Ik heb een tekort aan dopamine in mijn hoofd.
En ik heb een jaar lang van alles geprobeerd.
Lijst:
- Vitamines alle soorten en maten +1000% ADH werkt ook niet.
- Tyrosine gebruikt op dubbele dosis wat nog wel veilig was etc.. werkt ook niet.
- Omega vetten werkt ook niet.
Moet zeggen merkte op het begin dat ik omega en tyrosine inname wel een positief gevoel op me lichaam maar dat was in het begin voorderest maakte het niets uit.
Tyrosine doet wel iets in me psychy maar dat is minimaal.
En nu wil ik dus L-dopa gaan proberen dat zet zich direct om in voldoende dopamine.
Maar nu is dit alleen op dokterrecept verkrijgbaar.
Betekent dit dat het iligaal is of gewoon legaal maar met bewijsje ?
Ik heb 1 site gevonden waar je ze zo kan kopen in capsules of in poeder.
1 cap bevat 250 mg l-dopa, maar hoeveel mag ik daar maximum van innemen (veilige dosis) dit kan ik nergens vinden.
En hoeveel per dag ? (ritalin etc... moet je altijd innemen om de 4 uur omdat het anders is uitgewerkt hoe zit dat met l-dopa ?
En ik heb een jaar lang van alles geprobeerd.
Lijst:
- Vitamines alle soorten en maten +1000% ADH werkt ook niet.
- Tyrosine gebruikt op dubbele dosis wat nog wel veilig was etc.. werkt ook niet.
- Omega vetten werkt ook niet.
Moet zeggen merkte op het begin dat ik omega en tyrosine inname wel een positief gevoel op me lichaam maar dat was in het begin voorderest maakte het niets uit.
Tyrosine doet wel iets in me psychy maar dat is minimaal.
En nu wil ik dus L-dopa gaan proberen dat zet zich direct om in voldoende dopamine.
Maar nu is dit alleen op dokterrecept verkrijgbaar.
Betekent dit dat het iligaal is of gewoon legaal maar met bewijsje ?
Ik heb 1 site gevonden waar je ze zo kan kopen in capsules of in poeder.
1 cap bevat 250 mg l-dopa, maar hoeveel mag ik daar maximum van innemen (veilige dosis) dit kan ik nergens vinden.
En hoeveel per dag ? (ritalin etc... moet je altijd innemen om de 4 uur omdat het anders is uitgewerkt hoe zit dat met l-dopa ?