Zoo Animal
Newbie
Kunnen politiehonden LSD opsporen?
grtz
grtz

Bewild zei:Alléja, dat is allemaal alleen maar in ons voordeel hoor.
Van mij mag lsd zo onpopulair blijven, als je er dan kan aangeraken heb je er zo goed als nooit of gewoonweg nooit last mee (politie of andere stof op de zegel of ....)
BooYa zei:Bewild zei:Alléja, dat is allemaal alleen maar in ons voordeel hoor.
Van mij mag lsd zo onpopulair blijven, als je er dan kan aangeraken heb je er zo goed als nooit of gewoonweg nooit last mee (politie of andere stof op de zegel of ....)
ja ok nooit populair is goed maar nie populair genoeg is slechter aangezien ze dan geen lsd meer zullen maken
stuk of 5(?)jaar geleden zijn 2 van de grootste lsd producenten opgepakt en die zorgden voor 90% van de lsd die in omloop was en uiteindelijk zal da opgeraken
Psycho_Chrono zei:BooYa zei:Bewild zei:Alléja, dat is allemaal alleen maar in ons voordeel hoor.
ja ok nooit populair is goed maar nie populair genoeg is slechter aangezien ze dan geen lsd meer zullen maken
stuk of 5(?)jaar geleden zijn 2 van de grootste lsd producenten opgepakt en die zorgden voor 90% van de lsd die in omloop was en uiteindelijk zal da opgeraken
Tegenwoordig is LSD weer in overvloed verkrijgbaar, ik haal mijn zegels of dots altijd gewoon in mijn regio, soms zelfs in België. Mocht ik geen LSD hier vinden heb ik altijd nog wel adresjes in het noorden des lands die me een leuke briefkaart kunnen sturen.
LSD is lang niet meer zo moeilijk te krijgen als eerst