelt met drugscijfers, alcohol gevaarlijker dan drugs.''

zoals mijn bovenste link bewijst.. heeft de nederlandse samenleving geen id van de gevaren van drugs, daarmee bedoel ik.. dat ze zelf het gevaar vormen ! doordat alles in de doofpot word gestopt gebeuren er ongelukken. dit kan voorkomen worden door er open over te praten, net als drankgebruik onder jongeren !

ik sta niet toe dat een stel op verhaal jagende journalisten de feiten nog verder de grond in trappen.

hierbij roep ik ook iedereen op dit project gen steriotype wending te geven.
b.v.d

Bovenaan