Ik heb al 3 maand last van oogproblemen en ik weet er geen raad meer bij.
Het is begonnen nadat ik voor een angstaanval midden december tal van antidepressiva kreeg voorgeschreven ( Deanxit, Seroquel, Sipralexa,..)
Symptomen :
- een ruisachtig pixelpatoon ( net alsof je sneeuw ziet op een tv, maar niet zo sterk )
- het is alsof de randen van alle voorwerpen 'elektrisch' zijn, en beven.
- af en toe lichtflitsen vanuit mijn ooghoeken
- draaierig gevoel in men hoofd ( net alsof ik licht dronken ben)
- zeer veel moeite met concentreren hierdoor.
Ik ben al naar de oogarts geweest en een CT-scan laten doen op mijn hersenen, maar alles leek in orde ( geen tumor en ogen zijn normaal)
Aangezien het aan mijn 2 ogen tegelijk is, zal het wel iets neurologisch zijn denk ik.
Ik heb al gelezen dat sommige mensen dit ook hebben gekregen door gebruik van drugs.
Zijn er mensen die dit ook al hebben gehad?
Ik weet er echt geen raad meer mee en het werkt op mijn zenuwen
.
Het is begonnen nadat ik voor een angstaanval midden december tal van antidepressiva kreeg voorgeschreven ( Deanxit, Seroquel, Sipralexa,..)
Symptomen :
- een ruisachtig pixelpatoon ( net alsof je sneeuw ziet op een tv, maar niet zo sterk )
- het is alsof de randen van alle voorwerpen 'elektrisch' zijn, en beven.
- af en toe lichtflitsen vanuit mijn ooghoeken
- draaierig gevoel in men hoofd ( net alsof ik licht dronken ben)
- zeer veel moeite met concentreren hierdoor.
Ik ben al naar de oogarts geweest en een CT-scan laten doen op mijn hersenen, maar alles leek in orde ( geen tumor en ogen zijn normaal)
Aangezien het aan mijn 2 ogen tegelijk is, zal het wel iets neurologisch zijn denk ik.
Ik heb al gelezen dat sommige mensen dit ook hebben gekregen door gebruik van drugs.
Zijn er mensen die dit ook al hebben gehad?
Ik weet er echt geen raad meer mee en het werkt op mijn zenuwen