van een wietje, jointje, dat ik gister had opgestoken, omdat er oppas kwam, ik die joint toch maar weggooien wilde, nog een paar trekjes nam (anders zonde he van 4 euro 50) en nu zit ik hier half stoned te wezen in een huis vol kinders, man is onderweg en ik heb een lol in mijn eentje en hoop maar dat de kinderen of de oppas niets merken.
maar gelukkig duurt de tijd zo lang (of is het nu dat ik sneller denk) dus heb ik nog wel ff tijd om dit reportje af te maken.
ik ben natuurlijk niet ervaren in het roken van deze stuf, 4 hijsen en dan al zo loomm.
ik moet zo wel even het eten afgieten... pfffffffff,
eetkick heb ik ook al gehad, ik heb bijna al het vlees opgegeten
hebben de kinders zo niets. en moeders blijft lol hebben. ah joh, vlees, pff, ja kan best een daggie zonder vlees. bovendien rodekool en gekookte aardappelen zijn ook lekker.
maar ik heb geen zin in zoete dingen, meer hartig.
hoe lang duurt dat nou? dat stoned zijn? met een uurtje moet het toch wel afgelopen zijn lijkt me... het waren maar 4 hijsen hoor, of 5 meer niet, ik had maar 5 minuten tot de oppas kwam.
en ze is hier nu een uur...
maar gelukkig duurt de tijd zo lang (of is het nu dat ik sneller denk) dus heb ik nog wel ff tijd om dit reportje af te maken.
ik ben natuurlijk niet ervaren in het roken van deze stuf, 4 hijsen en dan al zo loomm.
ik moet zo wel even het eten afgieten... pfffffffff,
eetkick heb ik ook al gehad, ik heb bijna al het vlees opgegeten
maar ik heb geen zin in zoete dingen, meer hartig.
hoe lang duurt dat nou? dat stoned zijn? met een uurtje moet het toch wel afgelopen zijn lijkt me... het waren maar 4 hijsen hoor, of 5 meer niet, ik had maar 5 minuten tot de oppas kwam.
en ze is hier nu een uur...