ook likken?

Fractal

Belezen gebruiker
Het werkt oraal als je het inslikt, likken zal dus ook wel werken. Of je het wil doen is iets anders, echt lekker smaakt het niet denk ik...

TrippyShit

Badass junkie
waarom likken? als je niet wilt snuiven kan je het beter in een capsule ofzo stoppen. Geloof me keta smaakt echt heel vies :P vond het al echt vies als k mn neus ophaalde en het achter in mn keel proefde.

Ome_Escobar

Experimenterende gebruiker
nee want een vriend zat aan het verkeerde te likken met oudjaarsnacht vandaar vroeg ik me af het het ook zo werkte maar het werkte bij hem wel.. denk ik dan want hij was goed v/d wereld wat die al eens eerder met keta had.
hij gebruikt het ook nooit en wou het ook nooit meer gebruiken.

,maar bedankt voor de nverdere info :smoke:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
waarom likken? als je niet wilt snuiven kan je het beter in een capsule ofzo stoppen. Geloof me keta smaakt echt heel vies :P vond het al echt vies als k mn neus ophaalde en het achter in mn keel proefde.

GHehe ik vind dat juist super chill. Als het je keel inhaalt en proeft heb je bevestiging dat dat lijntje in je neus zit als je begrijpt wat ik bedoel en buiten dat heeft jou ket smaak :openmouth: ?

Ketaboy

Bewuste gebruiker
bdk zei:
Ketaboy zei:
TrippyShit zei:

GHehe ik vind dat juist super chill. Als het je keel inhaalt en proeft heb je bevestiging dat dat lijntje in je neus zit als je begrijpt wat ik bedoel en buiten dat heeft jou ket smaak :openmouth: ?

ja aardbei smaak :grin:

je proeft toch die chemische na smaak die in je keel blijft hangen, je hebt het zelf over de bevestiging.. dat is toch een soort van proeven

Jeah idd maar zou het eerder omschrijven als een ongebruikelijke substantie achter ind e keel xD maarja boeiend ook eigenlijk :wink: alst maar werkt!

edwin__

Belezen gebruiker
mmm.
onder je tong zit een hele dikke slag ader. als je nou eens de keta onder je tong legt. das hetzelfde principe als met je neus lijkt me. klinkt als een mooie oplossing dit :)

Fractal

Belezen gebruiker
Zelfde principe ja, maar ik veronderstel dat het neusslijmvlies beter doorlatend is dan het mondslijmvlies...

minamo

Bewuste gebruiker
een keer te diep gesnoven, en proefde alles weer in mijn mond... geloof me, fucking ranzig:P

Kaoutar

Beter lik je het niet, keta is sowieso al niet goed voor je maag, als het er dan ook nog daadwerkelijk in terecht komt..

Wartaal

Belezen gebruiker
Re:

TrippyShit zei:
Ketamine vies?
Lekker joh :)

Haha vind de reactie wel grappig, GHB dat is vies! Ketamine vind ik echt niet vies.
Maar smaken verschillen.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
men poes had ook eens van de keta gelikt,na een uur zag ze er zo uit:

Tante Ket

Ik vind ketamine ook niet vies smaken, ik proef de ketamine altijd als ik het snuif...hmmmzz....ik vind het ook lekker ruiken hahaha

_Kat_

Bewuste gebruiker
Wartaal zei:
Beter snuiven, dan word er meer opgenomen en heb je dus minder nodig :wink:
Snuiven daar gaat je neus van naar de klote. Sommige mensen willen dat niet. Ik wel overigens, ik kan niks meer oraal nemen alles gaat in mijn neus....

Kaoutar zei:
Beter lik je het niet, keta is sowieso al niet goed voor je maag, als het er dan ook nog daadwerkelijk in terecht komt..
Je kunt het inderdaad ook in je kont stoppen. Ik neem aan dat je mensen niet aanspoort om het te gaan spuiten. :P Ik weet van mezelf dat als ik een keer zou spuiten dat ik dan alles ga spuiten. Zie mijn snuif gewoonte.

Debris

Bewuste gebruiker
Keertje iets met mdma en een bankkaart bezig geweest, lik die bankkaart af... m'n tong een tijdje verdoofd. Bleek die kerel van wie de kaart was al de hele dag keta aan 't doen was :grin:.
Nooit geen keta meer op mijn tong.

Finesse*

Belezen gebruiker
Afgelopen weekend, lijntje keta gesnoven en een beetje gelikt, vond allebei niet vies, zeker niet in vergelijking met speed of mdma. Vond het een beetje neutraal, wel chemisch, maar neutraa chemisch. :)

Bovenaan