Ome_Escobar
Experimenterende gebruiker
wie weet of je keta net zo kan likken als MdMa?
Ome_Escobar zei:wie weet of je keta net zo kan likken als MdMa?

Beter snuiven, dan word er meer opgenomen en heb je dus minder nodigOme_Escobar zei:wie weet of je keta net zo kan likken als MdMa?
noeli zei:likken waar?
TrippyShit zei:waarom likken? als je niet wilt snuiven kan je het beter in een capsule ofzo stoppen. Geloof me keta smaakt echt heel vies :P vond het al echt vies als k mn neus ophaalde en het achter in mn keel proefde.
bdk zei:Ketaboy zei:TrippyShit zei:waarom likken? als je niet wilt snuiven kan je het beter in een capsule ofzo stoppen. Geloof me keta smaakt echt heel vies :P vond het al echt vies als k mn neus ophaalde en het achter in mn keel proefde.
GHehe ik vind dat juist super chill. Als het je keel inhaalt en proeft heb je bevestiging dat dat lijntje in je neus zit als je begrijpt wat ik bedoel en buiten dat heeft jou ket smaak?
ja aardbei smaak![]()
je proeft toch die chemische na smaak die in je keel blijft hangen, je hebt het zelf over de bevestiging.. dat is toch een soort van proeven
gheghe ket likken? succes 
Ketaboy zei:buiten dat heeft jou ket smaak?

Deranged zei:Riskante topictitel voor mij momenteel.
Ketamine vies?TrippyShit zei:waarom likken? als je niet wilt snuiven kan je het beter in een capsule ofzo stoppen. Geloof me keta smaakt echt heel vies :P vond het al echt vies als k mn neus ophaalde en het achter in mn keel proefde.
Ellesdee zei:maar goed, ket oraal werkt wel, alleen je moet wat meer nemen dan dat je zou nemen als wanneer je t zou snuiven
Snuiven daar gaat je neus van naar de klote. Sommige mensen willen dat niet. Ik wel overigens, ik kan niks meer oraal nemen alles gaat in mijn neus....Wartaal zei:Beter snuiven, dan word er meer opgenomen en heb je dus minder nodig![]()
Je kunt het inderdaad ook in je kont stoppen. Ik neem aan dat je mensen niet aanspoort om het te gaan spuiten. :P Ik weet van mezelf dat als ik een keer zou spuiten dat ik dan alles ga spuiten. Zie mijn snuif gewoonte.Kaoutar zei:Beter lik je het niet, keta is sowieso al niet goed voor je maag, als het er dan ook nog daadwerkelijk in terecht komt..