opium zelf maken

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik denk er best wel vaak over om een keer mijn eigen opium te telen, nu heb ik al gevonden dat je papaver somniferum nodig hebt, dus stel je hebt een aantal rijpe bollen en snijd deze open.
Je hebt dan puur sap, als je dit dan op deze manier uitkookt: http://www.fsre.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=51
Kun je dit dan tot een ringetje maken (in thailand hoorde ik dat je ringetjes nodig had)
Is dit puur genoeg om te roken?
En hoe rook ik dit dan met een opium pijp ik heb een echte opium pijp met zo'n grote ronde kop die je eraf kan halen?
:stoned:

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
ik en mijn vriend maakten het altijd als t opgedroogd was wast bruin poeder wij rookten het via een pijp of in n vloei :P was egt lijp voelde me fucking stoned n__n

Shelena

Newbie
aan.....(moest er nog bij) :(
Weinig geslapen want ben zelf nu van die opium rotzooi aan het afkicken. Maar goed als je het zelf kan maken iss dat wel mooi...ipv die andere opiumrotzooi

Echelon

Belezen gebruiker
Dus je bent aan het afkicken van de (rotzooi)opium... zodat je fris en fruitig je eigen zuivere opium kunt gaan maken en roken?

Shelena

Newbie
Yo Echelon
Ja hiermee bedoel ik je bent dan niet afhankelijk van anderen...Als ik het zelf zou kunnnen maken zou ik zeker wel gebruiken. Maar ben nu aan het afkicken omdat drugs die je koopt van andere niet oneindig is...als je geen geld ook geen drugs dus. Ik ben helemaal bankroet en zit gewoon zwaar in de schulden. Ik zit nog in een periode van het afkicken waar ik nog steeds heeeeeeeellll erg snak naar opium. Ik weet niet hoelang deze fase zal duren...maar goed moet zelf sterk blijven want het brengt uiteindelijk alleen maar narigheid met zich mee. Maar ja neem mij oook niet zo serieus joh ik ben een verslaafde :wave: die van der verslaving af wil of niet ....ik weet het niet ik zit in een rare periode in mijn leven omdat ik voor het eerst een beetje nuchter ben na jarenlang gebruik en ik wil gewoon weer high worden omdat het gewoon zo raar is om zo nuchter door het leven te gaan. Maar goed alles went zeggen dus dit hoop ik ook :rolleyes: Maar goed misschien zal ik het wel ooit gaan beseffen dat ik er goed aan doe om af te kicken...want ik geloof er niet in dat ik gelukkig kan worden zonder opium omdat ik me nu echt zwaar klote voel..heb zware afkickverschijnselen gehad en ben nu beetje aan het bijkomen maar het geestelijke is het moeilijkste gedeelte...dat lichamelijke is keiheird op je tanden bijten en dat is daarna wel weer weg.

whahaaa ik word helemaal emotioneel daarboven johhh t was niet eens mn bedoeling om zo een heel verhaal op te hangen ...maar goed ga het toch lekker postennn

Echelon

Belezen gebruiker
Erg herkenbaar hoor...

Ik ben nu 3 kwart jaar gestopt met al mijn verslavingen (t was nogal een lijstje) en ik vind t nog steeds moeilijk. De drang om 'naar de klote' te gaan blijft denk ik helaas voor altijd.
T lijkt me echter niet verstandig om zelfvoorzienend te zijn wat betreft je opium. Dat maakt de drempel om terug te vallen, en meer te gebruiken alleen maar lager.

Nuchter door het leven gaan valt idd niet mee... :)
Ik trakteer mezelf daarom een keer in de twee/drie weken op een psychedelisch (meestal Alice) tripje... dat werkt erg goed voor mij. misschien is dat een optie voor je. Dat is namelijk niet verslavend... en je kan 'in the game' blijven

Shelena

Newbie
He Echelon,

ja bedankt voor je reactie. Wat goed van jou dat je helemaal clean bent. Nou goed niet helemaal clean maar je hebt het in de hand. Hoe heb jij dat gedaan>?? Gewoon cold turky afgekickt of andere vervangende middelen gekregen zoals methadon en die dingen??
Anyway nog bedankt voor je tip

Echelon

Belezen gebruiker
1. Cold turkey (geen methadon hoor... ik ben gelukkig nooit in aanraking gekomen met hero).
2. Op reis gegaan en een half jaar weggebleven (tentje, rugzakje, en lopen naar het zuiden :wink: )...
3. En na terugkomst naar een andere stad verhuisd.

Zoals je zelf al zei is lichamelijk afkicken gewoon op je tanden bijten... je omgeving maakt het je vaak echter onmogelijk om geestelijk clean te geraken.

Rigoureus je hele leven omgooien is volgens mij de enige oplossing (voor mij werkte het iig)... maar goed. ik ben nog steeds elke dag bezig met 'niet-gebruiken'. We zullen zien of het stand houd :)

Lijkt het je wat? op wereldreis gaan?

Shelena

Newbie
Wat leuk joh dat je gewoon op reis bent gegaan. Ja lijkt me heeerlijk om een wereldreis te maken. Maar je bent thuis wel eerst cold turkey afgekickt voordat je aan die reis begon toch lijkt me??
Ja en ik snap heeelll goed wat je bedoelt met dat je omgeving het moeilijk maakt om geestelijk clean te worden.
Misschien moet ik dat ook maar eens doen....eerst gewoon cold turkey afkicken en daarna lekker op reis gaan.

Echelon

Belezen gebruiker
ja moet je doen :)
works like a charm...

ik ben niet thuis afgekickt... ik heb dat in mijn tentje gedaan. niet zo verstandig trouwens.... ben er goed ziek van geworden (3 dagen in het ziekenhuis gelegen, en daarna een dikke week in een klooster op krachten gekomen), dus die methode raad ik je dan ook echt af.

ps: check je pm :wink:

J0rrit

Badass junkie
Echelon zei:
ja moet je doen :)
works like a charm...

ik ben niet thuis afgekickt... ik heb dat in mijn tentje gedaan. niet zo verstandig trouwens.... ben er goed ziek van geworden (3 dagen in het ziekenhuis gelegen, en daarna een dikke week in een klooster op krachten gekomen), dus die methode raad ik je dan ook echt af.

ps: check je pm :wink:

Afkick waarvan dan???

splifftail

Belezen gebruiker
heroaddict zei:
kunje opium ook zelf roken op zilverpapier of alleen in vloeite of in waterpijp of bong of ... ?

Euh... je bent heroaddict of niet toch? maar lijkt me wannabee....niet echt een geuzennaam als je t mij vraagt....
maar je vraag is hier al vele malen beantwoord. Zoek, lees en maak keuzes die je verder helpen :grin:

Bovenaan