op 3 dagen slecht?

takedown84

Belezen gebruiker
Hey, ik en 'n maat hebben ons 2 porsie's paddo's gekocht, morgen hebben we ze maar ze moeten woensdag op.
Dit weekend zijn ze slecht heeft de dealer gezegt, maar ik vind het raar dat ze woensdag nog in orde zouden zijn en dit weekend slecht...
en ik verwacht wel dat ik donderdag kapot ga zijn maarjah....
(eerste keer) :tongueout: en we zijn het van plan vlak na school te doen, eerst snack gaan eten ofzo en dan de paddo's.
tegen welk uur zouden we kunnen thuiskomen zodat onze ouders niets meer merkte?
ohja... ze zijn wel goed verpakt ofzo dus daar zal het niet aan liggen dat ze zo snel slecht zijn....

thx

takedown84

Belezen gebruiker
raizeredge zei:
lege maag is het beste en trip duurt bij mij rond 5 uur4 en half met pieken en dalen bij iedereen anders
mjah, we hebben smiddags wel honger, dus klein kroketje fzo mag wel....
en het is de eerste keer :tongueout:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Goed zijn ze zeker, maar voor eerste keer zou ik voorzichtig zijn :)
Begin in ieder geval niet met een hele portie, maar met halve.

takedown84

Belezen gebruiker
Henkfloyd zei:
Goed zijn ze zeker, maar voor eerste keer zou ik voorzichtig zijn :)
Begin in ieder geval niet met een hele portie, maar met halve.

ok, thx, heeft iemand nog iets te zeggen over dat ze woensdag wel goed zijn en zaterdag nimmer? :confused:

teebo

Bewuste gebruiker
waarom zou je overhaast trippen terwijl je ze gewoon kan drogen met behulp van een doos en een keukenrol?

takedown84

Belezen gebruiker
teebo zei:
waarom zou je overhaast trippen terwijl je ze gewoon kan drogen met behulp van een doos en een keukenrol?

als men ouders ze vinden worden ze gek.... het is nu al geregelt voor woensdag dusjah... :) en heb er eigenlijk wel zin in gekrege :tongueout:

takedown84

Belezen gebruiker
We zijn van plan te beginnen met een halve porsie, als we daarna bij pakken, verheftigt dit de trip? of is het net als bij xtc, eerste dosis is het voornaamste? :)

dirtbag

Bewuste gebruiker
teebo zei:

in hawaiiaanse zit veel psilocyne, als je ze droogt vergaat dit voor een groot deel, en worden ze dus minder sterk.
ik heb zelf spijt dat mijn eerste trip met gedroogde hawaiiaanse was omdat ik er redelijk weinig van merkte.

J0rrit

Badass junkie
dirtbag zei:
teebo zei:

in hawaiiaanse zit veel psilocyne, als je ze droogt vergaat dit voor een groot deel, en worden ze dus minder sterk.
ik heb zelf spijt dat mijn eerste trip met gedroogde hawaiiaanse was omdat ik er redelijk weinig van merkte.

Drogen mnaakt ze toch juist sterker?

azgaza

Badass junkie
DarkScope zei:
dirtbag zei:
teebo zei:

Drogen mnaakt ze toch juist sterker?

:cry:

Het maakt ze kleiner. Als je bv. 10 gram verse hawaiiaanse droogt heb je 1 gram die ongeveer de werkzaamheid heeft van de 10 gram, maar het wordt niet sterker hoor. De psilocyne vergaat zelfs voor een deel en er blijft dan vooral psilocybine over. Het is natuurlijk wel zo dat 10 gram droog idioot veel is en 10 gram vers wel mee valt. Maar nee als je 10 gram droogt is die ene gram zéker neit sterker dan de 10 gram die je eerst had.

Dus ze worden per paddo van drogen niet sterker; maar slapper.

takedown84

Belezen gebruiker
Ik heb nu 'n bakje hawaiaanse, we gaan morgen na het school niets eten en enkel een half bakje eten...,
Hebben we tijdens de trip honger? of net niet?

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Denk dat je het te druk hebt met andere dingen, maar je kan tijdens een trip best wat eten hoor.

vogel

Bewuste gebruiker
ik kon me nooit inhouden en nam zo meestal 1 hele portie
meestal hawaiaantjes die zijn lekker klein zijn beter verteerbaar als die grote mexicanen
je kan ook eerst half portie eten en volgende dag of nacht anderhalf portie
andersom werkt het ook eerst anderhalf en de volgende dag een halve
tenminste bij mijn werkt dat wel

takedown84

Belezen gebruiker
heb ze dus daarstrax op, ff bij vriend langs geweest en moet wel leuk zijn in een huis, maar we hadden gewoon nergens plek... alles is nog raar nu :tongueout:

takedown84

Belezen gebruiker
Henkfloyd zei:
haha, veel plezier nog verder. Wel reportje maken he :wink:

Was niet veel plezier aan, we konden bij niemand thuis en konden niet wachten anders waren ze slecht. halve portie hawaiaanse op en merkte niet zo heel veel, volgende keer hele portie bij iemand thuis. :)

voor al de mensen die paddo's willen gebruiken: zorg dat je het van te voren organiseert en bij iemand thuis terecht kan, film kijken fzo is volgens mij bangelijk.
Zoveel zie je niet als je gewoon in het Dorp/Stad gaat rondlope, is zelfs saai, behalve in de winkels waar de gang wel heel raar lijkt :) maar verder niets boeiends.

Bovenaan