Op te sporen?

idd, ma als er hondencontrole is, en die vinden niks (als je alleen maar lsd bijhebt) dan is de kans veel kleiner dat de flikken er echt naar gaan zoeken..

vandaar dak het mij afvraag.. ma die honden van tegenwoordig.. kunnen veel hoor!

chill :smoke:

Bal0n

Badass junkie
Wij kunnen LSD niet ruiken en proeven, honden misschien wel, die hebben een veel gevoeliger reuk orgaan. Maar voor zover ik weet worden honden er niet op getraind, :).

BombSki

Bewuste gebruiker
hmm volgens mij is LSD volledig geurloos en smaakloos. is eigenlijk op elke informatie site terug te vinden, ahoewel ze er vaak niet diep op ingaan.
Naar mijn idee is het best veilig´ om lsd te exporteren

BooYa

Belezen gebruiker
ze gaan die honden heus nie trainen voor het vinden van lsd ze :)
da kost veel teveel en is veel teveel werk
daarom laten ze die honden trainen op cannabis, coke, heroine enz omdat die drugs toch 100keer meer voorkomen dan lsd

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik ben het volledig eens met Booya, lsd is veel minder voorkomend dan vele andere drugs en de politie intresseert zich er niet in. Vaak kennen ze het maar amper.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
en het heeft de stempel 'bijna niet te krijgen'. Politie zoekt eerder naar coke, speed en heroine omdat daar veel geld mee gemoeid is.

Bewild

Bewuste gebruiker
Alléja, dat is allemaal alleen maar in ons voordeel hoor :beer: .

Van mij mag lsd zo onpopulair blijven, als je er dan kan aangeraken heb je er zo goed als nooit of gewoonweg nooit last mee (politie of andere stof op de zegel of ....)

BooYa

Belezen gebruiker
Bewild zei:

Van mij mag lsd zo onpopulair blijven, als je er dan kan aangeraken heb je er zo goed als nooit of gewoonweg nooit last mee (politie of andere stof op de zegel of ....)

ja ok nooit populair is goed maar nie populair genoeg is slechter aangezien ze dan geen lsd meer zullen maken
stuk of 5(?)jaar geleden zijn 2 van de grootste lsd producenten opgepakt en die zorgden voor 90% van de lsd die in omloop was en uiteindelijk zal da opgeraken

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
BooYa zei:
Bewild zei:

ja ok nooit populair is goed maar nie populair genoeg is slechter aangezien ze dan geen lsd meer zullen maken
stuk of 5(?)jaar geleden zijn 2 van de grootste lsd producenten opgepakt en die zorgden voor 90% van de lsd die in omloop was en uiteindelijk zal da opgeraken

Tegenwoordig is LSD weer in overvloed verkrijgbaar, ik haal mijn zegels of dots altijd gewoon in mijn regio, soms zelfs in België. Mocht ik geen LSD hier vinden heb ik altijd nog wel adresjes in het noorden des lands die me een leuke briefkaart kunnen sturen :).

LSD is lang niet meer zo moeilijk te krijgen als eerst

BooYa

Belezen gebruiker
Psycho_Chrono zei:
BooYa zei:
Bewild zei:

Tegenwoordig is LSD weer in overvloed verkrijgbaar, ik haal mijn zegels of dots altijd gewoon in mijn regio, soms zelfs in België. Mocht ik geen LSD hier vinden heb ik altijd nog wel adresjes in het noorden des lands die me een leuke briefkaart kunnen sturen :).

LSD is lang niet meer zo moeilijk te krijgen als eerst

ah dan zal het aan mij liggen :)
kzit nu ook nie echt in de drugsscene aangezien ik zoveel mogelijk probeer onafhankelijk te zijn van dealers, maarja lsd kan ik nie zelf maken :)

Bovenaan