Opium, hoe maak je dat?

Ik wil graag zelf en keer opium maken, maar hoe doe je dat. Eerst moet je kerfjes maken in de zaadbol, dan het gestolde sap er af schrapen. Dan heb je ruwe opium. Hoe verder? Het hoort nog enige bewerkingen te ondergaan...

:beer:

jacqie

Newbie
:openmouth: hahahahhaahaha tis maar wat je wil maken en doen met je creativiteit....hihihhhihihi

Sorry heb het antwoord niet voor je....

darkie

Newbie
Moet je eens op erwid kijken ik heb dit ook wel eens gezocht maar het is niet te vinden volgens mij moet je de opium verhitten zodat het smelt en daarna weer laten afkoelen volgens mij kan je het dan roken . maar dit weet ik niet zeker ben er vorig jaar nie aan toe gekomen

JJJ

Bewuste gebruiker
Ik heb altijd gedacht dat ruwe opium best te roken is.

Je kunt ook thee trekken van ruwe opium, of van hele papaverbollen. Een stuk of 10 bollen (ligt aan de grootte) is ongeveer genoeg voor 1 'keer'.

aquarel

Experimenterende gebruiker
je koopt in een smart shop papaver zaad.
je kweekt dat en als de bloemen uitkomen snij je met een mes in de bloembol.
je laat de bloemen staan tot de volgende ochtend en daarna kerp je met een mes het opgedroogde vocht van de papaver plant.
je steekt dat in een waterpijp en je bent vertrokken :wink:
in de natuur vind je ook papaver planten ook wel klaproos genoemd.
alleen wordt er niet bijvertelt dat je witte en geen rode papaver moet hebben.
van de rode heb je geen effect en alleen maar kop pijn.

oane

van de rode alleen koppijn? wel eens gewoon 4 verse zaad doosjes gegeten? ben je ook echt helemaal van de kaart gewoon op eten, krijg je tenminste alle morfine binnen :grin: .

heidrun

Belezen gebruiker
in NL komt de klaproos met een "harige" steel en kelkblad het meest voor. die moet je dus niet hebben! maar juist die met een gladde steel. kleur van de bloem heeft er niet veel mee te maken volgens mij

oane

hmmz had ze gewoon bij de kant van de weg geplukt :grin: en ze werkten echt wel goed! maja k zal wel es wat zaad kopen, plantjes groeien. en kijken wat het verschil is.

Brice

Newbie
oane zei:
hmmz had ze gewoon bij de kant van de weg geplukt :grin: .

:grin: haha avonturier :)

ruwe opium kan je best roken hoor, maar als je echt zuiver wil werken doe je het volgende:

de ruwe opium doe je in een open pot met kokend water. Je plakkerige opium zal dan snel smelten en vloeibaar worden. Dan neem je vb een koffiefilter of gewoon waterdoorlatend textiel (zie wel dat het proper is :) ) en giet je de vloeistof hierdoorheen.
Zo worden alle onzuiverheden verwijderd en heb je echt zachte, goed rokende, pure opium :P

good luck :wave:

Aquilta

ben er momenteel nu zelf mee bezig. Ik heb nu 80 papaver Somniferum stekjes en die kan ik over 8 weken oogsten dus tegen die tijd zal ik wel foto's plaatsen.

timzta

Heb je gelijk wat meer kleur in je tuin :P Al dat groen van die wietplanten gaat ook vervelen natuurijk :grin:

• Like
Waarderingen: JC86

LOL

Kan je daar de zuivere heroïne uitkrijgen zit er ook in :P

het is alom bekend dat de zaadbollen veel alkaloïden bevatten en oliën ed. Onder meer, codeïne, morfine, diamorfine, heroïne, narceïne, papaverine,... oplopend tot een 25 tal aanwendbare eigenschappen.

Deze "opiaten" zijn soms verslavende producten, waar toch omzichtig mee moet worden omgegaan.

LOL

Hoe bekrijg je dit?

[url=http://www.fsre.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=51]http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51[/url]

DIDA

Newbie
Aquilta zei:
ben er momenteel nu zelf mee bezig. Ik heb nu 80 papaver Somniferum stekjes en die kan ik over 8 weken oogsten dus tegen die tijd zal ik wel foto's plaatsen.

8 week zijn wel voorbij dacht ik^^

Re:

Brice zei:
oane zei:
hmmz had ze gewoon bij de kant van de weg geplukt :grin: .

:grin: haha avonturier :)

ruwe opium kan je best roken hoor, maar als je echt zuiver wil werken doe je het volgende:

de ruwe opium doe je in een open pot met kokend water. Je plakkerige opium zal dan snel smelten en vloeibaar worden. Dan neem je vb een koffiefilter of gewoon waterdoorlatend textiel (zie wel dat het proper is :) ) en giet je de vloeistof hierdoorheen.
Zo worden alle onzuiverheden verwijderd en heb je echt zachte, goed rokende, pure opium :P

good luck :wave:

Mmm interessant en hoelang kook je het en hoeveel water ?

Bovenaan